Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 516 17 18 19 2029 30 31 32 33
Bonesaw
05.07.2006 18:19:26
Noista hoppareiden vi*tuiluista tuli mieleen....Eräässä amiksessa oli joku hoppari kävely(en tiiä oliko vittuilu)housut kintuissa niii pari hevarii oli tullu sanoo että "nosta ne housut"tyyppi ei ollu nostanu nii ne oli pistäny sen houisuista roikkumaan siihen koukkuun missä nostetaan autoja :P(en muista sen nimitystä)

Jea. Aika järkevää toimintaa!1
Ritsku
10.07.2006 12:31:45 (muokattu 10.07.2006 12:37:52)
Myöskin on outoa, miten tämä nimenomaan täysin turhan väkivallan (vaikka loppujen lopuksi kaikki väkivalta on turhaa) viljeleminen ja sen hakeminen on kovasti sidoksissa tiettyihin ryhmiin. Tämän olen huomannut itsekin. Kuten myös sen, että jostain kumman syystä, väkivaltaisinta musiikkia kuuntelevat (=metallistit) ovat niitä kaikista rauhallisimpia ja leppoisimpia ihmisiä.

totta. En tunne ainuttakaan metallistia, jonka tietäisin olevan väkivaltanen.

Itse en ole turpiini saanut (johtuen varmaan osittain siitä että olen tyttö) ainakaan vaatteiden takia. Turpiini olen kyllä saanut muutamaan kertaan, muttei missään nimessä vaattiden takia.

Sen sijaan eräs tuttuni (mies) hakattiin teho-osasto kuntoon Jyväskylän juna-asemalla, koska hänellä sattui tämän skini porukan mielestä olemaan väärän väriset housut.
Kaveri makasi 2 viikkoa teholla, mutta selvisi onneksi hengissä.

En ymmärrä miten jotkut ihmiset katsovan itsellään olevan oikeuden nuijia toisia teho-osasto kuntoon vaatteiden perusteella. (tai mistä syystä tahansa) kertoo kyllä vähän turhan hyvin sen ihmisen aatteista ja moraalista.
LEGENDAARISTA !
bluesteel
10.07.2006 13:12:03 (muokattu 10.07.2006 13:12:19)

ja hyvin monelle täällä on yhteistä, että skinit/natsit/pilottitakkiset tyypit aukoo päätäänsä ja uhkailevat sen takia että jollakin tyypillä on pitkät hiukset tai on satanistin näkönen. eli suosittelen pukeutumaan ku tavalliset pulliaiset ja leikataan hiukset lyhyeksi.

Mutta miten tavalliset pulliaiset pukeutuu ja missä menee lyhyen ja pitkän tukan raja?
lasol
11.07.2006 11:05:54
Huutoja on tullut kyllä tukasta ja vaatteista, pahasti turpaan ei ole vielä ikinä tullut. V***n homo huudot on yleensä kuitattu "Mitä ootteks te sit jotain heteroita vai?"
ei siis, on siis
Route 66
11.07.2006 23:41:33
Sen sijaan eräs tuttuni (mies) hakattiin teho-osasto kuntoon Jyväskylän juna-asemalla, koska hänellä sattui tämän skini porukan mielestä olemaan väärän väriset housut.

Jyväskylä ftw, moni tuttu saanu täällä päihinsä ilman syytä. Itse en oo saanu, kerran tosin tuli joku humalainen basisti tiedustelemaan haluanko turpaan, koska "näytin hipiltä".
if only::::ifonlie
Lento-V-mies
12.07.2006 17:51:58
Noh.. Ainahan sitä vittuilua tulee mulle. Monesti on kehotettu hiukset leikkaamaan, heh. Ja tietysti mustat farkut, niittivyö (vain joskus tosin), farkkutakki ja bändipaita saavat kanssa joskus ikävää huomiota, mutta tähän asti en ole turpaani vielä saanut ja toivottavasti en saakaan.

Hauska juttu kun tossa yks päivä katoin youtubesta jonkun hanoi rocksin haastattelun niin ne jotain sanoa että ne asuu mieluummin ulkomailla kun ottavat turpaansa ulkonäkönsä takia. Tämä oli siis joskus 80-luvulla tai jotain. Yhä sama meininki vaan jatkuu. Kyllä se vaan on niin että suomalaiset on punaniskoja...
kumiorava_89
12.07.2006 22:49:24
En ole ottanut... eikä kukaan ole pahemmin uskaltanu tulla antamaankaan... joohtuu varmaan mun koosta... alle 170cm xD
Jani The Rock
12.07.2006 23:41:05

En ole ottanut... eikä kukaan ole pahemmin uskaltanu tulla antamaankaan... joohtuu varmaan mun koosta... alle 170cm xD

No kaikkihan tietää että pätkät niitä pahimpia psykopaatteja on.
The road never ends for me, kid.
Keppis
13.07.2006 00:31:19
Kun tässä nyt näitä lettijuttuja puhutaan, niin sanonpa, että tämän vuoden aitoon kirkastusjuhlat olivat ensimäinen tapahtuma, missä oon kuullu tosissaan vittuilevaan sävyyn kommentteja tukasta.

Joku sanoi ohi mennen, että mee parturiin tms. Ja entiä mistä johtui mutta kävellessäni erään pariskunnan ohitse naiselta tippui käslaukku jalkojeni juureen ja katsahdin taakseni, niin ainakin yli 30 vuotias mieshenkilö oli huitomassa ja huusi "painu vittuun siitä". Olin hetken ymmälläni kunnes todennäköisesti miehen kaveri siinä vieressä sitten sano mulle että ei tässä mitään. Ajattelin, että selvä jatkan matkaa.

Miten muuten naiset voi saada turpaan?
Päivän nokkelin. http://www.mikseri.net/fobia
bluesteel
13.07.2006 10:14:06

Miten muuten naiset voi saada turpaan?

Samalla tavalla kuin miehet.
pehko
14.07.2006 13:16:52

'Kielipoliisi' lätkän takia on tullu aika paljon sanomista, ja veikkaan, että turpaanikin vielä saan, mutta se on sitten sen ajan murhe.
HEAVY...FUCKING...METAL!
Stibe
14.07.2006 23:34:55
Luin koko ketjun läpi ja mitä pidemmälle pääsin, sitä enemmän yllätyin...
...Pahoittelen syvästi. (varmuuden vuoksi, ettei kukaan tule hakkaamaan...)

+

*Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!*
Parempi katsoa katua, kuin kaatua ja katua, ettei katsonut katua... PS: Paska on perseestä (En viittaa kyseiseen artistiin...)
lucbass
16.07.2006 18:21:25

Mutta miten tavalliset pulliaiset pukeutuu ja missä menee lyhyen ja pitkän tukan raja?

se oli vain esimerkki:P
Hell yeah! http://www.mikseri.net/artists/?id=56532 Answer is there.
pehko
18.07.2006 12:24:01

Mulle on sanottu "leikka letti tai osta kitara"...mä sanoin sille et on jo ni juippi meinas käydä päälle. Sillä taisi olla jotaa patoutumia.

kerran baarissa mulla ei ollu myydä yhelle tyypille pilveä, ni se sano poislähtiessään että "no leikkaa sitte tukkas!"....hyvin lähellä etten menny lätkimään äijää turpaan..
HEAVY...FUCKING...METAL!
Teme007
23.07.2006 20:18:18
En, koska olen ladonoven kokonen xD
sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa
Legatus
31.07.2006 23:11:09
Samalla tavalla kuin miehet.

Mutta naisia voi lyödä vain naiset. Naistenhakkaajat (miespuoliset) on todella raukkoja hinttareita.
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Keppis
01.08.2006 15:48:59
Mutta naisia voi lyödä vain naiset. Naistenhakkaajat (miespuoliset) on todella raukkoja hinttareita.

Tätä suurinpiirtein ajattelin..
Luppoaika pidentää elämää. http://www.mikseri.net/fobia
tegu
01.08.2006 19:32:31
En omien vaatteiden takia mutta kavereiden vaatteiden takia kyllä. Joskus pari vuotta sitten tuli yössä jotkut hopparit vittuilemaan kavereideni nahkatakeista. Mulla oli normaali farkkurotsi. Tuli sitten nyrkkiä ja vähän potkuja. Mulle. En tiedä miksi.

Mullakin vähän huonoja kokemuksia noista hoppareista. Yksikin kävi kurkkuun kiinni jossain bileissä ja koitti pistää kuonoon mut veikkaan että sattu sitä enemmän.. Luikin sit karkuun kun sen "posset" oli messissä :D
steve the stone
simon cykkeli
02.08.2006 01:48:04 (muokattu 02.08.2006 01:48:38)
Ei ainakaan mitään vielä ole tultu urputtamaan. Eiku onpas mutta ei vihamielisesti: Siis sun kaikki vaatteet on jotain halppis tarjoustalo vaatteit. hommaa jotain kunnollisii!! ( mul oli sillon 2 paitaa sieltä.... )

Noissa urputus tilanteissa kannattaa olla musta paita missä lukee: väkivalta lopettaa vittuilun. Niin ja kannattaa olla myös iso kaveriporukka mukana jos aikoo tuota paitaa pitää :P. Sain sen mummoltani... olikohan huumorimielessä vai että mä ottaisin turpiini sen kanssa...
Tähänkin pitäis jotain vekkulia keksiä....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)