JE 23.09.2003 22:55:07 | |
---|
|
Leikari 26.09.2003 09:58:10 | |
---|
|
superfly 26.09.2003 16:13:22 | |
---|
saat tuon myös http://www.stpaulssound.fi/soittimet.htm "samaan" hintaan (huom. postikulut). -eikös ne jossain riffissä todenneet käypäiseksi peliksi. Onkos Riffissä ikinä sanottu pahaa sanaa mistään vehkeestä? Ei ole. Miettikää sitä. Harppu on alaston piano |
JE 26.09.2003 22:15:42 | |
---|
Joo en ookkaan ostamassa vaan hankin samalla PA:n. |
JE 26.09.2003 22:15:55 | |
---|
Joo en ookkaan ostamassa vaan hankin samalla PA:n. Edit: Siis enään |
Fortune 26.09.2003 22:19:25 | |
---|
Onkos Riffissä ikinä sanottu pahaa sanaa mistään vehkeestä? Ei ole. Miettikää sitä. Onhan tuota jauhettu. Ne jättävät paskat arvostelematta, sehän olisi palstatilan tuhlausta. |
_mane 27.09.2003 14:05:19 | |
---|
Monesti oon mainostanu sitä mun omaa Behringerin KX-1200:ta. (120w) 4 kanavaa, jokaiselle oma volukkasäädin, ekvalisaattori ym. ym. Outputeista en muista, mutta kyllä niitäkin löytyy aivan riittävästi. Thomannilta saa mun mielestä siihen kolmeensataan öröön, en oo aivan varma. Kannattaapi kattella firman kotisivuilta! Niinkö luulet? |
Fortune 27.09.2003 20:13:01 | |
---|
Monesti oon mainostanu sitä mun omaa Behringerin KX-1200:ta. (120w) 4 kanavaa, jokaiselle oma volukkasäädin, ekvalisaattori ym. ym. Outputeista en muista, mutta kyllä niitäkin löytyy aivan riittävästi. Thomannilta saa mun mielestä siihen kolmeensataan öröön, en oo aivan varma. Kannattaapi kattella firman kotisivuilta! Sitähän tuossa ylempänä linkiteltiinkin jo. Nummelasta lähtee samaan hintaan. |
oizo 01.10.2003 22:15:37 | |
---|
Ittekki tilailin just ton Behringer kx1200. Ei ole posti vielä tuonut, toivottavasti on hyvä peli. |
JE 13.10.2003 11:19:59 (muokattu 13.10.2003 11:20:51) | |
---|
Monesti oon mainostanu sitä mun omaa Behringerin KX-1200:ta. (120w) 4 kanavaa, jokaiselle oma volukkasäädin, ekvalisaattori ym. ym. Outputeista en muista, mutta kyllä niitäkin löytyy aivan riittävästi. Thomannilta saa mun mielestä siihen kolmeensataan öröön, en oo aivan varma. Kannattaapi kattella firman kotisivuilta! Kesäiskö se pienen keikan, esim. jos siihen olis basso, kitara, koskettimet ja laulu kiinnitettynä? tai pelkkä laulu ja koskettimet? EDIT: Jos siis tilais kaks noita ja jonkun pikku behringerin tai vastaavan. |
Fortune 17.10.2003 19:25:26 | |
---|
Kesäiskö se pienen keikan, esim. jos siihen olis basso, kitara, koskettimet ja laulu kiinnitettynä? tai pelkkä laulu ja koskettimet? EDIT: Jos siis tilais kaks noita ja jonkun pikku behringerin tai vastaavan. Ei se pa-ämyri ole ja teho loppuu saletisti kesken. Laulu ja koskettimet ehkä hätätapauksessa, mutta luukuttamaan en lähtisi. |
_mane 18.10.2003 19:53:43 | |
---|
Kesäiskö se pienen keikan, esim. jos siihen olis basso, kitara, koskettimet ja laulu kiinnitettynä? tai pelkkä laulu ja koskettimet? EDIT: Jos siis tilais kaks noita ja jonkun pikku behringerin tai vastaavan. Tai sitten otat ton Behringerin ja mikität sen PA-laitteistoon!!! Niinkö luulet? |
Fortune 18.10.2003 20:24:36 | |
---|
Tai sitten otat ton Behringerin ja mikität sen PA-laitteistoon!!! Eiköhän kiipparit kannattane vetää suoraan linjaan, tuo Behringer tuskin lisäiloa tuo. |
JE 19.10.2003 12:40:40 | |
---|
Eiköhän kiipparit kannattane vetää suoraan linjaan, tuo Behringer tuskin lisäiloa tuo. Mikseri... |
Fortune 19.10.2003 12:50:41 | |
---|
Mikseri... Puhe oli käsittääkseni tuosta kiipparicombosta. |
JE 19.10.2003 12:59:07 | |
---|
Puhe oli käsittääkseni tuosta kiipparicombosta. aahh...anteeksi väärinkäsitykseni. nääh...unohdetaan koko behringerin kosketinvahvarit ja mikserit...kuiteskaan mää en tarvi niitä vielä. Voi vaikka vetää suoraan bassovahvarista... |
Ei muuten kannata ikinä vetää kiippareita linjaan jollei itse ole miksaamassa. Vähintään täysin oma monitori pitää keikoille saada, muuten saa soitella pelkän näön ja muistin varassa. Nim. en enää ikinä luota miksaajiin... :) |
KMT 19.10.2003 14:43:48 | |
---|
Ei muuten kannata ikinä vetää kiippareita linjaan jollei itse ole miksaamassa. Vähintään täysin oma monitori pitää keikoille saada, muuten saa soitella pelkän näön ja muistin varassa. Nim. en enää ikinä luota miksaajiin... :) On kokemusta, kosketinsoittaja on aika montaa kertaa valitellut kun ei kuule omaa soittoaan kun ollaan oltu isommassa paikassa, jossa ollaan vedetty PA:n kautta. Mutta vahvaria käytetään, jos ei ole PA:ta ja silloin kosketinsoittaja kuulee... Eli pitäisi saada vahvarin kautta kaikilla keikoilla... Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
Jabbe 19.10.2003 15:21:27 | |
---|
On kokemusta, kosketinsoittaja on aika montaa kertaa valitellut kun ei kuule omaa soittoaan kun ollaan oltu isommassa paikassa, jossa ollaan vedetty PA:n kautta. Mutta vahvaria käytetään, jos ei ole PA:ta ja silloin kosketinsoittaja kuulee... Eli pitäisi saada vahvarin kautta kaikilla keikoilla... Jep. Kun muillakin on vahvarit ja saavat luukuttaa omaa soittoaan lavalla niin kovaa kuin haluavat, on myös kosketinsoittajalla oltava siihen mahdollisuus. Miksaajat tiedetään; vaikka kuinka huidot että "laita monitoria kovemmalle" niin ei auta. Sitäpaitsi muut vääntävät kuitenkin koko ajan kovemmalle. :) Harmi vaan, kun ei tiedä ollenkaan että kuuleeko yleisö sitä soittoa, siinä on vain pakko luottaa miksaajaan.. ja kun suurin osa on tällaisia rokkimiksaajia joille joidenkin tiktakien kiipparistit ovat vain taustalla seisojia, on aika turha toivo saada omaa soittoaan kuulumaan, vaikka se olisi oikeastikin tärkeässä roolissa, sooloista puhumattakaan. Mikä tähän sitten auttaisi? Eikä sitä painavaa kaappia jaksa aina keikoille roudata.. korvamonitorointi? Heilua lavalla kuulokkeet päässä? Oma pikkumonitori johonkin mikkiständin päähän ja siinä oma pieni volumenappi tai jopa oma pikkumikseri..? |