Techno-Allah 03.07.2006 14:16:32 (muokattu 03.07.2006 14:17:13) | |
---|
En tiedä onko missään jo mainittu, mutta tänään tulee näemmä Pulsen julkaisuun liittyen puolen tunnin mittainen ohjelma Pink Floydista. Onneksi edes joku kanava Suomessa jaksaa olla valveutunut Floydiin liittyen..vastahan tässä tuli juttua Dave Gilmourista maikkarilta. Hienoa! eli MTV3 00.10 Pulse - Pink Floydin odysseia Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict! |
Perzzza 03.07.2006 14:46:59 | |
---|
En tiedä onko missään jo mainittu, mutta tänään tulee näemmä Pulsen julkaisuun liittyen puolen tunnin mittainen ohjelma Pink Floydista. Onneksi edes joku kanava Suomessa jaksaa olla valveutunut Floydiin liittyen..vastahan tässä tuli juttua Dave Gilmourista maikkarilta. Hienoa! eli MTV3 00.10 Pulse - Pink Floydin odysseia Hienoa hienoa. Tsekataanpas :) Vastuuttomat ihmiset raiskaavat luonnon ekosysteemiä pitämällä bassoa pussissa. Basso tykkää että sillä soitetaan! |
Heavy Metal Machine 03.07.2006 15:07:51 | |
---|
Vittu toi pulsen dvd on sitten loistava, mahtava, psykedeelisen hyvä. Paras dvd mitä olen koskaan nähnyt! HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Zammy 03.07.2006 21:40:46 | |
---|
Vittu toi pulsen dvd on sitten loistava Tota Pulsee ei ole vielä julkaistu dvd:na. Susikoira Roi Orbison |
Jubi 03.07.2006 21:43:36 | |
---|
Onko tietoa, onko lähiaikoina tulossa? Piti vissiin tulla jo viime jouluksi tms. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Zammy 03.07.2006 21:58:42 | |
---|
Onko tietoa, onko lähiaikoina tulossa? cdonin sivuilla mainitaan julkaisupäiväksi 12.7.2006 Susikoira Roi Orbison |
Techno-Allah 03.07.2006 22:01:04 | |
---|
Onko tietoa, onko lähiaikoina tulossa? Piti vissiin tulla jo viime jouluksi tms. http://www.brain-damage.co.uk/ Saa nähdä, mutta tuon sivuston mukaan pitäisi ilmestyä 10. heinäkuuta. Ilmestyneekö sittenkään...nimittäin muutaman kerran siirtäneet päivämäärää. Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict! |
Bonham 04.07.2006 00:44:34 | |
---|
Jaaha, tais olla voimavirtakaapelit kuumina:) Hyvää settiä silti, vaikkakin näin lyhyesti Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
zernobyl 04.07.2006 00:46:18 | |
---|
Olipa hieno tuo Comfortably Numbin kitarasoolon aikainen valojuttu! Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Tietysti Pauligin 04.07.2006 00:58:28 | |
---|
SäääääääääääääääAa A a Komeata meininkiä. Perskele soikoon. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
arrgh 04.07.2006 02:55:27 | |
---|
http://www.brain-damage.co.uk/ Saa nähdä, mutta tuon sivuston mukaan pitäisi ilmestyä 10. heinäkuuta. Ilmestyneekö sittenkään...nimittäin muutaman kerran siirtäneet päivämäärää. No syyskuultahan se on tohon siirretty, eli aikaistettu. Aika kohtuullisen varmaa on että se tulee ensi viikon alussa, saattaa saada kaupoista jo ensi perjantaina. Siksi tuo TV-ohjelmakin. |
Heavy Metal Machine 04.07.2006 09:19:37 | |
---|
Tota Pulsee ei ole vielä julkaistu dvd:na. Ei olekkaan ennen kuin 12.7 mutta sellainen mun dvd-hyllyssä kuitenkin majailee. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Krice 04.07.2006 09:46:14 | |
---|
Olipa hieno tuo Comfortably Numbin kitarasoolon aikainen valojuttu! Oliko se se pitkä tylsä soolo? Satuin avaamaan tv:n sattumalta tuon aikana. Jotakin rajaa siihen sooloiluunkin pitäisi asettaa vaikka EU:ssa. |
NHR 04.07.2006 09:54:21 | |
---|
Oliko se se pitkä tylsä soolo? Onko Pink Floydilla sitten muka joskus ollut muunkinlaisia? ;) En tiedä, tavallaan vähän petyin tohon ohjelmaan. Kyllähän äijät ihan hyvin soittaa, mutta jotenkin tuntui vaan meininki puuttuvan. En tosin mikään kauhean kova Pink Floyd -fani ole koskaan ollutkaan, joten olen varmaankin väärässä... Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Zammy 04.07.2006 09:58:14 | |
---|
En tiedä, tavallaan vähän petyin tohon ohjelmaan. Kyllähän äijät ihan hyvin soittaa, mutta jotenkin tuntui vaan meininki puuttuvan. Onhan tuo ihan jonkun verran tuollaista aikuisrock-menoa, joskin biisit on itselleni edelleen ihan täysillä toimivia. Ainakin suurin osa. Jos haluaa meininkiä Pink Floydilta, niin Live At Pompeii on silloin oikea dvd. Susikoira Roi Orbison |
Onhan tuo ihan jonkun verran tuollaista aikuisrock-menoa, joskin biisit on itselleni edelleen ihan täysillä toimivia. Ainakin suurin osa. Jos haluaa meininkiä Pink Floydilta, niin Live At Pompeii on silloin oikea dvd. Häh? Ukot esiintyy ikänsä velvoittamalla tavalla, eikö? Enempi mua haittaa kun yli 5-kymppiset äijät heiluu sukkahousuissa, huiveissa ja naamat meikattuina kuten vaikka Aerosmith... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Zammy 04.07.2006 10:04:28 | |
---|
Häh? Ukot esiintyy ikänsä velvoittamalla tavalla, eikö? Enempi mua haittaa kun yli 5-kymppiset äijät heiluu sukkahousuissa, huiveissa ja naamat meikattuina kuten vaikka Aerosmith... No en mä sitä mitenkään pahalla sanonutkaan. Ite tykkään ihan erittäin kovasti kyllä. Mutta kun sitä meininkiä oltiin vailla, niin silloin se Live At Pompeii on minusta parempi valinta. Susikoira Roi Orbison |
NHR 04.07.2006 10:06:20 | |
---|
Joo, en mitään hirveää lavariehumista toki kaivannutkaan, mutta jotenkin laimea fiilis tuosta silti jäi. Ehkä se tosiaan johtui enempi minusta itsestäni kuin soittajista tai kuvaajista, en tiedä. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Bonham 04.07.2006 10:07:26 | |
---|
Joo, en mitään hirveää lavariehumista toki kaivannutkaan, mutta jotenkin laimea fiilis tuosta silti jäi. Ehkä se tosiaan johtui enempi minusta itsestäni kuin soittajista tai kuvaajista, en tiedä. Kuvaus oli kyllä persiistä. Mutta ymmärrän, että ne yritti saada vangituksi sen koko spektaakkelin... hankalaa ja melko huono lopputulos Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Juuho 04.07.2006 10:27:59 | |
---|
Mun mielestä tosta sitä tunnelmaa söi se, että siellä lavalla oli ihan älyttömästi porukkaa. Paljon taustalaulajia ja lisäsoittajia, jotka eivät oikeastaan bändiin edes kuulu. Myös Watersin poissaolo tuntuu vähän kummalliselta. Hyvältä se kuulosti, huonolta se näytti. |