Aihe: Tuska 2006
1 2 3 4 517 18 19 20 21
Hiku
03.07.2006 21:39:08
Kukas tunnustaa olevansa se m.net-paitainen hemmo Nosturissa perjantaina?

Mulla oli ainakin, pyörin Korpiklaanin keikan aikana lavalla ja styrkkien takana. Kukas sä olit?
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman V.U.K #24
Dropped C
03.07.2006 22:39:10
Celtic frost oli kova, todella kova. Piisejä en nyt etukäteen tuntenut kuin ehkä viisi ,mutta kaikki upposivat. Todella raskasta ja doomia meininkiä. Joitain kappaleita oli näköjään oikein sovitettu hitaammaksi, mikä oli vain bonusta.
gorgonoidi
03.07.2006 23:28:26 (muokattu 03.07.2006 23:30:33)

Olin kyllä tyytyväinen koska oli viimeinen kuka sai Opethin poikien nimmarit ja vieläpä samaan kuvaan Åken kanssa. Pistivät juuri mun takaa jonon poikki koska Amorphis alkoi sitten soittaa.

E: Kyllä oli hymy herkässä tämän jälkeen, niinkuin voi omakuvastani tsekata.
Dominator
03.07.2006 23:42:30

Mut saattoi joku bongata Diablossa tai Opethissa kun kavereitten hartioilla istuskelin kunnes stevarit taas ottivat letkun käteen ja ampuivat sitä vettä :D
Cocktus
03.07.2006 23:44:10

Mulla oli ainakin, pyörin Korpiklaanin keikan aikana lavalla ja styrkkien takana. Kukas sä olit?

No mä en enää ollut sillon paikalla, mut tän m.net-paitasen hemmon näin pyörähtämässä nopeesti Scorched Earth Tacticsin aikaan siinä lavan reunan tuntumassa. Mulla oli sellaseet revityt farkut, vihree armeijahenkinen kauluspaita ja sen alla Rotten Soundin paita, sekä homotukka.
Far Beyond Metal!
harzza1
04.07.2006 05:28:51 (muokattu 04.07.2006 05:32:07)
Arch Enemystä lähti kuulema porukkaa ambulanssilla pois. Olin tokassa rivissä, niin kyllä se paine oli kova. Keikka oli muutenki raskas, ku teltta oli ku sauna.

no oli lähellä, että en ite lähteny kans. tuli ihan helvetinmoista tönimistä siellä edessä. meinasin pari kertaa lyödä turpaan, mutta paha lyödä kun varsinaiset mospittaajat ovat kauempana. meni pari ekaa biisiä lähes sivu suun. täytyy myöntää, että alkoi keittämään.

Mikä toi juttu tuskassa on ettei sais moshpittiä tehä. Aina tulee järjestelmänvalvojat siihe seisoo. Tänään Sourgerin aikana lens monta tyyppiä pihalle.

ihan oikein. palakaa helvetissä
Helvetinpartaterä
04.07.2006 10:41:31

Olikos täältä ketään Perjantaina Nosturissa jatkopippaloissa?

Juu Korpiklaaniahan sinne mentiin katsomaan, kun oli niin hyvä meno edeltäneellä viikolla Nummessa. Ei kyllä pettänyt tälläkään kertaa. Aivan helvetin hauska polkkapitti taas kerran! Olin muuten se nahkaliivinen iso poika, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa.
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Emplate
04.07.2006 12:19:24

Juu-u, Tuskasta on nyt jo hetki vierähtänyt, niin voinen minäkin hieman koota ajatuksiani tänne karkeloista:

Bändejä ei luonnollisestikaan tullut nähtyä läheskään niin paljon, kuin oli aluksi tarkoitus. Perjantaina katsastin muistaakseni Impaled Nazarenen, Mokoman ja Deathstarsin osittain, joista ei yksikään tällä kertaa säväyttänyt, vaikka yleensä ainakin Mokoma on mielestäni ollut loistokas liveakti. Toisaalta, seurasin vedon hieman kauempaa, joten ei varmaan ole ihme, ettei purrut nyt. Deathstars vaikutti juuri niin lattealta, kuin odotinkin, joten en sitä kovin keskittyneesti jaksanut seurata. Jäi kyllä hieman harmittamaan Arch Enemyn väliin jääminen, mutta semmoista se on, kun juo kaljaa ja säätää sitten vähän kaikkea muuta.

Lauantaina sitten Metsatöll veti ehdottomasti pisteet kotiin ja oli paras esiintyjä koko festareilla. Kummasti siinä vain taisteluhalut herää, kun Eestin pojat tykittävät folk metalliaan. Loistavaa! Opeth taas puolestaan ei toiminut omasta mielestäni läheskään niin hyvin festareilla, kuin klubitiloissa, kuten vähän pelkäsinkin. Kalmahia tuli katsottua hetken aikaa, mutta en saanut bändiin jotenkaan otetta, joten suuntasin tieni kaljateltan kautta ulos alueelta, mikä sinänsä oli huono veto, koska näin ollen Venom jäi väliin. Myöskin Stam1nan missaaminen ottaa hieman pannuun: Olisi ollut kiva kuulla, miten uudet biisit taittuvat livenä. No, ehkä sitten syksymmällä.

Olo oli sitten erityisen väsynyt ja poikki sunnuntaina, kuten aina, kun on kalunnut kolmen päivän festarit läpi. Alueelle kuitenkin suunnattiin suht' ihmisten aikaan, mutta lähinnä nurmikolle napostelemaan eväitä. Swallow the Sunia lähdimme katsomaan, mutta poistuimme jo ekan biisin jälkeen, koska tyttöystävää ei kauheasti kyseisestä bändistä pidä, eli eipä saanut siitäkään keikasta mitään järkevää kuvaa. Gojiraa kuunneltiin kauempaa hetki ja vaikutti ihan lupaavalta ja kehuja kuulinkin kavereilta jälkeen päin. Menimme hyvissä ajoin päälavan eteen ennen Celtic Frostin vetoa, koska sen halusimme nähdä läheltä, eikä tuottanut pettymystä! Keikka lähti ehkä hieman hitaasti liikkeelle, mutta oli silti kokonaisuudessaan loistava kokemus. Ainoa häiritsevä tekijä oli jokunen idiootti ihan lavan edessä. Kuka tunnustaa olevansa meikattu karpaasi, joka otti paikkansa isomman oikeudella?

Kaiken kaikkiaan ihan onnistunut Tuska. Harmillisen vähän tuli loppujen lopuksi bändejä tarkisteltua, mutta näinhän se yleensä tuppaa käymään festareilla.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Aegis
04.07.2006 12:54:02
Ensimmäinen bändi joka tuli katsottua oli Venom. Ok keikka asianmukaisella kukkoilulla ja aidolla Marshall seinällä. Bassoa soitettiin nyrkillä ja setissä vain Heaven's on firen puute harmitti.

Sodomista jäi ihmeen hyvä maku suuhun siitä huolimatta että ne klassisimmat raidat puuttuivat. Bobby ei taida olla ihan tarpeeksi nopea joihinkin noista vanhemmista ralleista kun ei edes Among the Weirdcong meinannut mennä kakomatta. Itku sikseen, Ausgebombt, Outbreak of Evil ja Napalm in the Morning kuitenkin kuultiin ja meininki oli kohdallaan.

Seuraavaksi tuli ihasteltua Tarottia, joka esitteli närhen näyttävimmät monelle uudelle nimelle. Kuolemattomia biisejä soitettuna höyryjyrämäisellä draivilla, kelpaa minulle.

Paras oli tänäkin vuonna viimeisenä. Celtic Frost heitti sellaisen keikan, että kelpaa kyllä muistella. Sisuskaluja ravisteleva alavireisyys teki musiikista jylhempää kuin osasi odottaa. Bändin yleisöä kosiskelemattoman koruton esiintyminen sekä välispiikkien messuava tyyli muodostivat musiikin kanssa todella täydellisen kokonaisuuden. Toivottavasti bändi nähdään vielä toiste suomessa.
Joka virtsaa säästää se lastaan vihaa.
_m_
04.07.2006 18:07:17

Burst tuli nähtyä, niin kuin pitikin. Lisäbonuksina Anathema ja Glorian jatkomeiningit.

Muuten tulikin oltua sitten sellaisessa kuosissa että tässä on saanut itkua tuhertaa ihan tosissaan pari päivää. Voi perkele.
Real metal for true bastards
Witchhammer-Jak
04.07.2006 18:44:24 (muokattu 04.07.2006 22:45:15)
Sodomista jäi ihmeen hyvä maku suuhun siitä huolimatta että ne klassisimmat raidat puuttuivat. Bobby ei taida olla ihan tarpeeksi nopea joihinkin noista vanhemmista ralleista kun ei edes Among the Weirdcong meinannut mennä kakomatta. Itku sikseen, Ausgebombt, Outbreak of Evil ja Napalm in the Morning kuitenkin kuultiin ja meininki oli kohdallaan.

Miten vaan, mutta kyllä ainakin laivalla saatiin kuulla siinä n. 1,5h setissä esim. Blasphemer vähän nopeampana ja kyllä Bobby sen ihan kunnialla veti. En kyllä silti ymmärrä täysin settilistaa, olihan se helvetin kova keikka, mutta mihin ovat matkasta jääneet esimerkiksi Agent Orange?
carnation
04.07.2006 19:28:05
Wrappaa
KTULU
06.07.2006 15:47:52
Muistaako kukaan nähneensä sunnuntaina Metallica: Escape From The Studio paidalla, mustilla farkuilla, niittivyöllä ja tummilla melko pitkillä hiuksilla varustautunutta jätkää (noin 14v)?
Vihaan warettajia ja kotipolttajia.
kid ego
06.07.2006 16:06:27
Muistaako kukaan nähneensä sunnuntaina Metallica: Escape From The Studio paidalla, mustilla farkuilla, niittivyöllä ja tummilla melko pitkillä hiuksilla varustautunutta jätkää (noin 14v)?

Ihastuitko?
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
Heviasmo
06.07.2006 18:31:26
Mukava Tuska oli, harmittavan vähän m.nettiläisiä tosin näin.
Koko Tuskan kohokohta itselleni oli Opeth, pitihän poppoolta käydä repäisemässä nimikirjoitukset ja kädenpuristuksetkin.
Itse keikka oli mukava, vaikkakin auringonpaiste ja iso ulkolava latisti meininkiä. Osan ajasta keikkaa pilasi meiningin myös pari edessäni ollutta idioottia, jotka eivät seuranneet keikkaa ja häiritsivät tönimispitillänsä pitin ulkopuolella olevia. Yhdessä välissä rojahtivat päälle, onneksi en alle sentään jäänyt.
Wintersun oli myös mukava livenä nähdä. Slayer-vedosta plussaa.
"Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa."
Kärpäsruoska
06.07.2006 18:37:20
Osan ajasta pilasi meiningin pari idioottia, jotka jopa vaihtelivat keikalta toiselle, joten heitä oli enemmänkin kuin pari. Mutta satunnaisista ääliöistä huolimatta minulla oli todella hauskaa. Henkilökohtaisia kohokohtiani olivat Metsatöll, Opeth, Celtic Frost ja Gojira.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. Tarvitsen basistin! THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
harzza1
06.07.2006 20:51:55 (muokattu 06.07.2006 20:52:14)
Osan ajasta pilasi meiningin pari idioottia, jotka jopa vaihtelivat keikalta toiselle, joten heitä oli enemmänkin kuin pari. Mutta satunnaisista ääliöistä huolimatta minulla oli todella hauskaa. Henkilökohtaisia kohokohtiani olivat Arch enemy, Opeth, Norther. Järjestyksessä.
Torniojaws
06.07.2006 21:15:06 (muokattu 06.07.2006 21:15:41)

Osan ajasta pilasi meiningin pari idioottia, jotka jopa vaihtelivat keikalta toiselle, joten heitä oli enemmänkin kuin pari. Mutta satunnaisista ääliöistä huolimatta minulla oli todella hauskaa. Henkilökohtaisia kohokohtiani olivat Arch Enemy, Pain Confessor, Amorphis, Metsatöll, Opeth aikajärjestyksessä
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
morb
06.07.2006 22:25:07
Täytyy kyllä sanoa että Gojira oli selvästi tämän vuoden tuskan vahvin esiintyjä. Ukot veti niin rautasen setin että kuumottelee vieläkin aivan törkesästi. Ja täytyy myöntää että aikasemmin hieman puolivillaisena pitämääni From Mars To Siriusta on nyt tullu pyöritettyä sekä autossa että kotona aivan riittämiin asti, on se niin täyttä rautaa. Aivan täydellistä, toivottavasti tulevat pian uudestaan. Klubikeikkana voisi olla vieläkin parempi, mikäli se enää mahdollista on.
Mitä muuta pahaa se Hitler muka tekin kun hävis ?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)