Aihe: Fairport Convention
1
Aivokalvo
30.06.2006 11:51:11
Meikäläiselle vielä melko tuore tuttavuus kun on kyseessä, halajaisin kysellä kenties vanhojen konkareiden mielipiteitä ja CD/DVD-suosituksia. Itselleni kolahtaapi parhaiten Sandy Dennyn aikainen tuotanto, erityisesti klassikkolevy Liege&Lief.
Mikäli jollakulla tietoa esim hyvistä livedvd:istä ja niiden ostopaikoista, otan infon mieluusti vastaan! Itseltäni löytyy kokoelmadvd "Folkrock", jossa FC:lta kolme biisiä.
Muuten mainioita vetoja, mutta nykyisen ykköslaulajan lievä epävireisyys rasittaa ainakin omia korviani. Bouzouki-, ja mandoliinimies Chris Leslien laulanta sen sijaan miellyttää.
"Lähellä reunaa, varrella virran"
Musta Arkipyhä
30.06.2006 15:20:18
Meikäläiselle vielä melko tuore tuttavuus kun on kyseessä, halajaisin kysellä kenties vanhojen konkareiden mielipiteitä ja CD/DVD-suosituksia. Itselleni kolahtaapi parhaiten Sandy Dennyn aikainen tuotanto, erityisesti klassikkolevy Liege&Lief.
Mikäli jollakulla tietoa esim hyvistä livedvd:istä ja niiden ostopaikoista, otan infon mieluusti vastaan! Itseltäni löytyy kokoelmadvd "Folkrock", jossa FC:lta kolme biisiä.
Muuten mainioita vetoja, mutta nykyisen ykköslaulajan lievä epävireisyys rasittaa ainakin omia korviani. Bouzouki-, ja mandoliinimies Chris Leslien laulanta sen sijaan miellyttää.

Nythän noita vanhoja FC -levyjä on tullut lisää remastereina.Itse hankin Rising for the moon -levyn (mukana Sandy Denny) ja ainakin minusta varsin hyvä levy.Babbacombe Lee on myös mainio levy vaikkei Sandy siinä mukana olekaan.
Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi..
mikko1
02.07.2006 01:15:18
Minä oon kuullut vain tuon What We Did On Our Holidays-levyn joka sisältää muutaman aika hyvänkin kipaleen. Sen perusteella voisi bändiin tutustua enemmänkin.
Le Haba
03.07.2006 08:48:22 (muokattu 03.07.2006 08:49:31)
Mä olen fanittanut ko bändiä jostain 70-luvun puolivälistä asti kun vahingossa kuulin pätkän Angel Delight- levyä. Sittemmin levyjä on kertynyt reilusti toistakymmentä. Sattumoisin tunnen yhden skottibasistin, joka on silloin tällöin soittanut Fairportissa (siis tuurannut Peggyä muutaman kerran). Kun tapasin hänet kerran ja ylistin FC:n kultsan keikkaa hän kaivoi kännykän esiin ja paineli hetken nappuloita ja pisti luurin korvalle ja odotteli hetken. Suljettuaan puhelimen hän harmitteli kun Dave ei vastannut. Olisin kuulemma itse saanut kommentoida kultsan keikkaa Davelle :-)
My name is Baron, Le Baron
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)