Fury 18.10.2003 17:33:34 | |
---|
Mikä olis semmonen hyvä syntikka 900-1500€. ikinä en oo synaa soittanu mutta joskus sekin poitää alotaa. jotain trance pohjasta musiikkia ajattelin soittaa. jossain audiomessuilla kokeilin rolandin rs-70 synaa ja se oli aikas hyvä mun mielestä.. Tosin mulla ei oo kokemusta mistään muista syntikoista ni siks kysynki täällä et onko toi rs-70 hyvä hintasekseen(~1300€)? |
Juho L 18.10.2003 17:42:38 | |
---|
Mikä olis semmonen hyvä syntikka 900-1500€. ikinä en oo synaa soittanu mutta joskus sekin poitää alotaa. jotain trance pohjasta musiikkia ajattelin soittaa. Jokin virtuaalianalogi on paras mahdollinen tuohon systeemiin. Eli kokeile vaikka Clavia Nord Lead 2/3, Access Virus B/kB/C/kC/XL, Novation Supernova/Nova ja Waldorf Q. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Fury 18.10.2003 17:48:50 | |
---|
Jokin virtuaalianalogi on paras mahdollinen tuohon systeemiin. Eli kokeile vaikka Clavia Nord Lead 2/3, Access Virus B/kB/C/kC/XL, Novation Supernova/Nova ja Waldorf Q. Virtuaalianalogi? Tarkotatko jotain tietokonesoftaa? |
Juho L 18.10.2003 18:16:25 | |
---|
Virtuaalianalogi? Tarkotatko jotain tietokonesoftaa? Ei. Vaan digitaalista syntikkaa, joka mallintaa vanhoja analogihärpättimiä. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Ei. Vaan digitaalista syntikkaa, joka mallintaa vanhoja analogihärpättimiä. Eikö toi RS-70 oo sellanen? Onko ne kalliita? |
Juho L 18.10.2003 20:18:36 (muokattu 18.10.2003 20:19:41) | |
---|
Eikö toi RS-70 oo sellanen? Onko ne kalliita? Eipä taida olla. Siis jos haluat jotain trance-systeemiä tehdä ja on käytettävissä rahaa, niin osta kunnon vehje. Rolandilta ja Korgilta löytyy sellaisia budjettivaihtoehtoja VA-puolelta, mutta jos haluat todella hyvää, niin käännä katse yllä mainitsemiini valmistajiin. Jos haetaan koskettimistolla varustettuja syntikoita, niin Waldorf Q:ta, Access Virus kB:tä, Novationin Supernova 2:ta ja Clavian Nordlead 2:ta saa tuolla sinun budjetilla. Edit: Ja hyvällä tuurilla voit löytää jopa Nordlead3:n tai Virus kC:n varsin edullisesti. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
piksi 19.10.2003 16:09:16 | |
---|
Mikä olis semmonen hyvä syntikka 900-1500€. ikinä en oo synaa soittanu mutta joskus sekin poitää alotaa. jotain trance pohjasta musiikkia ajattelin soittaa. jossain audiomessuilla kokeilin rolandin rs-70 synaa ja se oli aikas hyvä mun mielestä.. Tosin mulla ei oo kokemusta mistään muista syntikoista ni siks kysynki täällä et onko toi rs-70 hyvä hintasekseen(~1300€)? Novation Supernova II ehdottomasti! kokeile huviksesi yhtä performancea tai imuta novationin sivuilta pari demobiisiä. uskoisin että vakuutut (itse lähinnä pitää hehkuttaa tuota syntikkaa siksi, että itselleni se on VA-synista tällä hetkellä se mieleisin vaihtoehto ;-) en missään nimessä tarkoita, että muut tässä threadissa luetellut olisivat mitenkään huonoja. EHDOTTOMASTI suosittelen, että itse kierrät musakaupat ja kokeilet jokaista ja jos syntikat eivät ennestään ole tuttuja, pyydät myyjää hiukan esittelemään jokaisen käyttölogiikkaa ja katsot mikä on budjetin ja soitettavuuden kannalta se paras. |
Juho L 19.10.2003 16:21:03 | |
---|
Niin ja sitten tuolla budjetilla on syytä lähteä käytettyjä koluamaan. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |