Exhausted 03.06.2006 11:22:08 | |
---|
jos metalcorea nii pakko sanoo et lamb of god Mun mielestä tää on vaan ihan heviä. |
Stibe 30.06.2006 13:57:10 | |
---|
Löysin vähän aikaa sitten juuri debyyttinsä tehneen bändin Threat Signal. Ei huono. Tarkasta tämä www.threatsignal.comParempi katsoa katua, kuin kaatua ja katua, ettei katsonut katua...
PS: Paska on perseestä (En viittaa kyseiseen artistiin...) |
Rituaalimurha 01.07.2006 12:55:48 | |
---|
Unohtakaa hyvät ihmiset jo nu-metal, Emo on se mistä pitäisi olla huolissaan!! Vihreän tietty sävy... |
Charles Bronson 01.07.2006 13:29:07 | |
---|
Dillinger Escape Plan koveroi Soundgardenia (Jesus Christ Pose): http://www.myspace.com/tdep Hyvin vihaiseksi tulin kun kuuntelin tuon vetäisyn, varsinkin kun vokaalit tulivat kehiin.... Tälläistä ei pitäisi tapahtua.... Emogardenia. Pyh. TDEPin laulajahan vetää tuon lähes yksi yhteen Cornelin kanssa. We express ourselves in loud & fashionable ways. |
wil-le 02.07.2006 12:25:25 | |
---|
siis mä en ymmärrä miks sitä on non vaikee hyväksyä et nu metal on kuollut. siis Nu metallin pahin hirviö oli limp bizkit joka kaiken lisäks matki kornilta kaiken ja lisäs viel räpin metalliin ja luuli et räpillä on tilaa hevi musiikissa. siis hyi saatana. ja se kitaristi on aiva perseestä matkinu 7 kielisen ki kornilta. mut tää on vaa mun mielipide Juurikin näin. Kornihan keksi 7-kieliset kitarat. Näinpä. Taitaa muuten olla niin että Wes Borland kehitti itselleen 4-kielisen kitaran (B,E,A,D), jolla oli helpompi juntata. Ei Mudvaynen se naamari pelle kausi oli nu metallia ja he sitten vaihtoivat musiikki tyyliä kuten machine head Eli naamarit tekee yhtyeestä nü-metallia. Selvä. LD 50 oli ja on edelleen ihan saatanan kova levy. LD 50 levyn jälkeenhän suurimmaksi osaksi basso kikkailut jäi pois ja yhtyeestä tuli sitä surullisen kuuluisaa nü-metallia. VOI OLLA mutta ihmettelen että kuinka joku kehtaa edes laittaa SOADIN nu metalliin Helposti. Erittäin oiva esimerkki on Toxicity-albumi. "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
wil-le 02.07.2006 12:32:42 (muokattu 02.07.2006 13:03:17) | |
---|
toisella biisissä olikin sitten jo runsaasti tätä "maailma on niin paha", "silittäkää mun päätä" ärsyttävää emovaikerrusta. Ei. Se vaatii juuri tämän vaikerruksenomaisen "mikä nyt on hätänä?" - kuuloisen laulun (vaikerruksen). Omasta mielestä tuo oli juuri sitä. Eli Black Sabbath ja Ozzyn soolot on emoa!!!!11!111 Ozzy vaikertaa meinaan melkoisen runsaasti!!!11111!!!11!!1 Anteeksi oli pakko... "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
wil-le 02.07.2006 12:41:52 | |
---|
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Dillinger_Escape_Plan Feud with Avenged Sevenfold During 2006, a rivalry of sorts popped up between M. Shadows of Avenged Sevenfold and Greg, via the internet. In an interview, Shadows said that DEP "make shitty noises and try to pass it off as music." Greg responded on the band's MySpace profile by stating, "What about bands that make shitty noise and try to pass it off as Guns N' Roses?" and also poking fun at the stage names of Avenged Sevenfold members, claiming that DEP would also be adopting new names, as follows. * G. Piranha * Blaster Master Weinman * Bullwhip Benoit * Leafeater Wilson * Corpsef---er Pennie HOHO! "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
Exhausted 02.07.2006 14:13:15 | |
---|
Juurikin näin. Kornihan keksi 7-kieliset kitarat. Näinpä. Kukas käytti oikeasti 7-kielisiä ennen Kornia? Taitaa muuten olla niin että Wes Borland kehitti itselleen 4-kielisen kitaran (B,E,A,D), jolla oli helpompi juntata. F#, F#, B, E Borlandin 7-kielisessä oli muuten kaksi ylä-e:tä eikä B:tä ollenkaan. Aika erilainen instrumentti siis. LD 50 levyn jälkeenhän suurimmaksi osaksi basso kikkailut jäi pois ja yhtyeestä tuli sitä surullisen kuuluisaa nü-metallia. Eipä kyllä tyyli muuttunut yhtään numetalliin tai siitä pois LD 50:n jälkeen. |
Sarko 02.07.2006 14:27:02 | |
---|
VOI OLLA mutta ihmettelen että kuinka joku kehtaa edes laittaa SOADIN nu metalliin Helposti. Erittäin oiva esimerkki on Toxicity-albumi. Meleko jännittävä käsitys. Meikästä Toxicity eroaa norppu Nu-Metallista kuin yö päivästä, enemmä sitä Nu-Metallia on SOADin debyytillä. TOxicity on lähempänä perinteistä metallia. Stakes are high, but so am i. |
Ali 02.07.2006 14:54:37 | |
---|
Kukas käytti oikeasti 7-kielisiä ennen Kornia? Steve Vaihan oli yksi 7-kielisen pioneereja jo 90-luvun alussa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
wil-le 03.07.2006 15:47:04 | |
---|
Kukas käytti oikeasti 7-kielisiä ennen Kornia? Tähän tulikin jo vastaus. F#, F#, B, E Borlandin 7-kielisessä oli muuten kaksi ylä-e:tä eikä B:tä ollenkaan. Aika erilainen instrumentti siis. Joo en noista vireistä ja kielistä sen paremmin tiedä, mutta siitä olen varma että sillä 4-kielinen kitara oli. Ja tais olla sitten vielä pari seiskaakin. Eipä kyllä tyyli muuttunut yhtään numetalliin tai siitä pois LD 50:n jälkeen. En kyllä ole tätä uutta Mudvaynea edes vaivautunut kuuntelemaan kun oli tuo The End Of All Things To Come oli niin suuri pettymys kun oli niin paljon lepsumpaa ja jopa Linkin Park suuntaan menevää. "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
wil-le 03.07.2006 15:52:12 | |
---|
Mikä siinä muuten on että jotain haittaa tai suorastaan vituttaa se kun esim. KoRnia sanotaan nü-metalliksi? Kyllä minä itse ainakin pystyn KoRnia silti kuuntelemaan vaikka se olisikin nü-metallia. Ja sama tuon metalcoren kanssa. Ei se ole ainakaan esim. Misery Signalsia huonontanut että bandi lokeroidaan usein metalcoreksi. "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
meeza 03.07.2006 19:35:38 | |
---|
Ja sama tuon metalcoren kanssa. Ei se ole ainakaan esim. Misery Signalsia huonontanut että bandi lokeroidaan usein metalcoreksi. Eiku se on emo-metal-post-neohardcoree math-vaikutteilla!!!½½! Mut joo. Idioottimaisinta on se, että jotkut ihmiset välittävät genremääreistä niin paljon, etteivät suostu kuuntelemaan vaikkapa Kornia tai Deftonesia, koska "jossain sanottiin että ne on nu-metallia". Olikohan koko termiä edes keksitty ennen kaiken maailman linkinbizkitroachien vyörymistä valtavirran tietoisuuteen? Niin, ja Papa Roachin eka levy on hyvä ;) [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
Lerneri 04.07.2006 12:16:09 | |
---|
Idioottimaisinta on se, että jotkut ihmiset välittävät genremääreistä niin paljon, etteivät suostu kuuntelemaan vaikkapa Kornia tai Deftonesia, koska "jossain sanottiin että ne on nu-metallia". Silti itse vittuunnut kun joku kutsuu Dillingeriä emoksi. Jees. WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR. |
Ziggy Bubba 04.07.2006 12:41:20 | |
---|
Silti itse vittuunnut kun joku kutsuu Dillingeriä emoksi. Jees. Niinpä. Oikeesti bändillä on jotakuinkin kaks biisiä mistä löytyy puhdasta laulua, loput menee sitten vaikkapa "kaaos-coren" puolelle. Hoho. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
meeza 04.07.2006 14:54:12 | |
---|
Silti itse vittuunnut kun joku kutsuu Dillingeriä emoksi. Jees. Kyse onkin siitä, ettei henkilö x suostu kuuntelemaan yhtyettä y, koska se on niputettu johonkin "epäcooliin" genreen. Dillinger on vitun kova bändi, mutta niin kaukana emosta että oli jo pakko huomauttaa. Ja kunnon emossahan ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Olikohan mulla joku pointtikin, menee taas OT:ksi. [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
Akitus 04.07.2006 15:13:12 | |
---|
Löysin vähän aikaa sitten juuri debyyttinsä tehneen bändin Threat Signal. Ei huono. Tarkasta tämä www.threatsignal.com Jep, ei todellakaan huono. Vokaaleista löytyy ainakin meikäläisen korvaan munaa, vaikka alkuun noita puhtaita vähän vierastinkin. Musiikissakin aika ajoin tiettyä mesihukkamaisuutta (olen kuullut vain C33:sta ja DEI:tä, älkää teurastako, jos vertaus on hatara..). Kaiken lisäksi bändin nimi on ihan loistava! St. Anger on ihan ok levy... |
Katoppa wikipediasta suomen kielisestä nii siel lukee ettei ne itse ees myönnä et ne on nu metallia En sitten tiedä onko tuo suomen wikipedia kaikkein luotettavin tiedonlähde. Kyllähän minäkin voisin väittää että oma bändini soittaa tr00-black-death-anal rape-cocks out-shit hot rock musica-metallia. Ja muut sanoo että se on rockia (joka on muuten lähempänä totuutta). Ja nu/rap metal kuoli limp bizkitin kuoltua Kyllähän noi Staindit, linkin parkit, ademat, salivat ja disturbedit yms porskuttaa vieläkin. Idea saattoi kirjoittaessa hukkua :D "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
Rumpukapulat 05.07.2006 13:35:19 | |
---|
|
meekz 06.07.2006 21:31:58 | |
---|
nu metal on ihan vitun kovaa siis sepulturan Chaos AD ja Roots, Kornin eka, ja Slipknotin eka emmä näist muist tiiä in
Gold
Oil
Drugs
i dont trust |