PBbass62 04.07.2006 21:23:40 | |
---|
Vireellä ei ole väliä ku on fiilistä! |
Staalo 05.07.2006 11:33:43 | |
---|
Tuo taitaa olla enemmänkin etuasteiden ja muun kevyemmän kaman kuskaukseen tarkoitettu. Katselin tuollaista päätteen kuljettimeksi mutta ne kahvat vaikuttivat siltä etteivät kestäisi parinkymmenen kilon kanniskelua pitkän aikaa. Kannetkin ovat vain pehmeät vetoketjulliset läpät molemmissa päissä. Päädyin sitten hankkimaan Gatorin kovan räkin lukollisilla kansilla; siihen olen ollut tyytyväinen. Kannattaa kuitenkin käydä katsomassa sopiiko tuo omiin tarkoituksiisi. Noita on näkynyt ihan siellä liikkeessä hyplättävänä. ...hajusta päätellen. |
On kokemusta kaverien kautta, joista kahdella on ollut (toisella vieläkin) tällainen viritys. Warwickin 100 ja 200-wattisa trankkunuppeja myytiin aikoinan myös gig bägillä. Ei se bägi oikein kestä. Vetoketjut ja erityisesti niiden vetimet hajoavat muutamassa vuodessa jos roudaa paljon. |
Jesus Muerte 06.07.2006 02:39:59 (muokattu 06.07.2006 02:41:26) | |
---|
Jos nuo bagit ovat yhtä laadukkaita kuin bassoille tarkoitetut Rockbagit, niin en menisi rahojani noihin tuhlaamaan. Bassoni mukana tullut laukku kesti reilut puoli vuotta, ennen kuin se meni siihen kuntoon, ettei basso enää pysynyt sisällä. Pieniä ja vähän isompiakin repeämiä oli tullut jo paljon aikaisemmin. Ja tuota ei edes roudattu juuri muuten kuin kodin ja treenikämpän välillä, keikkoja kyseinen yksilö taisi nähdä peräti yhden ainoan. |
absqua 06.07.2006 13:17:00 | |
---|
Jos nuo bagit ovat yhtä laadukkaita kuin bassoille tarkoitetut Rockbagit, niin en menisi rahojani noihin tuhlaamaan. Bassoni mukana tullut laukku kesti reilut puoli vuotta, ennen kuin se meni siihen kuntoon, ettei basso enää pysynyt sisällä. Pieniä ja vähän isompiakin repeämiä oli tullut jo paljon aikaisemmin. Ja tuota ei edes roudattu juuri muuten kuin kodin ja treenikämpän välillä, keikkoja kyseinen yksilö taisi nähdä peräti yhden ainoan. Jotenkin tuo ei yhtään yllätä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jesus Muerte 06.07.2006 16:34:46 | |
---|
Jotenkin tuo ei yhtään yllätä. Made in China takaa laadun. |
absqua 06.07.2006 17:21:48 | |
---|
Made in China takaa laadun. Jep, ja "rahat pois tyhmiltä" viimeistelee kokonaisvaikutelman. Nimim. itsekin sortunut. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jesus Muerte 06.07.2006 19:42:41 | |
---|
Jep, ja "rahat pois tyhmiltä" viimeistelee kokonaisvaikutelman. Nimim. itsekin sortunut. Onneksi ei itse tuosta tullut maksettua pennin jeniä kun kaupan päälle tuli. Jos olisin tuosta vielä ihan oikeaa rahaa maksanut, niin himpun verran saattaisi tympiä. Tietääpähän olla erehtymättä noihin tuotteisiin jatkossa. |
Jesus Muerte 08.07.2006 01:38:40 | |
---|
Pitääpä vielä sellainen juttu mainita, että harmittaa ihan oikeasti, ettei noiden kestävyyteen viitsitä panostaa minkään vertaa. Nuo ovat kuitenkin muuten aivan loistavia tuotteita. Toppausta on tarpeeksi, että basso pysyy kunnossa vaikka minkälaisessa rynkytyksessä ja taskuja on niin paljon, etten kaikille keksinyt edes käyttöä. Olkahihnatkin ovat mukavan pehmeät ja ennen kaikkea tarpeeksi leveät. Piru vie kun ovat hyvän suunnittelun menneet pilaamaan huonolla toteutuksella. |
Johannes_t 08.07.2006 10:04:16 | |
---|
Siteeraan itseäni tuolta "Laukkua Presarille"-ketjusta: Mulla on kanssa rockbag ollut käytössä, öö, 6 vuotta jos en väärin muista. Eipä ole mitään mennyt vielä rikki, n. 300 keikkaa on basso siinä kulkenut. |
absqua 08.07.2006 15:03:12 | |
---|
Siteeraan itseäni tuolta "Laukkua Presarille"-ketjusta: Mulla on kanssa rockbag ollut käytössä, öö, 6 vuotta jos en väärin muista. Eipä ole mitään mennyt vielä rikki, n. 300 keikkaa on basso siinä kulkenut. Mulla on samassa ajassa korkannut kaksi Warren rockbagia, yks Gewa ja yks fenderi jos oikein muistan. Nyk. nahka-pussy on kestänyt toistaiseksi hyvin ja toivon kehityksen jatkuvan saman suuntaisena myös tulevaisuudessa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jesus Muerte 08.07.2006 15:06:54 | |
---|
Siteeraan itseäni tuolta "Laukkua Presarille"-ketjusta: Mulla on kanssa rockbag ollut käytössä, öö, 6 vuotta jos en väärin muista. Eipä ole mitään mennyt vielä rikki, n. 300 keikkaa on basso siinä kulkenut. Tästäpä herääkin ajatus, että onkohan näissä vaan sama homma kuin muissakin halpistuotteissa, eli helvetinmoinen laadunvaihtelu? |