Aihe: Olenko ainoa?
1 2
Tasapaino
07.07.2006 00:09:04
Joo ihan turha noista dadaketjuista on whinettää, mitäs niitä sitten lukemaan, mutta tosi on sekin, että aika moni hyvä ja hyödyllinen keskusteluntynkä menee dadaksi.
Ora et labora.
absqua
07.07.2006 00:17:33
Joo ihan turha noista dadaketjuista on whinettää, mitäs niitä sitten lukemaan, mutta tosi on sekin, että aika moni hyvä ja hyödyllinen keskusteluntynkä menee dadaksi.

Näin on. Ja toisaalta myös paljon hyödyllistä tietoa hautautuu dadaketjujen uumeniin.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Cornflake
07.07.2006 09:04:49 (muokattu 07.07.2006 09:05:05)
Tasapaino:

Toisaalta veikkaan että tuo nää dadat saattavat olla monelle vakiokävijälle eräänlainen "henkireikä" tällä(kin) foorumilla. Koukuttavat silleen positiivisessa mielessä ja saavat loggautumaan sisään päivästä toiseen. Samalla tutustuu nimimerkkeihin vähän pintaa syvemmältä, impedanssien sun muiden judanssien syvimmästä olemuksesta vääntäminen on vähän... no, ei ihan sama juttu.

Keskustelualueilla tulee loppupeleissä suhteellisen vähän ihan tuoreita aiheita joita ei olisi jo kaluttu moneen kertaan loppuun. Veikkaan että jos ei tällaisia vähän vapaampia yleistä shitiä jauhavia ketjuja olisi moni vanha konkari ei kävisi täällä niin usein. Saatika sitten niin pitkään kerrallaan, uudet jutut on kaluttu läpi 10 minuutissa, roiku nyt siinä sitten sisällä ihan muutenvaan...

Seuraus saattaisi olla että niihin uutuusaiheisiinkaan ei välttämäti tulisi niinpaljon postauksia, saati sitten jo kiljoonaan kertaan koluttuihin aiheisiin.

Tää nyt on vaan tällaista yleistä filosofiaa, mutta eniveis.

p.s Kansantaloushan noista vaan suoranaisesti kärsii kun iso läjä kalliilla palkalla olevia olmeja jauhaa netissä dadaa työnantajan piikkiin:-)
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
Keny
07.07.2006 09:14:09
Dadassa on se hyvä ettää siellä pysyy ajan tasalla keikkojen,tapahtumien ja ennen kaikkea siellä myydään ja ostetaan kamaa enemmän kun torilla.Pakko myöntää että välillä nyppii muakin tietyt "rölölöö ja sormista se soundi lähtee" ja itekki esitän kai tyhmää siellä mut paljon on myös aisiaa ja jos on jotain kysyttävää niin yleensä saa vastauksen nopeammin kun et alottas yhen kyssärin takia uuden ketjun.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Karlsson
07.07.2006 09:16:08
Dadassa on se hyvä ettää siellä pysyy ajan tasalla keikkojen,tapahtumien ja ennen kaikkea siellä myydään ja ostetaan kamaa enemmän kun torilla.Pakko myöntää että välillä nyppii muakin tietyt "rölölöö ja sormista se soundi lähtee" ja itekki esitän kai tyhmää siellä mut paljon on myös aisiaa ja jos on jotain kysyttävää niin yleensä saa vastauksen nopeammin kun et alottas yhen kyssärin takia uuden ketjun.

Väitätsä ettei lähe sormista!!??! Mitääääh!??!
hemmo
07.07.2006 09:17:18

Ei, munsta. Mä vedän plekulla, jäksyllä ja plärällä. Ni.
Sedaps.
Karlsson
07.07.2006 09:17:59
Ei, munsta. Mä vedän plekulla, jäksyllä ja plärällä. Ni.

Ai vasemmallakin kädellä?
Keny
07.07.2006 09:19:26

peukalo ei oo sormi vaan peukalo ja sitte öö...niin tatuoinneista.
hemmo
07.07.2006 09:20:45

Ai vasemmallakin kädellä?

Tämä on hyvä kysymys. Kun elikkäs puhutaan "saundi lähtee sormista", niin tarkoitetaanko oikeaa, vasenta vai molempia? Itse koen sen tarkoittavan näppäilykättä, lähinnä.
Sedaps.
Karlsson
07.07.2006 09:23:51
Tämä on hyvä kysymys. Kun elikkäs puhutaan "saundi lähtee sormista", niin tarkoitetaanko oikeaa, vasenta vai molempia? Itse koen sen tarkoittavan näppäilykättä, lähinnä.

Koe rauhassa. Munsta se on laajempi käsite, joka sisältää kummatkin kädet ja soittajan rytmin, melodian, tauonkäytön, tyylitajun ja grooven käytön. Soundi lähtee soittajan aivoista, loppujenlopuks.
Teijo K.
07.07.2006 09:37:34 (muokattu 07.07.2006 09:38:13)

Koe rauhassa. Munsta se on laajempi käsite, joka sisältää kummatkin kädet ja soittajan rytmin, melodian, tauonkäytön, tyylitajun ja grooven käytön. Soundi lähtee soittajan aivoista, loppujenlopuks.

Näin minäkin olen sen kokenut. Aivoista ja aivojen lähettämien hermoimpulssien kulkemisesta. Se soundi lähtee sormista -läppä nyt on vain yksinkertainen ja helppo tapa sanoa tämä sama asia.

Ps. Voisi sanoa myös, että soundi lähtee soittajasta.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Keny
07.07.2006 09:39:36

No niin...... nyt tuli.
hemmo
07.07.2006 09:40:48

Ps. Voisi sanoa myös, että soundi lähtee soittajasta.

Unohtamatta särölautaa, äh, tehän ette käytäkään.
Sedaps.
Keny
07.07.2006 09:45:06
Unohtamatta särölautaa, äh, tehän ette käytäkään.

mä alotan mun seuraavassa urassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)