Strutsi 05.07.2006 20:14:34 | |
---|
Mulla on Dimebuckeri täs "Jacksonis".. Tjuu se onkin varmasti oikein hyvä hevimikki. Itse diggailen Evolutionista kovasti. Siinä on varmaan melko kirkas ominaissaundi? Arvelin vain että jos on tummasoundinen mikki niin sitä ei kannata mahonkirunkoiseen laittaa. "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
Theodor 05.07.2006 20:16:10 | |
---|
Tjuu se onkin varmasti oikein hyvä hevimikki. Itse diggailen Evolutionista kovasti. Siinä on varmaan melko kirkas ominaissaundi? Arvelin vain että jos on tummasoundinen mikki niin sitä ei kannata mahonkirunkoiseen laittaa. Jep..tässä on tosi kirkas ominaissaundi..ehkä vähän liiankin kirkas mun makuun. Seuraava mikki minkä hommaan, saa olla ehkä hieman middlekkäämpi. Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Strutsi 05.07.2006 20:19:13 | |
---|
Jep..tässä on tosi kirkas ominaissaundi..ehkä vähän liiankin kirkas mun makuun. Seuraava mikki minkä hommaan, saa olla ehkä hieman middlekkäämpi. Jos se on hyvinkin kirkas niin mahonki voisi olla paras runkomateriaali, mutta nythän tämä menee jo vähän siihen että valitaan hyvää kitaraa Dimebuckerille :) Katsot että minkä kitaran ostat ja kokeilet Dimebuckeria siihen, ja jos ei miellytä niin myyt sen ja vaihdat toiseen jos tarvetta. Kyllä ne Dmz/Ibz mikit minusta oli "ihan OK" -mikkejä. "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
Theodor 05.07.2006 20:26:51 | |
---|
Jos se on hyvinkin kirkas niin mahonki voisi olla paras runkomateriaali, mutta nythän tämä menee jo vähän siihen että valitaan hyvää kitaraa Dimebuckerille :) Katsot että minkä kitaran ostat ja kokeilet Dimebuckeria siihen, ja jos ei miellytä niin myyt sen ja vaihdat toiseen jos tarvetta. Kyllä ne Dmz/Ibz mikit minusta oli "ihan OK" -mikkejä. Totta =)...luulis ainaki että dimebuckerin myymisessä ei oo ongelmia jos niikseen tulee. Niitä on suhteellisen vähän myynnissä. Uskon että niillä Dimarzio ibanezin mikeillä ainakin hetken pärjää ennenku vaihtamaan alkaa. Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Strutsi 05.07.2006 20:31:22 | |
---|
Totta =)...luulis ainaki että dimebuckerin myymisessä ei oo ongelmia jos niikseen tulee. Niitä on suhteellisen vähän myynnissä. Uskon että niillä Dimarzio ibanezin mikeillä ainakin hetken pärjää ennenku vaihtamaan alkaa. Jepulis. Jos mietit Dimarzion mikkejä siihen niin kannattaa käydä sivuille tekemässä mikkitesti "Pickup pickerillä." Auttoi minun valintaani huomattavasti. "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
Theodor 05.07.2006 21:53:19 | |
---|
Jepulis. Jos mietit Dimarzion mikkejä siihen niin kannattaa käydä sivuille tekemässä mikkitesti "Pickup pickerillä." Auttoi minun valintaani huomattavasti. Jahas..Kiitti vinkistä :) ...pitää käydä testaamassa sitä Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
Mielestäni ne Dimarzio/Ibz mikit oli aika tuhnuiset ainakin tuossa minun kepakossa (rg2820). Vaihdettiin Evot niin jopa luistaa! Pitääkin ihmetellä että jos nämä uudet kalliimmat läpikaulaiset rg-mallit maksaa 2500eur, niin miksi niissä sitten ei voi olla kunnon mikit? Toi RGT320q on kyllä hunajaisen näköinen, mikkien vaihto vaan omasta mielestäni välttämätöntä. Aika hankalaa saattaa olla läpikaulaisen Ibanezin löytäminen alle tonnin budjettiin, ainakin Suomen markkinoilta. Pois lukien tietysti tuo RGT42 jossa on kyllä huono floikka. Suosittelisin kuitenkin kokeilemaan näitä pulttikaulaisia rg2620, 2550, 2570- malleja joita tuntuu myynnissä jonkun verran pyörivän. Siinä on kepakkoa pitkäksi aikaa. |
Theodor 06.07.2006 17:15:27 | |
---|
Kiitoksia neuvoista.. Pahoin vaikuttaa siltä, että pitää tyytyä pulttikaulaiseen jos Rg:n meinaa ostaa. On vaan ruvennu himottamaan tuo läpikaulanen kepakko niin h*****n kovaa :) Ehdotelkaa jonkun muun valmistamia neck thru kitaroita? Mielellään saman tyylinen kaulaprofiili kuin noissa rg:issä. Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
DZN 06.07.2006 17:22:47 | |
---|
RGT3120? Varmaan melkein kolme tonnia... Mä sain tarjouksen uudesta tollasesta paikallisesta soitinkaupasta 1500€. Ebay tarjoaa tuollaisia tonniin. Aka. Dino and 6077dino |
Theodor 06.07.2006 17:46:13 | |
---|
Mä sain tarjouksen uudesta tollasesta paikallisesta soitinkaupasta 1500€. Ebay tarjoaa tuollaisia tonniin. Sais ebaystä aika houkuttelevaan hintaan. Mutta tonni on silti vähän liikaa. Tosin ei hetkeen tarttis uutta kitaraa ku tollasen ostais. Saahan sitä uneksia =) Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
32788 06.07.2006 17:54:34 (muokattu 06.07.2006 17:57:52) | |
---|
Jacksonillahan on noissa uusissa SL-3:ssa original-floyd rose... Ei saa vielä melkein mistään, mutta ainakin Jacksonin sivuilta löytyy tuo. Hinta siinä 1100 euron luokkaa. Käytettynä saattais sitten saada tuohon hintaan, kunhan noita ensin enemmän tulee markkinoille. EDIT: Tuolta saa: http://www.musik-service.de/ Eikös Schecterilläkin ole jotain vastaavantyyppisiä kitaroita? |
Theodor 06.07.2006 19:42:25 | |
---|
Jacksonillahan on noissa uusissa SL-3:ssa original-floyd rose... Ei saa vielä melkein mistään, mutta ainakin Jacksonin sivuilta löytyy tuo. Hinta siinä 1100 euron luokkaa. Käytettynä saattais sitten saada tuohon hintaan, kunhan noita ensin enemmän tulee markkinoille. EDIT: Tuolta saa: http://www.musik-service.de/ Eikös Schecterilläkin ole jotain vastaavantyyppisiä kitaroita? Minkäslainen talla näissä vanhemmissa soloisteissa on? Shecterilläkin on ihan nättejä keppejä, mutta kaula on vähän liian tuhti mun makuun. Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |