Aihe: Konsertti sademetsien hyväksi
1 2 3
HaloOfFlies
06.07.2006 15:07:40 (muokattu 17.07.2006 20:10:59)

Syyskuussa tulee neljä jättikonserttia Amazonin sademetsien hyväksi. Konserttien pitopaikkoina toimivat Millennium Stadium Cardiffissa, The Coliseum Los Angelesissa ja Giants Stadium New Yorkissa. Esiintyjälistat julkistetaan 29.7. ja mukana on paljon isoja nimiä. Se, ketä kaikkia, selviää sitten loppukuusta. Todennäköistä on että nämä keikat näkyvät ainakin netin kautta.

Konserttien pitopäivät:

6.9. Giants Stadium, New York
8-9.9. Los Angeles Coliseum
23-24.9. Millennium Stadium, Cardiff

Laitetaas tähän valmiiksi nämä että voi nuo artistilistat sitten laittaa

New York
Will And The Willing (esittää tunnarin)

Los Angeles 8.9.
Will And The Willing

Los Angeles 9.9.
Will And The Willing

Cardiff
Will And The Willing
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Lord of the strings
06.07.2006 15:29:07
Pink Floyd uudestaan kasaan =)
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
HaloOfFlies
06.07.2006 15:30:42

Pink Floyd uudestaan kasaan =)

Ei muuten olisi ollenkaan mahdotonta. Eikös Gilmour ole vihjaillut että juuri tämmöisiä olisi halukas tekemään?
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Tietysti Pauligin
06.07.2006 17:02:17 (muokattu 06.07.2006 17:02:39)
Ei muuten olisi ollenkaan mahdotonta. Eikös Gilmour ole vihjaillut että juuri tämmöisiä olisi halukas tekemään?

Ellen nyt väärin muista niin sopivan tilaisuuden tullessa voisi yhden tuollaisen keikan soittaa, mutta kiertuetta ei koskaan, missään nimessä.

Ja watersista tuo kai riippuu aika paljon.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Wahi
06.07.2006 18:02:55
Ellen nyt väärin muista niin sopivan tilaisuuden tullessa voisi yhden tuollaisen keikan soittaa, mutta kiertuetta ei koskaan, missään nimessä.

Ja watersista tuo kai riippuu aika paljon.

Jos nyt olen asian ymmärtänyt oikein, niin suurin este on Gilmour. Mies ei halua enää kiertuetta, mutta kuten sanoit, Gilmour on sanonut olevansa valmis yksittäisiin esiintymisiin. Eli Waters taitaa olla aika halukas tuohon. On muuten aika iso todennäköisyys että tuolla soittaisivat. Toivotaan niin.
"en oo sit trolli" - YnGä6669
Tietysti Pauligin
06.07.2006 18:13:39
Jos nyt olen asian ymmärtänyt oikein, niin suurin este on Gilmour. Mies ei halua enää kiertuetta, mutta kuten sanoit, Gilmour on sanonut olevansa valmis yksittäisiin esiintymisiin. Eli Waters taitaa olla aika halukas tuohon. On muuten aika iso todennäköisyys että tuolla soittaisivat. Toivotaan niin.

Aa, olen luullut että Waters on tuota vastaan lähinnä ollut.

Mutta toivotaan että soittaisivat.
Enpä tiedä haluaisinko enää yhtä keikkaa suurempaa pink floyd- reunionia olla todistamassakaan.
J.Ahonen
06.07.2006 18:20:53
Mitäs ne sademetsät tuosta kostuu? Mulla on aika pessimistinen näkemys näihin "hyvis" konsertteihin. Esim. live 8. Hyödyttikö se jotain muuta kuin levyn myyntiä?
Juuho
06.07.2006 18:31:58
Siis koska Gilmour muka on sanonut, että olisi valmis yksittäisiin paluu-keikkoihin?
Minäkin olen saanut sellaisen käsityksen, että Waters ja erityisesti Mason haluaisivat paluun tehdä. Gilmour on kiistänyt kaikki paluuhuhut. Sanoi Soundissakin olleessa artikkelissa Live 8 keikan olleen, kuin olisi mennyt sänkyyn entisen vaimon kanssa, tai että soitto olisi kuulostanut aivan samalta, jos Pink Floydin 90-luvun kiertuebasisti olisi hoitanut basson.

Hienoahan tuo olisi, jos muutaman keikan heittäisivät ja julkaisisivat dvd:n, jota sitten voisi pyöritellä soittimessa yötä päivää.
arrgh
06.07.2006 19:44:29
Minä en jaksa uskoa, että Pink Floyd kokoaisi rivinsä sademetsien hyväksi. Gilmouria nyt ei vaan nappaa lämmitellä enää Floydia ja minkä käsityksen minä olen heidän puheistaan saanut, niin heidän yhteisesiintymiseen tarvittaisiin hieman erityyppinen tapahtuma. Esim. joku lähi-idän konfliktiin liittyvä hyväntekeväisyystapahtuma.
Fortune
06.07.2006 20:17:21
Mitäs ne sademetsät tuosta kostuu? Mulla on aika pessimistinen näkemys näihin "hyvis" konsertteihin. Esim. live 8. Hyödyttikö se jotain muuta kuin levyn myyntiä?

Edelleen: jos siinä on mahdollisuus, että hyvään menee edes yksi dollari, niin ei se väärin ole.
Look behind you, a three-necked guitar!
Jarkko G.
06.07.2006 21:54:48
Minä en jaksa uskoa, että Pink Floyd kokoaisi rivinsä sademetsien hyväksi. Gilmouria nyt ei vaan nappaa lämmitellä enää Floydia ja minkä käsityksen minä olen heidän puheistaan saanut, niin heidän yhteisesiintymiseen tarvittaisiin hieman erityyppinen tapahtuma. Esim. joku lähi-idän konfliktiin liittyvä hyväntekeväisyystapahtuma.

En usko myöskään että PF kokoontuu uusiksi.
Waters ja Mason on äänekkäimmät puhujat paluun puolesta. Pulse DVD:n julkistamistilaisuudessa Wright sanoi yksiselitteisesti "YES!" kun kysyttiin että uskooko hän vielä ryhmän paluuseen.

Gilmour ei jaksa ja häntä ei kiinnosta ja mikäs siinä. Mies teki uransa parhaimman soololevyn juuri ennen kuin täytti 60 vuotta ja ilmeisesti nyt jo uutta materiaalikin työstää. Ei vanha mies halua tehdä mitään Greatest Hits kiertuetta.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Lord of the strings
06.07.2006 22:22:37
Miten olisi Genesis -reunion? Peter Gabriel on ainakin ilmoittanut olevansa halukas kokoamaan Genesiksen uudestaan siten, että hän laulaa ja Collins paukuttelee kannuja.

Olisi melkein Floyd-reunionia kovempi juttu!
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
Jarkko G.
06.07.2006 22:34:26
Miten olisi Genesis -reunion? Peter Gabriel on ainakin ilmoittanut olevansa halukas kokoamaan Genesiksen uudestaan siten, että hän laulaa ja Collins paukuttelee kannuja.

Olisi melkein Floyd-reunionia kovempi juttu!

No odotetaan nyt sitten saman tien myös Led Zeppelin trion paluuta, kun vauhtiin päästiin :)
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
HaloOfFlies
06.07.2006 22:43:03 (muokattu 06.07.2006 22:44:37)

No odotetaan nyt sitten saman tien myös Led Zeppelin trion paluuta, kun vauhtiin päästiin :)

Juu ja Creamia. Kusisin housuuni jos vaikka New Yorkin tai Los Angelesin keikan ekat nimet olisi Rollarit, Who, Zeppelin, Pink Floyd. Genesis ja Cream. Vaikka eihän niin tietenkään taida käydä
elbowski
06.07.2006 23:20:42
Juu ja Creamia. Kusisin housuuni jos vaikka New Yorkin tai Los Angelesin keikan ekat nimet olisi Rollarit, Who, Zeppelin, Pink Floyd. Genesis ja Cream. Vaikka eihän niin tietenkään taida käydä

No helkkari, tälle linjalle kun lähdettiin, niin peukkuja pidetään pystyssä myös Nirvanan ja Doorsin reunionin puolesta!
Raivo määrää nuotin
Tietysti Pauligin
07.07.2006 00:58:24
Kympin uutisissa oli muuten tästä reunion aiheesta.
Mason erittäin halukas ja waters myös, david touhuilee soolouran parissa.

Olin siis väärässä, juurikin näin päin että Davidista kiinni.

Yhden keikan heiltä vielä mielelläni todistaisin, tai ehkä jopa kiertueen, mutta muutoin minulle on täysin ok että pink floyd on halki poikki ja pinossa.
Pidän todella paljon, mutta ei väkisin mitään reunioneita.
Twist
07.07.2006 11:21:09
Tämänhän olis voinu melkein laittaa Pink Floyd keskusteluun. =)
Oops, I twisted again...
Flow
07.07.2006 12:23:48
Tupakoidaan sademetsien hyväksi...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
McNulty
07.07.2006 13:45:29
Hieno idea kyllä... saisivat lopettaa metsien kaatamisen.
Itse olen ajatellut suurena tiikerien ja jellonien ystävänä perustaa järjestön nimeltä:
Salakaatakaa salakaatajat Ry

Olisi vissiin korkea aika perustaa myös:
Kaatakaa sademetsien kaatajat Ry
El zorrero más grande en el mundo
www.myspace.com/dimeshred
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)