Aihe: Olenko ainoa?
1 2
fh
06.07.2006 17:45:34
Joo olen aika juniori tällä sivustolla, jos mitataan aikaa jonka olen ollut rekisteröityneenä, mutta..

Alkaa jo tämä muutamien henkilöiden ylläpitämä bassodadadadadada ottamaan aivoon!

Kysynkin siis olenko ainut jota tämä ottaa aivoon? Jos olen niin nielen tappion, mutta jos en ole niin sitten kerätään voimat ja tukitaan noiden muutamien turvat koskien tuota dadadadadadadadaaaaaaaaaa
Cornflake
06.07.2006 17:56:18
fh:
Kysynkin siis olenko ainut jota tämä ottaa aivoon? Jos olen niin nielen tappion, mutta jos en ole niin sitten kerätään voimat ja tukitaan noiden muutamien turvat koskien tuota dadadadadadadadaaaaaaaaaa

Otahan ensin aivot kauniiseen käteen ja kelaile hetki onko tuo dadailu sinulta jotenkin pois? Pitäisikö hankkia jotain tekemistä elämälleen ettei kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä vaan rupeaisi ärsyttämään.

Vai onko kyseessä vain perisuomalainen kateus siitä että toisilla ei saa olla mitään mitä mulla ei ole. Saati sitten hauskaa.

Sanon ihan suoraan että tällainen paska jos mikä vetää ikenistä. Voe hesus.

Ja ei, en ole dada-ketjujen vakiovieras. Joskus käyn turisemassa, mutten ole juurikaan messissä jutuissa. Sanoinpa ettei tule epäselvyyttä tästä.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
jjylli
06.07.2006 17:57:18
no pakkoko sitä dadaa on lukee ? mä en ainakaan lue yleensä ja kivasti menee todennäköisesti juuri siksi. tosin sit ku haluu, nii voi lukee. aika hienoo, häh?
jjylli
06.07.2006 17:59:35
Sanon ihan suoraan että tällainen paska jos mikä vetää ikenistä.

miltä se tuntuu ku paska vetää ikenistä?
pardy
06.07.2006 18:00:09

Joo olen aika juniori tällä sivustolla, jos mitataan aikaa jonka olen ollut rekisteröityneenä, mutta..

Alkaa jo tämä muutamien henkilöiden ylläpitämä bassodadadadadada ottamaan aivoon!

Kyllä olet.
fh
06.07.2006 18:04:29

Voin tulla vetämään!

Totta on, että ei tarvi lukea, mutta kun alkaa tuntumaan, että jokainen aihe menee aina tuohon samaan dadaan.

Ei henkilökohtaisesti nuo numeroidut dadat haittaa. Silloin alkaa ikenissä nyppimään, kun joku kysyy jotakin asiallista ja siihen sitten perustetaan dadaaaaaaaa.
fh
06.07.2006 18:05:16
Kyllä olet.

Juniori vai ainut? Vai kumpikin?
Cornflake
06.07.2006 18:06:20
jjylli:

Vihlasee silleen pahasti. Ja maistuu pahalta.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
jjylli
06.07.2006 18:06:39
Voin tulla vetämään!

KOLEE JÄTKÄ!
absqua
06.07.2006 18:10:44
Voin tulla vetämään!

Totta on, että ei tarvi lukea, mutta kun alkaa tuntumaan, että jokainen aihe menee aina tuohon samaan dadaan.

Ei henkilökohtaisesti nuo numeroidut dadat haittaa. Silloin alkaa ikenissä nyppimään, kun joku kysyy jotakin asiallista ja siihen sitten perustetaan dadaaaaaaaa.

Sä voit jopa osallistua dada-keskusteluun jos siltä tuntuu.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
jjylli
06.07.2006 18:16:30 (muokattu 06.07.2006 18:16:55)
ootki niin kolee että saat plussan! en oo ennen ikinä kellekään antanu!
sunder
06.07.2006 18:19:18
Tässähän ois dada-ainesta.
fh
06.07.2006 18:23:31
Tässähän ois dada-ainesta.

Täytyy myöntää, että hymy nous naamalle!
sirdickyj
06.07.2006 18:23:37

Äläs nyt kiivastu, jos olet osallistunut dada-keskusteluun, ja saanut pyyhkeitä, niin ymmärrän tuohtumuksesi, siellä helposti toverillisesti tarjotaan kulmikasta kommenttia, jos sinne änkee uutena, mutta ei siellä ketään lytätä. Mukaan vaan, jos on fiilistä, muutamathan siellä hilluu ja arvojärjestyksiä jaellaan, mutta niillähän voi vaikka pyyhkiä hanurinsa. Niin kaikki muutkin oikeesti tekee, ja siellä on hyvää ja nastaa ryhmää. Pois turha vinkuminen!
Mark 3 on miesten Purple
fh
06.07.2006 18:32:29
Äläs nyt kiivastu, jos olet osallistunut dada-keskusteluun, ja saanut pyyhkeitä, niin ymmärrän tuohtumuksesi, siellä helposti toverillisesti tarjotaan kulmikasta kommenttia, jos sinne änkee uutena, mutta ei siellä ketään lytätä. Mukaan vaan, jos on fiilistä, muutamathan siellä hilluu ja arvojärjestyksiä jaellaan, mutta niillähän voi vaikka pyyhkiä hanurinsa. Niin kaikki muutkin oikeesti tekee, ja siellä on hyvää ja nastaa ryhmää. Pois turha vinkuminen!

Ei tätä herraa henkilökohtaisuuksilla saada hiljaiseksi, joten siitä ei ole kyse. Enkä ole vielä ollut osallisena dadassa, mutta jos tästä sellanen tulee niin onpahan sekin koettu.

Tästä vois dadan tehdäkkin, koska mistään asiallisesta kysymyksestä ei ollut alunperinkään kyse...;)
sirdickyj
06.07.2006 18:51:49
Ei tätä herraa henkilökohtaisuuksilla saada hiljaiseksi, joten siitä ei ole kyse. Enkä ole vielä ollut osallisena dadassa, mutta jos tästä sellanen tulee niin onpahan sekin koettu.

Tästä vois dadan tehdäkkin, koska mistään asiallisesta kysymyksestä ei ollut alunperinkään kyse...;)

sovitaan niin, kunhan toi edellinen loppuu
Mark 3 on miesten Purple
Karlsson
06.07.2006 18:55:21
Voin tulla vetämään!

Heetkinen?? Nehän on KMT:n ketjuja. Asiallista? Höhö!
fh
06.07.2006 19:02:08
Heetkinen?? Nehän on KMT:n ketjuja. Asiallista? Höhö!

Voi omia tämän.
Nelikielipiru
06.07.2006 21:54:41

Voi omia tämän.

Eikä voi koska sä tän ketju aloitit.
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)