Aihe: Runo(ko)?
1
Miluh
18.10.2003 16:34:40 (muokattu 18.10.2003 17:49:29)
Hmm.. Tässä kerran rupesin kirjottaa mitä päähän sattu ja en tiiä,kirjotelmasta tais tulla runo,vois tuota sanoa "lyhyeksi biisiksikin".. Mut kommentoikaa et miltä toi mun kirjotelma vaikuttaa.. Se tulee tässä:

Mun sydän jyskyttää kun nään sut mut ethän sä musta välitä et koskaan oo välittänytkään Sä olet kuin talvi pakkanen sydämes pelkkää jäätä ja kylmää Oi,et sä jo voi tajuta miten sydämeni lämmin on Miks sä pakenet kuin vilkas pimeys? Se tuo minut surunvaltaan Miks et jää luokseni lämpimään unelmien fantasiaan? Rakkauteni sua kohtaan muuttuu pian vihaksi Kylmyys valtaa sydämeni ja pimeys voittaa rakkauden lämpimän..

Ei saa sitten nauraa.. :D
Somebody said that they are not much like I am I know I can Make enough of the world,you go along I'll sing a song...
NickBitch
19.10.2003 13:08:50
Hmm.. Tässä kerran rupesin kirjottaa mitä päähän sattu ja en tiiä,kirjotelmasta tais tulla runo,vois tuota sanoa "lyhyeksi biisiksikin".. Mut kommentoikaa et miltä toi mun kirjotelma vaikuttaa.. Se tulee tässä:

Mun sydän jyskyttää kun nään sut mut ethän sä musta välitä et koskaan oo välittänytkään Sä olet kuin talvi pakkanen sydämes pelkkää jäätä ja kylmää Oi,et sä jo voi tajuta miten sydämeni lämmin on Miks sä pakenet kuin vilkas pimeys? Se tuo minut surunvaltaan Miks et jää luokseni lämpimään unelmien fantasiaan? Rakkauteni sua kohtaan muuttuu pian vihaksi Kylmyys valtaa sydämeni ja pimeys voittaa rakkauden lämpimän..

Ei saa sitten nauraa.. :D

ei juuri nappaa...tyypillinen mikset sä mua kun mä sua vuodatus. sanaleikit jää/kylmä/pimeä...paljon käytettyjä. tuntuis kun olisit kirjoittanu yhteen putkeen tommosen vuodatuksen höystettynä muutamalla vertauksella.

juice on joskus sanonu et ku oot kirjottanu tekstin sata kertaa uudestaan voit sanoo et se on valmis! toi ei tunnu siltä, ei runona eikä sanotuksena. toki napakymppejä kirjotetaan "ykköselläkin".

mut hyvä jos pystyt paperille/näytölle jotain luomaan, harjoitus tekee mestarin...joistakin.

kouluarvosana 6+
elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja.
ltg
20.10.2003 15:37:24 (muokattu 20.10.2003 15:38:33)
Levoton prinssi tuli mieleen.
Juu, vähän persoonallisuutta vaatisi. Harjoitusta vaan, ja löydä oma tyylisi, lue monenlaista runoutta ja kappaleiden sanoituksia. Äläkä pakota säkeeseen riimiä, jos et sitä keksi. Asian voi ilmaista kauniisti, runollisesti, ilman loppusointuakin. Äskeisellä en siis tarkoita kirjoittamaasi tekstiä, ihan vaan neuvoksi tuleviin runoihin/sanoituksiin.
Hiljaa hyvä tulee:)
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Miluh
28.10.2003 20:09:18
Osaan varmaan tehdä parempiakin,mut tuo on aika hutasemalla tehty.. :D tjn. :I
Somebody said that they are not much like I am I know I can Make enough of the world,you go along I'll sing a song...
heska
04.11.2003 22:52:12

Osaan varmaan tehdä parempiakin,mut tuo on aika hutasemalla tehty.. :D tjn. :I

Juu... ei muuten mikään erikoinen, mutta kirjoititpahan ainakin suomeksi!

Yleensäkin se, että ihminen kirjoittaa jotain vapaaehtoisesti on merkki kehittymiskyvystä (kokemusta on), joten ei kannata kuunnella muunlaisia kommentteja, kuin rakentavaa kritiikkiä... ja jatkathan suomeksi kirjoittamista?
Älkää hämmentäkö!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)