Aihe: Kent Armstrong -mikit?
1
aleksi_ollikainen599
05.07.2006 22:05:43
Olisko kellään kokemuksia kyseisen valmistajan kitaramikeistä? Esimerkiksi nuo p-90 ja mitäs noita humppareitakin löytyy. Kommenttia kiitos! en ole itse päässyt testailemaan (vielä) ja ajattelin kysäistä muusikoiden.netin osaavalta väeltä :D ensin. Luotettavuus, soundi, säröytyminen, feedback yms.

Kiitos!
SURf
05.07.2006 22:17:35
Mulla on tällä hetkellä kolmessa kitarassa kyseisen valmistajan mikit.

Telessä singlet, lespassa P-ysikympit ja semissä humpparit. Hinta-laatusuhde on hyvä, tosin noiden hinnat taitaa olla nousussa joistakin huhuista päätellen.

En nyt tämän syvemmin valitettavasti jouda luotaamaan noita mikkejä mutta joku muu jatkakoon.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Bald Anus
06.07.2006 00:23:46

Mulla on Talmanissa KA: n lipstickit ja hyvät on.
Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
aleksi_ollikainen599
06.07.2006 13:47:39
tuossa hekemiehen laittamassa ketjussa puhuvat stratomikeistä ja itse olisin kiinnostunut enemmän noista humppareista ja p-90:stä. Ehkä surf vielä innostuu :D
Lönnrot
06.07.2006 15:08:59

Hsdo - 1 löytyy mahonki-Iban tallasta, ja hyvin pelittää eikä säröydy puhtaalla soitettaessa. Sellainen selkeä roso, ei ylikireä tai liian kirkas.
Pulttikaula-Jacksonissa sama mikki ihan ok, mutta parempi tummasoundisemman puun kanssa.
Hello Kettle, my name is Pot.
konehes
06.07.2006 17:21:59
Mulla on tallassa joku Kent Käsivahvan humppari. Aika rrrock on.
cherub with heavy metal machine
SURf
07.07.2006 08:45:48 (muokattu 07.07.2006 10:07:07)
Ehkä surf vielä innostuu :D

No jos nyt jotain pientä yritän kertoa näin töiden lomassa.

Luotettavuus
Luotettavuus lienee samaa luokkaa kuin muillakin mikeillä, ei ne rikki mene normaalikäytössä.

Soundi
Soundit ovat yleisesti ottaen hyviä, en ole vielä tunkkaiseen Kenttiin törmännyt.
Mikkivaihtoehtoja on aika paljon eli kannattaa miettiä mitä hakee, ohkasta ja likasta vai paksua ja suorastaan törkyistä vai jotakin muuta.

Yksikelaiset mulla on Telessä, pesee MeksikoFenkun mikit tehossa, erottelevuudessa ja Mojossa. Perusturvallinen valinta, mallia en tosin tiedä näistä mikeistä. Uskoisin että halvimmasta päästä ovat.

P90 mulla on (oli, myin just kitaran pois) Lespassa, pirun rok, semmonen kuin ysikympillä kuuluukin olla. P90 ei välttämättä sovellu kaikille, suosittelen testailemaan ennen hankintaa.

Humpparit mulla on Semi-Ontossa PRS-kopsussa. Taivaallista! Mallia en taaskaan tiedä varmaksi mutta soundi on melko lailla juuri se mitä haen: erotteleva, muheva, paksu ja volumella ja tonella päästään melkein kuuhun.
(Tosin olen kuitenkin suunnitellut että tilaan tuohon BareKnucklen Cold Sweat humpparisetin mutta hinta on pirun suolainen)

Säröytyminen
Mitä tuosta nyt voi sanoa, saahan näillä säröille ajeltua. Ei valittamista tällä osastolla. Tarkoituksenmukaista säröä on löytynyt aina (tähän mennessä), ainakin Voxin läpi soiteltuna.
Aika kuumia mikkejä ovat nämä minun yksilöt.

Feedback
Hallittua, tuolla puoliontolla ja humppareilla saa tosi kivan feedbackin aikaiseksi kun vähän enemmän luukuttaa.

Yms.
Kent Armstrong on mikkien suunnittelija, mikit tehdään Sky´n mikkipajalla muistaakseni jossain kaukana nousevan auringon suunnassa.

Tuolta löytyy artikkeli MotherBuckerista, kaikkien humppareiden äidistä:
http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=231

Ajele vaikka Varkauteen testailemaan jos siltä tuntuu...

MUOK: Asiavirhe, Sky´n mikkipajalla siis tehdään nuo eikä Shadow´n...
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
rosberg
07.07.2006 09:17:59
Kent Armstrong on mikkien suunnittelija, mikit tehdään Shadow?n mikkipajalla muistaakseni jossain kaukana nousevan auringon suunnassa..

mulla on pari (3) shadown mikkiä yhdessä kepissä ja yksi kentti ylimääräisenä (cool rails). mulla on sellanen kutina, että niitä shadow-mikkejä tehtäis melko lähelläkin euroopassa.
miksi?
SURf
07.07.2006 10:08:49
mulla on pari (3) shadown mikkiä yhdessä kepissä ja yksi kentti ylimääräisenä (cool rails). mulla on sellanen kutina, että niitä shadow-mikkejä tehtäis melko lähelläkin euroopassa.

Juu siis korjasinkin jo tuohon aikaisempaan postaukseeni, ei siis Shadow vaan Sky-pajalla tehdään nuo Kentit.

-SURf
p130
07.07.2006 10:25:43

Kent Armstrong on mikkien suunnittelija, mikit tehdään Sky´n mikkipajalla muistaakseni jossain kaukana nousevan auringon suunnassa.

Oliko se nyt Korea vai Taiwan, pakkauksen kyljessähän se lukee, mutta ei ole sellaista lähistöllä. Vastaavanlaiset koneet niitä kuitenkin käämivät kuin esimerkiksi Fenderin Custom Shop-mikkejä ja laadunvalvonta pelaa. (Fender CS-mikit ovat kyllä kouluesimerkki loistavasta brändin rakentamisesta, mikä tekee esimerkiksi koneella sarjatuotantona käämityistä Texas Specialeista Custom Shop-mikit siinä mielessä kuin se usein ymmärretään ja Fender haluaa ostajien ymmärtävän?)
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
aleksi_ollikainen599
07.07.2006 11:06:42
Ne Bare Knucklen Cold Sweatit on muuten ihanat mikrofonit. Mistä niitä saa? :D HOIHOI MIKÄ HINTA! 99 puntaa kappale! taisi jäädä ostamatta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)