Aihe: Iron Maidenin A real live dead one virhepainos
1
Stalkah
06.07.2006 15:55:31

olen jo jonkin aikaa omistanut maidenin a real live dead one tuplacd - albumin, ja olen pähkäillyt sen ensimmäisen levyn arvoistusta: levyyn ei ole painettu normaalia etikettiä , jossa eddie soittaa bassoa, vaan siinä on vain tyhä, valkoinen pohja. Vasta tässä eräs päivä törmäsin eräällä toisella sivustolla tekstiin, jossa kerrottiin mm. virhepainoksista ja tulin ajatelleeksi, että voisikohan tämä minun virhepainokseni olla arvokaskin? Jos jotakin ihmetyttää kuinka pystyn todistamaan levyn aitouden, ratkaisu on helppo: katsopa minkä tahansa ostamasi aidon levyn läpinäkyvään keskirinkulaan levyn lukupuolelta (eli ei etikettipuolelta). siitä pitäisi löytyä levy-yhtiön leima, jota ei kyllä varmastikaan ole piraateissa tai kotonapoltettavissa cd - r tai - rw levyissä. en ole myymässä kyseistä levyä minnekään, haluan vaan selvittää omistanko jonkunnäköisien keräilyharvinaisuuden. siispä voisiko joku enemmän asiantunteva auttaa ja kertoa, onko tällainen virhepainos arvokaskin?
No confession, all is known, New World Order, You shall be shown! Up the Irons ja sillee..
carnation
06.07.2006 15:57:53
Eikö tätä olisi voinut laittaa tuonne jo olemassa oleviin Maiden-ketjuihin?
"Good luck, brother. See you in another life, yeah?"
Stalkah
06.07.2006 16:03:27

sieltä sitä ei huomaa niin helposti.
No confession, all is known, New World Order, You shall be shown! Up the Irons ja sillee..
lord of this world
06.07.2006 20:11:01

Kun se on kerran tupla cd, niin sehän on uusintajulkaisu.
Riippuen tietenkin minkä vuoden uusintjulkaisu, mutta jos se on kovin uusi niin tuskin arvoa löytyy vielä. Ja tämä bassoasoittava eddie on muistaakseni legendaarisen Helsingin
Fear of the dark -livesinglen kansi...
Mä tuun munakennottaan sua!
DVD-SOITIN
06.07.2006 20:20:18
Kun se on kerran tupla cd, niin sehän on uusintajulkaisu.
Riippuen tietenkin minkä vuoden uusintjulkaisu, mutta jos se on kovin uusi niin tuskin arvoa löytyy vielä. Ja tämä bassoasoittava eddie on muistaakseni legendaarisen Helsingin
Fear of the dark -livesinglen kansi...

Remasterit julkaistiin vuonna 1998. Bassoasoittava Eddie on saman vuoden A Real Live Dead Onen 2CD:n kuvana.
DVD-SOITIN
17.08.2006 19:31:26
Nuo remasterit ovat niin täynnä virheitä että voisi näin mutu-tuntumalta sanoa että ihmeempää keräilyarvoa tuskin on.
SUPPORT MUSIC, NOT RUMORS
Stalkah
17.08.2006 19:45:59

Nuo remasterit ovat niin täynnä virheitä että voisi näin mutu-tuntumalta sanoa että ihmeempää keräilyarvoa tuskin on.

voi olla, mutta samapa tuo.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)