Aihe: Miksi Negative ja kumppanit jakavat mielipiteet niin kovasti?
1 2 3 4 513 14 15 16 1725 26 27 28 29
Lennu
03.07.2006 22:19:56

Se, mitä Voice ja pari muuta mediaa harrastaa.

Hehe, mä en edes tiedä mikä on Voice.
RocknRoll
03.07.2006 22:32:01
Se oli ainakin hauskaa, kun töllöstä tuli joku NRJ:n tai jonkin vastaavan kesäkonsertti, ja jätkät ennen sitä Guardian Angelia sanoi yleisölle että..

Laulaja: Okei, meille sanottiin että tää on meidän viimeinen biisi
Yleisö: "hiljaa"
Laulaja: Eli nyt tulee meidän viimeinen biisi
Yleisö: ZZzzZ..
Laulaja: Guardian Angel!
Yleisö: Tai siis eturivin 30 tyttöä, Jee

Taisi tulla melkonen Spinal Tap-hetki pojille, kun luulivat että yleisömeri ulvoisi heidän viimeistä biisiä..
lasol
04.07.2006 16:50:43
Hehe, mä en edes tiedä mikä on Voice.

Eli et vielä omista digiboxia.
ei siis, on siis
Lennu
04.07.2006 18:03:17

Eli et vielä omista digiboxia.

Aah, ymmärrän. Juu, en omista.
"Et sä siellä pääse kavereita tapaamaan. Roikut pää alaspäin kebab-vartaassa hiillostettavana samalla kun Mamban Tero Vaara uikuttaa noitakuvia ja kaataa tratilla tulinen kastike persereikään."
rytilahti
05.07.2006 23:23:18
Se oli ainakin hauskaa, kun töllöstä tuli joku NRJ:n tai jonkin vastaavan kesäkonsertti, ja jätkät ennen sitä Guardian Angelia sanoi yleisölle että..

Laulaja: Okei, meille sanottiin että tää on meidän viimeinen biisi
Yleisö: "hiljaa"
Laulaja: Eli nyt tulee meidän viimeinen biisi
Yleisö: ZZzzZ..
Laulaja: Guardian Angel!
Yleisö: Tai siis eturivin 30 tyttöä, Jee

Taisi tulla melkonen Spinal Tap-hetki pojille, kun luulivat että yleisömeri ulvoisi heidän viimeistä biisiä..

Joo ei se nyt niin iso hitti ollut.. :) Aika näyttää kantaako Lovexin siivet... Tommoset Spinal Tap-hetket on aina hienoja..
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
Temetheus
06.07.2006 14:44:32 (muokattu 06.07.2006 14:44:41)
Ja tämä on paha asia koska...?

Koska musiikissa on ideana musiikki sosiaalisena käsitteenä ja sävelinä, eikä suinkaan se että Jonne Aaron on söpö? :o
"Musiikki on järjestyksen luoja ilmiöiden, erityisesti ihmisen ja ajan välille."
Valokaari
06.07.2006 15:24:41

Tässä topicissa olisi varmaan asiallista kysyä että onko kukaan nähnyt Lovexia livenä? Jos on, niin kertokaa ihmeessä että miten yhtye vetää? Onko tämä yhtäkkinen yhtyeen hehkutus aiheellista?

Minä tulen juuri Lovexin konsertista!

Jep, soittivat äsken tuolla Tampereen keskustorilla. Siellä oli joku iso teltta, josta kuului kauhea kiljuminen. Ilmeisesti keikka on osa Tammerkosken sillalla -tapahtumaa. No, menin uteliaisuuttani katsomaan että mitäs ne pikkutytöt kiljuvat ja juontajatäti kuulutti että nyt tulee Lovex ja alkunauha alkoi soida. Eihän siinä mitään, kun telttaan näki matalan aidan yli hyvin, niin ajattelin katsoa että miltä se nyt sitten näyttää. Eipä nyt mitään kovin erikoista omasta mielestäni, semmoista aika tavanomaisen kuuloista perusrokkia. Pian joku järkkäri tuli vielä sanomaan että tulkaa vaan sisälle ja laumalle pikkutyttöjä tuli kiire. Sinne ilmeisesti on aiemmin jaettu ilmaislippuja jossakin videovuokraamossa tms. eikä kaikille tainnut riittää. En jaksanut seurata keikkaa pitempään jos se vaikka olisi siitä parantunut, vaan lähdin Lidliin ostamaan limsaa.
Rok rok.
Jackson Dinky
06.07.2006 15:29:52
Eihän musaa tarvi tehdä todistaakseen soittotaitoaan.

Pöh! Nyt syötät ihmisille pajunköyttä!
"Mää en tee millenkkään pämppääjä teineille piisejä!" -SomethingWild
Henko
06.07.2006 15:36:43

Pöh! Nyt syötät ihmisille pajunköyttä!

Sun mielipidettä nyt ei o ainakaan avatarin perusteella vaikee päätellä.
M.net onkin ämmien net.
Sir Härö
06.07.2006 16:33:37 (muokattu 06.07.2006 16:37:47)
öö...Negative ei edusta glamrockia, vaikka ne siihen joskus liitetäänkin.

No mutta kuitenkin. Nämä uudet rokkibändit perustavat imagonsa meikkeihin ja naisten vaatteisiin. Musiikki on verrattavissa suoraan siihen mitä esmes Yö teki 80-luvulla.

Edit.

...yksinkertaisesti ihmisillä on joku negativefobia.

Aikoinaan oli myös sellainen kun Dingo-ilmiö ;)
Turpa kiinni ja kuuntele!
Bonham
09.07.2006 02:32:40
Oli muuten tiukka keikka Ruissalossa... ukot vähä väsyneitä Sveitsin keikan jälkeen...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Nipsu
09.07.2006 13:41:37 (muokattu 09.07.2006 13:42:57)
Oli muuten tiukka keikka Ruissalossa... ukot vähä väsyneitä Sveitsin keikan jälkeen...

Vähän parhautta. Ne Christuksen naurut ja kaikki. Se nauro taas mun ja mun kaverin kyltille. Rock n ´ Roll on kyllä aivan mahtava biisi, samoin Glory of the same. Jonnella ratkes taas kerran housut....eturivissä oli hauskaa...
Jaava
10.07.2006 10:14:42
Ne Christuksen naurut ja kaikki.

Mä meinasin vetää kahvin nenään kun mä kuulin että jonkun taiteilijanimi on sir christus. Me revettiin aivan täydellisesti.
Suhteellisen mauton, mielikuvitukseton ja typerä nimi, jonka katson vain nolaavan (mahdollisesti aivan hyvän) muusikon.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Sliv
10.07.2006 10:21:39
Mä meinasin vetää kahvin nenään kun mä kuulin että jonkun taiteilijanimi on sir christus. Me revettiin aivan täydellisesti.
Suhteellisen mauton, mielikuvitukseton ja typerä nimi, jonka katson vain nolaavan (mahdollisesti aivan hyvän) muusikon.

mutta sinäkin muistat sen? eli sehän on erittäin onnistunut taitelijanimi. Nasty Suicide vs Sir Christus.. hmm..
Nipsu
10.07.2006 10:28:37 (muokattu 10.07.2006 10:29:55)
mutta sinäkin muistat sen? eli sehän on erittäin onnistunut taitelijanimi. Nasty Suicide vs Sir Christus.. hmm..

Just sen takia se on niin hyvä, kun sen muistaa. Oli miten typerä tahansa, siitä voi heittää läppää (kuten sellanen Jumala-juttu). Ja vielä sitten, tosiaan se on kaikille nimenomaan Sir Christus, ei pelkkä Christus. Vaan kaikki tietyt tyypit saa sanoo Christus, Sööri, Ripe jne.

Kuunteliko joku Planet of the sunin tänään? Keikoillakin sitä jo soittavat. Ja uus coveri on tullu siis mukaan, Led Zeppelinin Rock n´ Roll.
Super-Jari
10.07.2006 17:22:28
Vaan kaikki tietyt tyypit saa sanoo Christus, Sööri, Ripe jne.

Tuo on jo kyllä lol.
Rattata
10.07.2006 18:17:02
Kuvittelinko vaan vai lauloko Jonne paremmin kuin normaalisti? Onko se reenannu?
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
Nipsu
10.07.2006 19:17:12
Kuvittelinko vaan vai lauloko Jonne paremmin kuin normaalisti? Onko se reenannu?

Se näytti tosi onnelliselta siellä lavalla. Jäin kaipaan sitä. Ja keikan jälkeen, kun juttelin sen kaa. Se Rock n´Roll-coveri oli kyllä rohkee veto Jonnelta. Todella nautti siellä lavalla olosta, ehdottomasti toinen parhaista keikoista, millä oon ollu. Tällä kertaa ei yleisössä ollu mitään tönimistä, tappeluita ym. Sen ääni on vaan kehittyny.

Se oli hauska juttu, kun yleisö ei momentin aikana kiljunu tarpeeks, niin Ripettäjä alko availeen housujansa. Sittenhän sitä siinä huudettiinkin. Huomasko joku muuten, että Jonnen housut repes? (taas kerran). Eturivissä sille naurettiin. Sit keikan jälkeen, kun sille siitä sanottiin, niin se oli vaan silleen, et "Oho, niimpäs onkin". Niissä oli ammottava reikä edessä.
Nipsu
10.07.2006 20:43:52
Tuo on jo kyllä lol.

Ahaa. http://www.youtube.com/watch?v=bUaMd57PEa4&search=Negative "To you, I´m Sir Christus"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)