drum_man 06.07.2006 11:25:52 (muokattu 06.07.2006 11:27:19) | |
---|
Nyt olisi aika satsata kunnon virveliin, kun peltitavara alkaa olla jokseenkin kunnossa.. Rahaa olisi käytössä semmoinen 300 - 350 euroa. Supra on ollu aina haaveena saada, mutta niitä liikkuu kumminkin suhtkoht vähän myynnissä.. acrolite olisi kanssa hyvä vaihtoehto. Käytettynä, tai uutena! Joku muistaakseni joskus mainitsi, että uuden acron saisi kotiovelleen jotain alta 300 euroa!? Vanha olisi tietysti parempi, mutta sen verran kiirus olisi, että en montaa kuukautta jaksa toria selailla josko sattuisi vastaan tulemaan.. Olisikos mitään uusia virveleitä tuosta hintaluokasta jotka olisivat hyviä vaihtoehtoja? mitä merkkiä/ mallia suosittelisitte? Puuvirppaa en halua, että teräs, tai kenties messinki virpatkin kiinnostaa!.. E: kirjoitus virheitä :D "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
drum_man 06.07.2006 11:32:56 (muokattu 06.07.2006 11:33:48) | |
---|
"Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
Laita torille ilmoitus että ostat supran tai minkä nyt sitten haluatkin. Varmasti tulee jotain tarjouksia. Kyllä niitä liikkuu jonkin verran. Eikä tarvitse useampaa kuukautta odotella. Saattaa löytyä yllättävän nopeasti. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
drum_man 06.07.2006 11:35:54 | |
---|
Laita torille ilmoitus että ostat supran tai minkä nyt sitten haluatkin. Varmasti tulee jotain tarjouksia. Kyllä niitä liikkuu jonkin verran. Eikä tarvitse useampaa kuukautta odotella. Saattaa löytyä yllättävän nopeasti. Tuota voisi muuten kokeillakkin... pitääpä laittaa, mutta muitakin ehdotuksia otan avosylin vastaan :D "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
Analuuk 06.07.2006 13:46:25 (muokattu 06.07.2006 13:46:52) | |
---|
Jos metallivirpan haluat, niin Supra on ihan ehdoton peli! Ja jos et tarvitse "keräily"-kuntoista, vaan soittokuntoisen niin 350€:lla pitäisi kyllä irrota vanhempikin rumpu! Itse maksoin suht hyväkuntoisesta -79 Suprasta 310€. On se kyllä... |
Mikael 06.07.2006 14:32:50 | |
---|
Mä oon vähän kahden vaiheilla ton mun acron kanssa. Toisaalta on ihan kiva olla sellanen mut sit taas toisaalta mä en sillä oikeestaan ikinä soita. Pitäisköhän laittaa lihoiksi... Siitä mistä aita on matalin... |
drum_man 06.07.2006 15:58:57 | |
---|
Mä oon vähän kahden vaiheilla ton mun acron kanssa. Toisaalta on ihan kiva olla sellanen mut sit taas toisaalta mä en sillä oikeestaan ikinä soita. Pitäisköhän laittaa lihoiksi... Myy mulle! "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
drum_man 06.07.2006 15:59:55 | |
---|
Onkos tuommonen pearlin ian paice hintansa veroinen? sen saisi siihen vähän päälle kolmeensataan... Onko kellään kokemuksia? "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
Paas 06.07.2006 16:33:16 | |
---|
Onkos tuommonen pearlin ian paice hintansa veroinen? sen saisi siihen vähän päälle kolmeensataan... Onko kellään kokemuksia? Onhan tuollaista pikkasen tullut naputeltua sen enempää säätämättä. Vaikuttaa ihan ok peliltä mutta sijoita se 300 mielummin siihen supraan. Säilyy rummussa jälleenmyyntiarvo ja kyljessä on merkki jossa jotain hohtoa. =) Ja kyllä musta tuntuu että pidät siitä ludarista muutenkin enempi. Mutta kokeile kaikkea mitä käsiisi saat ja hankit sen mikä itseä eniten miellyttää. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
vapauskauppias 06.07.2006 16:34:56 (muokattu 06.07.2006 16:37:22) | |
---|
Onkos tuommonen pearlin ian paice hintansa veroinen? sen saisi siihen vähän päälle kolmeensataan... Onko kellään kokemuksia? Niskamiehellä oli tällainen. Pistä hänelle pikaviestiä ja kysy, mitä hän siitä piti. Muistaakseni ei kuitenkaan kovin ihastunut ollut. Taisi myydä sen Acroliten tieltä pois. E: Voit myös kysyä Mikkelin Jormalta, josko häneltä löytyisi Supraa tai Acroa sopivaan hintaan. Hänen sähköpostiosoitteensa: jorma.mikkeli (at) pp.inet.fi "Tuo fraasi-sana on kyllä vähän pikkurilliosastoa rumpujen soiton yhteydessä, myönnän. Komppi, filli, kalja." |
Tindrum 06.07.2006 16:35:41 (muokattu 06.07.2006 16:38:41) | |
---|
Onkos tuommonen pearlin ian paice hintansa veroinen? sen saisi siihen vähän päälle kolmeensataan... Onko kellään kokemuksia? Tsekkaileppa niitä Supria tuolta Amerikan eBaystä. Käypäset hinnat on paljon alle sun budjetin ja niitä on runsaasti tarjolla ( www.ebay.com). Acroja on siellä koko ajan suunnilleen sataan+ taalaan. Myös foorumeilla on niitä tyrkyllä usein (ghostnote, drumsmith, drummercafe jne). Nämä ovat myös "kertaluokkaa luotettavampia" paikkoja ostaa, jos toi eBay-kauppa jännittää. IP Signaturen hinta (hintalapussa) DLX:llä on 290 €. Ei muuta kuin näpelöintikokemusta. Kaippa se hyvä peli on. PS. Muista tullit ja verot, kts. haulla aiheesta lisää. m© http://www.drumsonly.de/ Tuolla uudet Suprat 379 € ja 399 € (+ postit). Mulle lupasivat kuluitta pari kuukautta sitten. m©
Marsista ei tule löytymään minkäänlaisia merkkejä elämästä.
Chuck Norris on käynyt siellä. |
drum_man 06.07.2006 22:27:27 | |
---|
"Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
Paas 06.07.2006 22:34:50 | |
---|
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
drum_man 06.07.2006 22:39:20 | |
---|
Jenkki ei vaan näköjään lähetä lätäkön yli... :/ ihme sälli :) "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
ultra 06.07.2006 22:51:25 (muokattu 06.07.2006 22:52:36) | |
---|
http://cgi.ebay.com/vintage-60s-70s … categoryZ119016QQrdZ1QQcmdZViewItem Mitenkä luotettavaa on ostaa tuolta ebayn kautta? Itse en ole ikinä ostanut sen kautta mitään, mutta tuossakin näyttäisi olevan herkkusupra... käypäiseen hintaan, mutta hinta varmasti nousee ennen sulkeutumista... Onhan tuolta tullut ostettua useammankin kerran. Kannattaa tietysti tsekata myyjän saama palaute, mutta itse olen joka ainoa kerta saanut vähintään sitä mitä olen odottanutkin ja mitä minulle on luvattu. Hankintoja on tehty Italiasta, Saksasta, UK:sta sekä jenkeistä. Olen myös ostanut myyjiltä ilman palautetta ja ilman ongelmia sujuivat nekin kaupat. Veljeni levykeräilijänä on tehnyt satoja eBay-ostoksia ilman ainuttakaan ongelmaa. Joitakin omia eBay-ostoksiani voi käydä ihailemassa tuolta mun omista tiedoista, mikäli kiinnostaa.. Ne virvelit.. EU:n alueelta ostettaessa ei tule muita kuluja kuin rahti, mutta ulkopuolelta, esim. jenkeistä, täytyy muistaa, että rahti on helposti yhdestäkin virvelistä 50-100$ ja siihen kaiken päälle sitten lasketaan tullit ja verot = n.25% vielä lisää.. Valitettavasti. Toisin sanottuna kohteen täytyy olla todella houkutteleva tai hinnan pysyttävä hyvin alhaalla, jotta EU:n ulkopuolelta kannattaa taloudellisessa mielessä jotain ostaa. Myös valuuttakurssit tietysti vaikuttavat siihen lopulliseen hintaan. eBay on kuitenkin tänä päivänä keräilijöille se ainoa paikka, mistä tiettyjä tuotteita edes voi löytää ja kaupankäynti on reilua, eli ei muuta kun ostoksille! Kannattaa tietysti riskienhallintamielessä ja helppouden takia suosia PayPal-maksuja. Sehän tietysti vaatii luottokortin, mutta ei se mitään. Limittiä voi aina nostaa..;) |
Groovi 07.07.2006 01:25:02 | |
---|
Onneksi löysin Rockn rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Stereophile 07.07.2006 02:13:23 (muokattu 07.07.2006 02:14:04) | |
---|
Onkos tuommonen pearlin ian paice hintansa veroinen? sen saisi siihen vähän päälle kolmeensataan... Onko kellään kokemuksia? Mulla oli pari päivää testissä, enkä kyllä säädellyt ihmeemmin mitään, mutta TYKKÄSIN! Todella hyvä hintaisekseen, ainakin tuon pikatestin perusteella. Rock! Jos/kun jossakin välissä on varaa sijoittaa toiseen (metalliseen) virveliin, niin tuo on ykkösvaihtoehto. Tai sitten 6,5" syvä supra/acro. Itseä ei jostain syystä alle 6" syvät virpat miellytä. Tässä tapauksessa hakusessa oli puuvirppa ja päädyin sitten Yamahaan (MCA 14"x7"). Kyllä nyt kelpaa... |
Analuuk 07.07.2006 11:59:59 | |
---|
Onkos tuommonen pearlin ian paice hintansa veroinen? sen saisi siihen vähän päälle kolmeensataan... Onko kellään kokemuksia? "Ian Paice Model - IP-1465 Innovative…. Timeless….. Legendary…… these words not only describe this incredible player but the drum that bears his name." ...joka on hyvin pitkälle kopio Ludwigin Supraphonicista. "You can’t help but be familiar with the drummer who helped propel Deep Purple into Rock and Roll history with such hits as Space Trucking, Hush, and Smoke On The Water." Millähän virvelillä noi biisit on aikanaan soitettu... Toi on varmasti oikein mainio virveli, mutta kyllä minä ennemmin sijoittaisin siihen aitoon ja alkuperäiseen. On se kyllä... |
Niskamies 07.07.2006 16:11:38 | |
---|
Niskamiehellä oli tällainen. Pistä hänelle pikaviestiä ja kysy, mitä hän siitä piti. Muistaakseni ei kuitenkaan kovin ihastunut ollut. Taisi myydä sen Acroliten tieltä pois. E: Voit myös kysyä Mikkelin Jormalta, josko häneltä löytyisi Supraa tai Acroa sopivaan hintaan. Hänen sähköpostiosoitteensa: jorma.mikkeli (at) pp.inet.fi Mulla oli Paice. Hommasin heräteostoksena Ludwig Acroliten, ja myin sitten Pearlin pois kun sillä ei tullut soitettua ollenkaan. More is more. |
Magiz 07.07.2006 16:47:43 | |
---|
Tai sitten 6,5" syvä supra/acro. onkos moisia? Keep it Fresh |