Aihe: Miksi Negative ja kumppanit jakavat mielipiteet niin kovasti?
1 2 3 4 512 13 14 15 1625 26 27 28 29
Nipsu
30.06.2006 11:26:05
Jos miettii että tuntis kaikki tärkeet tyypit alalta ja lähtis viemään eteenpäin jotain bändiä. Se ois niin paljon helpompaa verrattuna siihen ettei tuntis ketään...

No Negativehan on sitten oiva esimerkki. Eihän ne tuntenu ketään ja niistä kiinnostuttiin vasta, kun ne oli GBfamilta sopimuksen saanu ja levy tuli pihalle.
rytilahti
30.06.2006 11:40:03
No Negativehan on sitten oiva esimerkki. Eihän ne tuntenu ketään ja niistä kiinnostuttiin vasta, kun ne oli GBfamilta sopimuksen saanu ja levy tuli pihalle.

Näin ne asiat menee, Kaikilla bändeillä. Jollain asiat tapahtuu nopeammin ja jollain ei ehkä koskaan, vaikka tuntis ketä...
Eikä suhteissa tai rahassa mun mielestä mitään vikaa ole. Mua ei kiinosta miten sinne tähtitaivaalle noustaan koska se ei ole tärkeätä. kyllä sieltä äkkiä tullaan alas jos musiikki ei ole tarpeeksi monen mielestä hyvää.
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
Nipsu
30.06.2006 11:55:55
Näin ne asiat menee, Kaikilla bändeillä. Jollain asiat tapahtuu nopeammin ja jollain ei ehkä koskaan, vaikka tuntis ketä...
Eikä suhteissa tai rahassa mun mielestä mitään vikaa ole. Mua ei kiinosta miten sinne tähtitaivaalle noustaan koska se ei ole tärkeätä. kyllä sieltä äkkiä tullaan alas jos musiikki ei ole tarpeeksi monen mielestä hyvää.

Mun mielestä on tärkeintä, että bändi luo ittelleen ensin fanipohjan. Eli esim. Negativehan kiersi kaikki Tampereen ja Turun nuorisotalot ensin suosiotaan ja loi ittelleen fanipohjan. Kyllä meitä faneja siltä ajaltakin vielä on.
rytilahti
30.06.2006 13:14:41
Mun mielestä on tärkeintä, että bändi luo ittelleen ensin fanipohjan. Eli esim. Negativehan kiersi kaikki Tampereen ja Turun nuorisotalot ensin suosiotaan ja loi ittelleen fanipohjan. Kyllä meitä faneja siltä ajaltakin vielä on.

Näin on! Fanithan on kumminkin ne ketkä mahdollistaa bändin toiminnan... jos näin karkeasti ajatellaan... mutta kyllä sitä tottakai arvostaa enemmän bändejä jotka on saavuttaneet suosionsa pitkän kaavan mukaan eli kiertäneet kaikki nuokkarit ja soittaneet niille kahdelle ihmiselle voileipä palkkiolla, kun niitä jotka myy kultaa ekalla levyllä ennenkuin kukaan on kuullut sointuakaan.
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
discominister
30.06.2006 14:56:49
Minua kyllä suuresti ärsyttää, kun monikin poika tyrmää bändin ulkonäön perusteella. Negativellakin on tosi hyviä biisejä, vaikka kuinka olisi kajaalit naamalla ja housut oudon väriset.
Folcce
30.06.2006 15:45:53
Minua kyllä suuresti ärsyttää, kun monikin poika tyrmää bändin ulkonäön perusteella. Negativellakin on tosi hyviä biisejä, vaikka kuinka olisi kajaalit naamalla ja housut oudon väriset.

Eikös sillä Aaronin akan pojalla oo semmonen eronneen yksinhuoltajatädin tukka nykyään? Jossainhan se raja on suvaitsevaisuudenkin suhteen mentävä.
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
Nipsu
30.06.2006 15:52:19
Eikös sillä Aaronin akan pojalla oo semmonen eronneen yksinhuoltajatädin tukka nykyään? Jossainhan se raja on suvaitsevaisuudenkin suhteen mentävä.

No höh. Jonne näyttää nykyään pinokkiolta! :D

http://www.gbfam.com/negative/forum … s=0&postorder=asc&start=255

Selatkaa alaspäin niin näkyy uus promokuva :)
Bonham
30.06.2006 15:54:43
No höh. Jonne näyttää nykyään pinokkiolta! :D

http://www.gbfam.com/negative/forum … s=0&postorder=asc&start=255

Selatkaa alaspäin niin näkyy uus promokuva :)

Uudesta levystä tulee hyvin erilainen, rokimpaa matskua... hyvältä kuulosti!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
jussiohman
30.06.2006 16:01:10
Uudesta levystä tulee hyvin erilainen, rokimpaa matskua... hyvältä kuulosti!

Millon se ulostetaan?
tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä
Bonham
30.06.2006 16:01:47
Millon se ulostetaan?

Alkusyksystä... sinkku kai jo ennen
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Nipsu
30.06.2006 16:11:02
Alkusyksystä... sinkku kai jo ennen

Pitäis tulla 30.8, Jonnen synttäripäivänä ja nimen pitäis olla Anorectic. Tiedot voi kuitenkin vielä muuttua.
Sarko
30.06.2006 17:08:42
Kyllä joo pitää aika paljon tapahtua että saa myös Lovex ja Tyrävyö suosion.

Tyrävyöhän on tavallaan surkuhupaisa tapaus, eräski Jimi Pääkallo tuli soittaan tuntemattoman Suomirock-bändin levylle just sopivasti Pitkä Kuuma Kesä-leffan aikoihin, kanteen plakaatti "Tyrävyö feat. Jimi Sääpallo" ja hopsista, levy alkaa vetämään. Siitähän lähtien Tyrävyö lähinnä laski slalomia suureen tuntemattomuuteen ja hajoamiseensa, pari levyä myi ihan suhteellisesti, sitte ne lähti leikkimään Marilyn Mansonia ja sitte lopahti.

Lovexilla on EMI takanaan eli luetaan: rahaa, rahaa, rahaa. On tavallaan surullista että komiat pärjää aina, vaikka rahalla puskemalla.
Stakes are high, but so am i.
lasol
30.06.2006 19:16:44
Ylex:llä ensi soitossa Ma 10.7 Negative: Planet of the Sun klo 8.15

http://www.yle.fi/ylex/index.php?id=6993
ei siis, on siis
Nipsu
30.06.2006 19:56:14
Ylex:llä ensi soitossa Ma 10.7 Negative: Planet of the Sun klo 8.15

http://www.yle.fi/ylex/index.php?id=6993

Mulla on kännykässä muistutus, että varmasti muistan sen :D
discominister
01.07.2006 19:50:16
Tyrävyöhän on tavallaan surkuhupaisa tapaus, eräski Jimi Pääkallo tuli soittaan tuntemattoman Suomirock-bändin levylle just sopivasti Pitkä Kuuma Kesä-leffan aikoihin, kanteen plakaatti "Tyrävyö feat. Jimi Sääpallo" ja hopsista, levy alkaa vetämään. Siitähän lähtien Tyrävyö lähinnä laski slalomia suureen tuntemattomuuteen ja hajoamiseensa, pari levyä myi ihan suhteellisesti, sitte ne lähti leikkimään Marilyn Mansonia ja sitte lopahti.

Lovexilla on EMI takanaan eli luetaan: rahaa, rahaa, rahaa. On tavallaan surullista että komiat pärjää aina, vaikka rahalla puskemalla.

Älähän nyt. Tuolla viimeisimmällä levyllä on yksi hiton hyvä kipale: Enkelin siivet
Oli niillä kai pari muutakin hyvää :P
Marlowe
03.07.2006 00:29:53
Niin eihän se suoranaisesti takaa suosiota. Mutta tolla alalla suhteet on yks tärkeimpiä asioita mitä on. Mitä enemmän tunnet tyyppejä niin sitä helpompi sun on myydä juttuas ja saada sitä kautta mahdollista sukseeta.

Näihän se on. Se täytynee vain hyväksyä musiikkibisneksen realiteettina, enkä usko hetkeäkään, etteikö valtaosa tätä puolta kritisoivista Muusikoiden.nettiläisistä olisi tyytyväinen, mikäli tuttavapiiristä löytyisi alan vaikuttajia, jonka avustuksella se levytyssopimuskin syntyisi. Olisihan jonkun the Strokesin nousu huipulle (tai jonnekin sinne suuntaan kuitenkin) olisi voinut olla melko lailla kivikkoisempaa, ellei kitaristin isäpappa olisi sattunut olemaan Albert Hammond ja ellei lehdistö olisi heti alkumetreillä ollut valmis leipomaan bändistä "rockin pelastajaa".
"Drove downtown in the rain nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop. (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
SuomiRokinToivo
03.07.2006 20:35:17

Tuo mielipiteiden jakaminen onkin ainoa hyvä asia ko yhtyeissä.
Itseäni ainakin vituttaisi jos joku kommentoisi omaa bändiäni: "Ihan kiva.."
Mieluummin kuulisin olleeni itseriittoinen paska joka luulee osaavansa laulaa. Ainakin olisin herättänyt tunteen. Itse inhoan negativea yms. mutta vielä pahempaa on hissimusiikki joka ei herätä mitään tuntemuksia.
Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan
Rattata
03.07.2006 21:35:56 (muokattu 03.07.2006 21:36:04)
Tässä topicissa olisi varmaan asiallista kysyä että onko kukaan nähnyt Lovexia livenä? Jos on, niin kertokaa ihmeessä että miten yhtye vetää?

Ihan hyvin vetää.

Onko tämä yhtäkkinen yhtyeen hehkutus aiheellista?

Mikä hehkutus?
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
ekikoo
03.07.2006 22:10:09
Mikä hehkutus?

Se, mitä Voice ja pari muuta mediaa harrastaa.
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)