samuel 28.05.2006 13:06:39 | |
---|
Onko kukaan tilannut tuolta housuja itselleen ? miten hyvin koot pitää paikkansa ? "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
Loitsulaulu 29.05.2006 00:45:38 | |
---|
En ole tilanut, mutta mitä olen kuullut niin menevät kuulema helposti paskaksi. Ja kyllä tommotteita pökiä saa ihan Suomestakin, Helsingissä mm. Morticia ja backstreet. |
samuel 29.05.2006 15:32:53 (muokattu 29.05.2006 22:36:51) | |
---|
En ole tilanut, mutta mitä olen kuullut niin menevät kuulema helposti paskaksi. Ja kyllä tommotteita pökiä saa ihan Suomestakin, Helsingissä mm. Morticia ja backstreet. onko kestävyydessä ongelmia ?! Tilasin jo ODD:ltä housut jotka ainankin hyvälaatuista tavaraa. Eli ainankin yhdet "toimivat" työhousut saa... "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
Loitsulaulu 31.05.2006 00:04:07 | |
---|
onko kestävyydessä ongelmia ?! Tilasin jo ODD:ltä housut jotka ainankin hyvälaatuista tavaraa. Eli ainankin yhdet "toimivat" työhousut saa... Osa tavarasta täyttä sekundapaskaa (värit lähtee heti, ompeleet irtoilevat yms.) ja osa ihan kestävääkin. |
Da Make 02.06.2006 10:01:46 | |
---|
Kestävyys on täysin vaatekappalekohtainen asia tuoltakin tilattaessa. Tilasin itse yhden kahdesta kohtaa vetoketjuilla lyhennettävät gargot, ja vaikuttavat todella kestävältä laadulta. Parempaa ei taida saada edes salaisesta agentista. Cybershop:ssa on ehkä suomen laadukkain valikoima, ja Morticiaan kamat tilataan Saksasta, ja kuulemma juurikin X-Tra-X:sta. Backstreetissä myydään kuraa kalliilla. |
samuel 02.06.2006 11:07:40 | |
---|
Kestävyys on täysin vaatekappalekohtainen asia tuoltakin tilattaessa. Tilasin itse yhden kahdesta kohtaa vetoketjuilla lyhennettävät gargot, ja vaikuttavat todella kestävältä laadulta. Parempaa ei taida saada edes salaisesta agentista. Cybershop:ssa on ehkä suomen laadukkain valikoima, ja Morticiaan kamat tilataan Saksasta, ja kuulemma juurikin X-Tra-X:sta. Backstreetissä myydään kuraa kalliilla. Kiitos tiedosta... Tilasin x-tralta kasan housui jo, katsoo nyt miten saavat tilauksen liikkeelle/toimitettua. Kuulemma ollut paljonkin ongelmia. Toisaalta tilasin firman nimellä ne joten ehkä toiminta vähän parempaa tai sitten vielä huonompaa kun tavalliselle kuluttajalle. "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
samuel 05.07.2006 19:59:19 | |
---|
Kiitos tiedosta... Tilasin x-tralta kasan housui jo, katsoo nyt miten saavat tilauksen liikkeelle/toimitettua. Kuulemma ollut paljonkin ongelmia. Toisaalta tilasin firman nimellä ne joten ehkä toiminta vähän parempaa tai sitten vielä huonompaa kun tavalliselle kuluttajalle. Kestihän tuo toimittaminen jonkun aikaa ja vieläpä jäi jotakin toimittamattakin. Väittivät että kertoivat varastvajeesta mulle mutta eivätpä kertoneetkaan, joten joutuvat toimittamaan jälkitoimituksen omalla kustannuksellaan. Eli eivät ne huhupuheet huonosta palvelusta/toimivuudesta ole tuulesta temmattuja sittenkään ! "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
Nipsu 05.07.2006 20:25:46 | |
---|
Backstreetissä myydään kuraa kalliilla. Heh, onko sitten 70€ housut kalliit? Sellaset sieltä ostin ja hyvin on kestäny.... |
Moratoria 05.07.2006 23:11:58 | |
---|
Heh, onko sitten 70€ housut kalliit? Riippuu hyvin pitkälti siitä että paljonko tilillä on numeroita. |
Riippuu hyvin pitkälti siitä että paljonko tilillä on numeroita. Ketjuun sopivasti riippuu hyvinpitkälti myös niiden materiaalista. |
samuel 06.07.2006 09:01:53 (muokattu 06.07.2006 09:02:42) | |
---|
Heh, onko sitten 70€ housut kalliit? Sellaset sieltä ostin ja hyvin on kestäny.... on se mielestäni aika kallis kuitenkin ostiin ODD:stä varmasti kestävät ja hyvät housut reilulla satkulla. En tiedä tosin teettääkö backstreet housunsa jossakin vai ostaako jostai... eivät ainankaan itse tee niitä. ODD tekee kaikki itse ja siitä näinollen voi mielellään maksaa. Ja vielä että ODD:n "tekijät" ovat mukavia ihmisiä !!! "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
Hohhoijaa 10.07.2006 15:26:52 (muokattu 10.07.2006 15:27:16) | |
---|
Riippuu hyvin pitkälti siitä että paljonko tilillä on numeroita. Tai paljonko vanhempien tilillä... |