Heartwood 06.07.2006 19:28:01 | |
---|
Perin totta. Siinä tekee tunnelmaa paljon se että se lauletaan niin matalalta ja ne sanat... Nyt en mene ihan valalle tästä, mutta olisiko Åkerfeldtin örtsyä madallettu tuohon biisiin jollain? Joka tapauksessa ainakin ne kuiskaukset siinä örinän päällä tuovat aika hitosti tunnelmaa. Pitäisi tutustua joskus tarkemmin siihen MAYHin tarinaan. Kiehtovia tollaset jutut. Siinä on myös kyllä aika juvelasti ne biisien nimet, kun edellisen biisin viimeinen sana on seuraavan biisin nimi. Esim. Demon of the fallin jälkeen tulee Credence. Kannattaa toki lueskella sitä tarinaa, varsin tunnelmallista kamaa on se. En väitä itsekään siitä muuta vielä tuntevani kuin ne pääpiirteet, sitä kun ei hirveän suoraan ole lyriikoissa kerrottu. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
Deino 06.07.2006 19:29:52 | |
---|
Minulla ei muuten ole MAYH:ssä lyriikoita. Onko muilla? Deino vaan |
gorgonoidi 06.07.2006 19:30:49 (muokattu 06.07.2006 19:35:46) | |
---|
Perin totta. Siinä tekee tunnelmaa paljon se että se lauletaan niin matalalta ja ne sanat...
Laulaako Åke sen livenäkin niin matalalta? Pitäisi tutustua joskus tarkemmin siihen MAYHin tarinaan. Kiehtovia tollaset jutut. Siinä on myös kyllä aika juvelasti ne biisien nimet, kun edellisen biisin viimeinen sana on seuraavan biisin nimi. Esim. Demon of the fallin jälkeen tulee Credence. MAYH:n tarina on kyllä ihan mielenkiintoinen, jännä ja ennekaikkea synkkä. Ja tosiaan, Åke laulaa sen livenä aika samalla tavalla. http://www.youtube.com/watch?v=_aTj2DAFdoE&search=opeth Tuossa Demon of The Fall livenä. Hyvin se Åke vetää. E: Tosi nanna video. |
Strutsi 06.07.2006 19:32:42 | |
---|
Minulla ei muuten ole MAYH:ssä lyriikoita. Onko muilla? On mulla. Ärsyttävä vaan kun ne on kaikki tungettu yhdelle aukeamalle. Tarkoitit vissiin että onko levynkansissa sanat? "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
gorgonoidi 06.07.2006 19:32:52 | |
---|
Minulla ei muuten ole MAYH:ssä lyriikoita. Onko muilla? On mulla, mutta voi olla että vanhemmissa levyissä ei ollut. Mulla on sellainen missä on pari bonus biisiäkin joten voi olla että sanoitukset on lisätty sitten jälkeen päin. |
Deino 06.07.2006 19:34:08 | |
---|
Tarkoitit vissiin että onko levynkansissa sanat? Joo. Mulla on sellainen missä on pari bonus biisiäkin Kuten myös. Deino vaan |
gorgonoidi 06.07.2006 19:35:00 | |
---|
Kuten myös. No sitten en tiedä miksi sulla ei ole sanoja. |
Onko Deinonychius ostanut oman levynsä uutena vai käytettynä? Meinaan vaan että oisko joku rosvo pöllinyt keskiaukeaman jossa sanat on... montako sivua sun kansivihkossa on? "Good luck, brother. See you in another life, yeah?" |
Heartwood 06.07.2006 19:37:19 | |
---|
Mulla on sellainen missä on pari bonus biisiäkin joten voi olla että sanoitukset on lisätty sitten jälkeen päin. On muuten nuo bonusbiisit melkoisen ansiokkaita vetoja. Varsinkin Remember Tomorrow, joka hakkaa Maidenin alkuperäisenkin miten haluaa. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
gorgonoidi 06.07.2006 19:39:45 | |
---|
On muuten nuo bonusbiisit melkoisen ansiokkaita vetoja. Varsinkin Remember Tomorrow, joka hakkaa Maidenin alkuperäisenkin miten haluaa. Jaah, että se on oikee Maidenin? Voin olla kyllä aika tyhmä kun en tiennyt, mutta ihan sairaan hyvin vedettyjä biisejä. |
Strutsi 06.07.2006 19:39:48 | |
---|
Pitäisikin ottaa urakaksi joskus että kääntää sen levyn tarinan suomeksi. Irtoaisiko plussa? :) "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
Deino 06.07.2006 19:39:52 | |
---|
Eikun kappas! Siinä keskiaukeamalla olikin ne sanat, eikä mitään tarinaa MAYH:in teosta. :) Deino vaan |
carnation 06.07.2006 19:40:24 | |
---|
Eikun kappas! Siinä keskiaukeamalla olikin ne sanat, eikä mitään tarinaa MAYH:in teosta. :) Hoho, ei helevetti. "Good luck, brother. See you in another life, yeah?" |
Deino 06.07.2006 19:40:27 | |
---|
mutta ihan sairaan hyvin vedettyjä biisejä. Söörjessöör. Varsinkin se Circle Of The Tyrants. Deino vaan |
gorgonoidi 06.07.2006 19:40:36 | |
---|
Pitäisikin ottaa urakaksi joskus että kääntää sen levyn tarinan suomeksi. Irtoaisiko plussa? :) Kyllä irtoisi pariki. Siitä vaan. |
carnation 06.07.2006 19:40:44 | |
---|
Pitäisikin ottaa urakaksi joskus että kääntää sen levyn tarinan suomeksi. Irtoaisiko plussa? :) Multa irtoais, alappa hommiin. "Good luck, brother. See you in another life, yeah?" |
Strutsi 06.07.2006 19:41:22 (muokattu 06.07.2006 19:43:30) | |
---|
Eikun kappas! Siinä keskiaukeamalla olikin ne sanat, eikä mitään tarinaa MAYH:in teosta. :) Hohohoho!!! Repesin!!!! Aloinkin vähän jo epäillä tätä kun on ne bonusbiisit siinä kuitenkin... No en oikeasti revennyt. Ei se niin hauskaa ollut. :P Multa irtoais, alappa hommiin. Tjuu siitäpä olisikin hyvää harjoitusta syksyn ylioppilaskirjoituksiin. Nyt kyllä menen soittamaan ensin demon of the fallin ja april etherealin kertaalleen. "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
gorgonoidi 06.07.2006 19:43:26 | |
---|
Hohohoho!!! Repesin!!!! Aloinkin vähän jo epäillä tätä kun on ne bonusbiisit siinä kuitenkin... No en oikeasti revennyt. Ei se niin hauskaa ollut. :P Rupees nyt kääntämään. Katoitko muuten tuon videon minkä pistin? |
Strutsi 06.07.2006 19:44:31 | |
---|
Rupees nyt kääntämään. Katoitko muuten tuon videon minkä pistin? Katsoin katsoin. Kuinka niin? Perin mainiostihan soittivat kyllä. Hieno idea oli laittaa flangeria siihen välikkeeseen. "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
gorgonoidi 06.07.2006 19:46:24 | |
---|
Katsoin katsoin. Kuinka niin? Perin mainiostihan soittivat kyllä. Hieno idea oli laittaa flangeria siihen välikkeeseen. Eikun mietin vaan että huomasitko sen linkin kun kyselit siitä äänen mataluudesta keikoilla. Ja hyvinhän he vetivät. Kuulosti edelleenkin pirun pelottavalta. |