Aihe: ESP F-300fm vai ESP EX-351?
1
Olli S.
21.10.2003 22:10:59

Kummatkin hinta/laatu-suhteeltaan erinomaisia pelejä. Itse valitsisin noista (siis valitsin) EX:n. Sen kaula sopii ainakin minun käteen huomattavasti paremmin ja ulkonäkö on nappi minulle. Nuo tietenkin makukysymyksiä. F-300 kaula on vähän Kelly-tyyppinen, eli leveä ja ohuehko. EX:n kaula on taasen pyöreämpi ja vähän paksumpi. Nuo ovat "muistaakseni" asioita. On jonkun aikaa siitä kun viimeksi testasin F:ää.
Viimeinkin se musiikkinäyte!
Hornanturska
21.10.2003 22:22:51
http://www.elderly.com/new_instruments/items/F300FM.htm

On muuten kaunis väri. Oih. Voittaisinpa lotossa :(
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
Teurrrastaja
22.10.2003 21:33:31
On muuten kaunis väri. Oih. Voittaisinpa lotossa :(

Päädyin tuohon F-300fm:ään, tilaus lähti tulemaan ja parin viikon sisällä pitäisi kitara saapua. Kun kysyin tuosta väristä niin myyjä mainitsi että vaikka tuossa kitarassa onkin vain yksi väri(satin black) niin se kumminkin vaihtelee paljon - toiset ovat violetin vivahteisia ja toiset taas paljon tummempia.
LaXu
22.10.2003 21:50:08
Päädyin tuohon F-300fm:ään, tilaus lähti tulemaan ja parin viikon sisällä pitäisi kitara saapua. Kun kysyin tuosta väristä niin myyjä mainitsi että vaikka tuossa kitarassa onkin vain yksi väri(satin black) niin se kumminkin vaihtelee paljon - toiset ovat violetin vivahteisia ja toiset taas paljon tummempia.

Jännä tapaus. Jos tuollaisen haluaisin, niin ehdottomasti violetin sävyisenä..musta on tylsä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)