GoingNowhere 13.09.2003 15:50:08 | |
---|
Onko kellään vielä Kotiteollisuuden uutta Helvetistä itään levyä? On muuten kyllä PERKELEEN HIENO lätty!! Mitä mieltä ootte?? Toimii kyllä ihan kympillä!! Varsinkin kappale "Minä olen" on kyllä semmonen repäisy että järkihän siinä lähtee!!:) "Mutta minä olen ja elän ja hengitän yhtä suurta jumalaa, elämän halua.." Jeah, kyllä lähtee!! Punk is NOT DEAD, so keep on rockin' in the free world!!! |
PuNkKi 13.09.2003 15:52:17 | |
---|
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Suicider 13.09.2003 16:37:56 | |
---|
jep,meikällä on.....aivan saatanan hyvä levy......Minä olen on kans yks mun suosikeista,samoin Veri valuu maahan....tai no perkele ...nehän on kaikki hyviä.....:)....................ELÄKÖÖN KUNINGAS MAMMONA!!!!! pääsis vaan äkkiä livenä kattoon.... |
lapio 16.09.2003 08:54:20 | |
---|
Muuten ihan hyvä levy, mutta siinä soitetaan ja lauletaan vähän liikaa... |
tuomittu 16.09.2003 10:59:20 (muokattu 16.09.2003 11:01:33) | |
---|
jep,meikällä on.....aivan saatanan hyvä levy......Minä olen on kans yks mun suosikeista,samoin Veri valuu maahan....tai no perkele ...nehän on kaikki hyviä.....:)....................ELÄKÖÖN KUNINGAS MAMMONA!!!!! pääsis vaan äkkiä livenä kattoon.... Olisipa ne kaikki keikat K-18, niin et pääsisi. |
kaaos 16.09.2003 12:00:28 | |
---|
Mä en ymmärrä, miten siitä musiikista voi tykätä. Se ei oo millään osa-alueella parempi kuin mikään muu bändi. En sano, että aina tarttis olla, mutta kun tämä on jotenkin vaan taas tätä paskansuoltamista, mikä tepsii hyvin suomalaisiin ihmisiin, jotka yleensä omaavat paskanmakuisen musiikkimaun. MUtta mielipiteemme ovat monet jja niistä voimme kiistellä. |
Heissi 16.09.2003 18:22:04 | |
---|
Mä en ymmärrä, miten siitä musiikista voi tykätä. Se ei oo millään osa-alueella parempi kuin mikään muu bändi. En sano, että aina tarttis olla, mutta kun tämä on jotenkin vaan taas tätä paskansuoltamista, mikä tepsii hyvin suomalaisiin ihmisiin, jotka yleensä omaavat paskanmakuisen musiikkimaun. MUtta mielipiteemme ovat monet jja niistä voimme kiistellä. Hankippa käsiisi Kotiteollisuuden levy nimeltään "Eevan Perintö". Kuuntele pariin otteeseen, ja tule sitten uudelleen kommentoimaan. Jos "Kuolleen Kukan Nimi" on ainoa KT-lätty mitä olet kuullut, kommenttisi on hieman ymmärrettävämpi. KKN on nimittäin KT:n paskin levy. "Siinä on sulle, läskimahanen kaveri, miettimistä."
- Jouni Hynynen |
Suicider 16.09.2003 21:03:50 | |
---|
ei palio haittaa vaikka keikat ois k-18...niinkö kuin ne suurimmaksi osaksi on ainaki oulun keikat.....mutta jos ne ois k-21 niin sitte haittais :) |
meiju 17.10.2003 16:00:10 | |
---|
Minä Olen on niin hyvä, että lähtee taju!! |
Minä Olen on niin hyvä, että lähtee taju!! Minä olen niin hyvä, että lähtee taju! Pyytäkää anteeksi, että olette olemassa. |
the jokke 17.10.2003 18:13:27 | |
---|
Minä Olen on niin paska kuin olla voi.. Aknestikkia on näköjään Hynynen kuunnellut. |
the jokke 17.10.2003 18:14:19 | |
---|
Jos "Kuolleen Kukan Nimi" on ainoa KT-lätty mitä olet kuullut, kommenttisi on hieman ymmärrettävämpi. KKN on nimittäin KT:n paskin levy. ei ei.. kyllä tuo uusin on huonoin.. ja Aamen on paras. |
Heissi 17.10.2003 23:01:38 | |
---|
ei ei.. kyllä tuo uusin on huonoin.. ja Aamen on paras. Aika perverssiä... hymiö "Siinä on sulle, läskimahanen kaveri, miettimistä."
- Jouni Hynynen |