Juuho 04.07.2006 21:11:23 | |
---|
Mistäs niitä voi kuunnella? |
SiwamieS 04.07.2006 21:13:02 | |
---|
Asidofilus magdalena ei ollut järin kummoinen kappale. Saa nähdä minkälaisia muut 'rallit'. Take your wings outside, you can't fly in here |
sn 04.07.2006 21:15:54 | |
---|
Mistäs niitä voi kuunnella? Löytyy sellaisilla ohjelmilla joiden mainitsemisesta täällä joutuu pulaan. |
carlos 04.07.2006 21:53:39 | |
---|
Olen kaksi biisiä kuullut tuolta levyltä ja aivan yhtä hirveää se oli kuin edelliselläkin levyllä. Kiitos tästä tiedosta, taas. |
Keppis 04.07.2006 22:09:07 | |
---|
onko tää se bändi missä joku naiselta kuulostava vetää semmosta ääääää äääääääää äääääääääääääääääääää-äää-äää-äää-ääääääääääääääää? Päivän nokkelin.
http://www.mikseri.net/fobia |
Huhhuh, toivottavasti ei ole Omarilta ja kumppaneilta karannut mopo käsistä. Sen verran pitkältä meinaan vaikuttaa tuo levy. Mitä pitempi, sen parempi =) Wrappaa |
heikkiha 05.07.2006 12:37:35 | |
---|
Huomio Huomio!! Nouda oma Scabdates-levysi (ainakin) Sellon Anttilasta hintaan 7.99€... Ei muuta. "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
Heartwood 05.07.2006 14:05:03 | |
---|
onko tää se bändi missä joku naiselta kuulostava vetää semmosta ääääää äääääääää äääääääääääääääääääää-äää-äää-äää-ääääääääääääääää? Eiks toi oo Rush? "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
author 05.07.2006 14:54:18 | |
---|
Olen kaksi biisiä kuullut tuolta levyltä ja aivan yhtä hirveää se oli kuin edelliselläkin levyllä. Tämä vahvistikin jo melkein oman ostopäätökseni. |
Osmo 05.07.2006 15:18:38 | |
---|
Kyllähän tätä taas odotellaan kypärä pystyssä. Pituutta tuntuis taas olevan roimasti, mutta hälläpä väliä. Itse vanhoista levyistä on mielipiteeni jokseenkin ristiriitainen. Tuntuisi että De-Loused on parmpi, mutta Francesia tulee kuitenkin luukutettua enemmän. Ehkä tässä on tämä vanhanaikainen että edellisessä on paremmat biisit, mutta jälkimmäinen toimii kokonaisuutena paremmin. Muttamutta. Orotellaan. Pixies. |
kyuss 06.07.2006 02:17:32 | |
---|
Juu, biisien nimet on ainakin tommosta Asidophilus Magdalenaa. Jännä nähä millanen levy tulee. |
carlos 06.07.2006 10:25:16 | |
---|
Näin itse asiassa viime yönä unta siitä, että tuo uusin levy oli jostain syystä ilmestynyt pöydälleni.. Munsta nää pari kipalesta, jotka tältä levyltä oon kuullu, on iha hupaisia. Todella erilaista kyllä kuin aikaisemmilla levyillä, eikä Omarillakaan oo lähteny suhinoiden kanssa käsistä :) |
Nobeastsofierce 06.07.2006 17:24:31 | |
---|
Kauheena tekisi mieli hankkia itsellekin noita jo ja kuulla, mutta pitää nyt jaksaa odottaa siihen julkaisuun asti. |
rockpock 06.07.2006 21:10:07 | |
---|
joojoo! odotan ihan sikana! Diggaan delousea ja mutea, scabdates jäi jotenkin välistä...Kun pääsin muteen sisään niin se on kyllä noista kahdesta ehdoton ykköslevy! ja on soinut yleensä jos olen Voltaan palannut. Vitosraidasta lähtee sellainen meininki että oksat pois! Ihan loistavaa! Ja tuota uutta odotan kyllä ihan vesi kielellä!! Ja makeeta on se, kuinka "usein" MV julkaisee levyjä, olin tosi yllättynyt kun kuulin, että taas tulee! Ja livenä olen nähnyt kaks kertaa ja eka kerta RHCP:n lämppärinä 2003 oli kyllä yks ihan parhaista keikoista koskaan missä oon ollut!! Provinssi viime vuonna oli vähän tylsempi, liian pitkää jamittelua ehkä. Mutta hieno bändi! "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
rockpock 06.07.2006 21:11:34 | |
---|
Löytyy sellaisilla ohjelmilla joiden mainitsemisesta täällä joutuu pulaan. jopa sillä jonka nimi alkaa eellä ja päättyy eehen? en meinaa löytänyt... "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
sn 06.07.2006 22:10:29 | |
---|
jopa sillä jonka nimi alkaa eellä ja päättyy eehen? en meinaa löytänyt... Kyllä pitäisi löytyä. Biisien nimet siis Asilos Magdalena ja Vermicide. |
Sarko 07.07.2006 13:27:14 | |
---|
Huomio Huomio!! Nouda oma Scabdates-levysi (ainakin) Sellon Anttilasta hintaan 7.99€... Ei muuta. Minä en kyllä maksaisi tuosta todellakaan kaheksaa euroa, sen verran rahat-pois kyhäelmä on tuo. Stakes are high, but so am i. |
carnation 07.07.2006 13:37:01 | |
---|
Mie en ole edes kuullut Scab Datesia, ei vain kiinnosta jostain syystä =) "Good luck, brother. See you in another life, yeah?" |
carlos 07.07.2006 13:59:50 | |
---|
Mie en ole edes kuullut Scab Datesia, ei vain kiinnosta jostain syystä =) Ite ostin sen, ja parin kuuntelun jälkeen se on jääny hyllyyn.. Ei mikää huippu, mutta iha hupaisa toisaalta. Don't waste your time or time will waste you. |
heikkiha 08.07.2006 11:19:56 | |
---|
Minä en kyllä maksaisi tuosta todellakaan kaheksaa euroa, sen verran rahat-pois kyhäelmä on tuo. Eikös niitä levyjä sen takia tehdäkin... ;) Eikun onhan tuo vähän vaikea levy, suhinaa ja sekoilua riittää... On siinä jotain ihan tyydyttäviä hetkiä. "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |