fljormar 09.06.2006 20:41:16 | |
---|
FST puolella esintyy JH. On siinnä ihme kaveri, enkä tarkoita sokeutta. Osaa poika soittaa erikoisella asennnolla ja kuulostaa HYVÄLTÄ. Tunnelmaa on tosiaan mukana JoM JoM |
RonRoco 10.06.2006 08:57:21 | |
---|
Oli jotenkin todella kliininen toi keikka. Siis liian puhdas ja värikäs. Paikka oli ku joku auditorio ja yleisö vaisuu. Jeff Healey kuuluu rupuseen ja hämyseen klubiin... I got the Blues... |
inflames 11.06.2006 19:22:31 | |
---|
Jeff Healey kuuluu rupuseen ja hämyseen klubiin... Roadhouseen? :) 'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe.
Romantikkoitkijä #8 |
weelie 12.06.2006 15:00:53 | |
---|
eikse soittele pääsääntöisesti jotain jatsia nykyisin, eikä edes kitaraa? Vai kui se ny oli? Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
rockrules 13.06.2006 17:14:20 | |
---|
Healeyssa ei mitään vikaa, mutta eipä kuulunut miehen kitara... |
Crossroad 16.06.2006 15:13:01 | |
---|
Healey on kyllä ehdottomasti yksi suosikkikitaristeistani,mutta ei pidä unohtaa myöskään äijän lauluääntä joka on mielestäni todella upea ja sopii noihin blues vetoihin täydellisesti. |
konnamatti 30.06.2006 12:54:47 | |
---|
Sviddu täällä sais kytätä kokoajan ettei missaisi tämmöisiä! Eli mikä keikka oli kyseessä? Kliinisyydestä sun muusta kommentista päätellen tämä Montreux-gig. Vai? Jeff Healey kuuluu kyllä omiinkin suosikkeihin ja vaikuttajiin. Kuuntelin miestä/bändiä jo pitkän aikaa kunnes huomasin omasta soitosta suunnatonta copy-pastea. Perkele.. Oliko Philip Sayce mukana? http://www.youtube.com/watch?v=q4v5F4iaO4o Aika tilu mutta tykkään tyylistä kovasti. [19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu |
Jii 30.06.2006 21:29:27 | |
---|
Roadhouseen? :) Varsinkin sinne. 8-) Jos unohtaa soittotyylin ja sokeuden, niin mielestäni kaveri on silti kova soittoniekka. Tosin muistelen keskusteluja käytäneen (jos ei täällä, niin jossain muualla), että ilman noita edellämainittuja seikkoja mies olisi rivimuusikkona. Jossain. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Olipas mulla kerran onni ja tsägä. Olin kerran keikalla ja jossain vaiheessa huomasin Jeffin eturivissä. Mies vaan lauteille ja jamittelemaan. 3 biisiä soitettiin herran kanssa ja on sanottava, että yksi kyrväkkäimmistä soittajista jota koskaan olen tavannut My name is Baron, Le Baron |
konnamatti 07.07.2006 14:40:26 | |
---|
Olipas mulla kerran onni ja tsägä. Olin kerran keikalla ja jossain vaiheessa huomasin Jeffin eturivissä. Mies vaan lauteille ja jamittelemaan. 3 biisiä soitettiin herran kanssa ja on sanottava, että yksi kyrväkkäimmistä soittajista jota koskaan olen tavannut Who the fuck are you?! :) No kerro nyt lisää tapahtumasta! [19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu |
Le Haba 07.07.2006 15:49:34 | |
---|
Who the fuck are you?! :) No kerro nyt lisää tapahtumasta! Jeff Healey oli kyseisenä vuonna (ehkä -93 tai -94) PoriJazzissa. Meillä oli myös Porin vaakunassa iltaveto. Jeff oli luultavasti tulossa majoittumaan hotellille kun ryminämme herätti huomionsa. hänet talutettiin salin lävitse kohti lavaa ja siihen eteen asti. Me katsoimme toisiamme ja joku kysäisi lopulta Jeffiltä, haluaako tulla soittamaan je kaveri vastasi Yes. Ikävä kyllä toi myös rumpalinsa mukanaan. Ei mikään hääppöinen soittaja.. Meidän miksaajalla oli tapana nauhoittaa kaikki meidän keikat mutta arvatkaapas oliko just tuona iltana nauhuri mukana. Ei ollut, ja kyllä vitutti. Olis ollut ihan hauska dokumentti My name is Baron, Le Baron |