Aihe: miten aloitta kosketinten soitto?
1 2
IceChylos
04.09.2003 12:16:40
Mulla oli useita "typeriä" klassisen musiikin sormiharjoitusvihkoja, joita kahlasin läpi kunnes kysyin neuvoa vanhemmalta ja viisaammalta ja hän neuvoi, että heitä ne hevon kuuseen, soita juuri sitä mistä itse tykkäät, mutta harjoittele ne kunnolla, siinä on sulla tarpeeksi sormiharjoitusta.

Juuri näin!
kallu
05.09.2003 21:51:53
hei ´nimeni on kalle salonen johan sebastian bach on hyvää kirkko urku musiikkia itse olen soittanut bachin sävellyksiä nehän ovat todella upeita annan semmoisen ohjeen että kannattaa kuunella vaikkapa radiota tai cdeetä niin niistäkin oppii varmasti soittaminen on helppoa kun sitä vaan viitsii soittaa ja harjotella nuoteja ei pidä heittää menemään mitkään klassisen musiikin nuotit eivät ole tyhmiä minä tykkään hirveesti klassisesta urku musiikista ja myöskin jazzista ja iskelmä musiikista itse käyn urku tunteja harry roineella joka opettaa helsingissä hän on hyvä opettaja kannattaa mennä hänen tunneille
axeshredder
14.10.2003 22:45:31

itse olen soittanut koskettimia about 20vuotta vaikka kitaristi olenkin. Mitä haluat koskettimista? Opettele perus kolmisoinnit ja sormijärjestys näin aluksi niin pääset eteen päin esim oikean käden sormijärjestelmä soitettaessa 1oktaavin c-duuri peukalo, etusormi keskisormi, peukalo etusormi keskisormi nimetön pikkuriiviö...........vasenkäsi toimiii samalla periaatteella paitsi peili kuvana
Peter Gunn
15.10.2003 17:07:42

hei ´nimeni on kalle salonen johan sebastian bach on hyvää kirkko urku musiikkia itse olen soittanut bachin sävellyksiä nehän ovat todella upeita annan semmoisen ohjeen että kannattaa kuunella vaikkapa radiota tai cdeetä niin niistäkin oppii varmasti soittaminen on helppoa kun sitä vaan viitsii soittaa ja harjotella nuoteja ei pidä heittää menemään mitkään klassisen musiikin nuotit eivät ole tyhmiä minä tykkään hirveesti klassisesta urku musiikista ja myöskin jazzista ja iskelmä musiikista itse käyn urku tunteja harry roineella joka opettaa helsingissä hän on hyvä opettaja kannattaa mennä hänen tunneille
??? pilkku piste
Aerodactev
16.10.2003 00:48:05
Michael Aaronin pianokoulu I&II on rautaa, ei siitä mihinkään pääse. Noista osista eteenpäin en jaksanut opetella.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Sintti
18.10.2003 16:12:25

vittu mikä juntti... heheehee...
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)