Aihe: Usb-väyläisiet inputit?
1
Silppuri
17.10.2003 14:08:27

Eli tilanne on se, et mulla on kannettava kone ja siinä ei ole ollenkaan line inniä eikä line outtia (eikä tuo mikkiliitäntäkään kovin kummoinen ole.

Eli onko olemassa USB-väylään asennettavaa laitetta, johon saisi (ehkä jopa RCA) inputit ja outputit? Kunnon mikkiliitäntäkään ei olisi pahasta (iso plugi tai XLR). Paljonko ne maksaa ja mistä niitä saa?
Kivivuori
17.10.2003 15:22:09 (muokattu 17.10.2003 15:22:16)
Eli tilanne on se, et mulla on kannettava kone ja siinä ei ole ollenkaan line inniä eikä line outtia (eikä tuo mikkiliitäntäkään kovin kummoinen ole.

Eli onko olemassa USB-väylään asennettavaa laitetta, johon saisi (ehkä jopa RCA) inputit ja outputit? Kunnon mikkiliitäntäkään ei olisi pahasta (iso plugi tai XLR). Paljonko ne maksaa ja mistä niitä saa?

Löytyyhän noita pirulaisia. Googleta hakusanoilla usb audio interface

Jotaki löytyy. DigiDesign, Tascam jne.
Vitun Pelle!!!
Fortune
17.10.2003 17:41:44
Vielä tässä kuussa ilmestyy Tietokoneen erikoisnumero, jossa on vertailussa neljä usb-väylään liitettävää äänikorttia, eli pääasiassa läppärista kotistudion tekeviä vehkeitä.

Samoin Riffi-lehden numerossa 4/2002 on testi usb1.0 -väyläisistä interfaceista.

Jos läppärissäsi olisi Usb2-liitäntä, niin Edirolilta on tullut UA-1000 -interface, joka kytkeytyy ko. porttiin.

Firewire-kortteja on sitten myös vino pino.

Usb1.0 on varmasti hyvä, kun raitamäärä pysyy säädyllisenä, isommilla määrillä varmaan tulee väylän siirtonopeus vastaan. Usb2.0 ja Firewire ovat sitten jo toista luokkaa.
okram
18.10.2003 14:31:03

Hei YoMan

OSta
http://www.tascam.com/product_info. … ?pid=253&nav=computer_recording
http://www.tascamcontractor.com/products/US-122.html

Osta osta

niitä saa kaupasta
.......vaikka thomannilta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)