Aihe: Tuska 2006
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20 21
gorgonoidi
02.07.2006 12:24:54 (muokattu 02.07.2006 12:25:03)

Jaa, olin siinä sinun takana jossain vaiheessa. Oliko sinulla Majesty-logoinen Dream Theater -hikinauha kädessä?

Ei ollut. En ainakaan nähnyt sua.
Ze Kink
02.07.2006 12:44:31 (muokattu 02.07.2006 12:45:33)
Aika sitten tais kulua nopeempaa kun oli hauskaa :p

Joo, itsekin vaan yhtäkkiä havahduin kun äijät lähtivät pois lavalta.

Oli muuten ihan jees meininki, tosin joku tyttö puri mua käteen kun heiluin ja joku Opethin bändäri yritti kyynärpäillä töniä kaikkia pois, ei siinä mitään voinut kun työnnettiin hitosti takaapäin. Jossain vaiheessa sain aidasta kiinni sen jälkeen kun se lähti pois (olin siis suoraan Åken edessä jossain kolmannessa rivissä). Tein tilaa jollekkin toiselle tyypille että sekin sai aidasta kiinni, ja vastapalveluksena se vetäisi minut eturiviin. Kiitos vaan jos oli joku m.nettiläinen!

Tänään sitten tsekkaamaan Gojiraa ja muita. Jees.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
Jetku
02.07.2006 12:57:48
Jetkun perjantai:
Impaled Nazare: Jaksoin kattoa jopa kaks minuuttia. Kiitos, riitti.
Freedom Call: Hienoa vaihtelua jatkuvaan mökömökömusiikkiin. Bisseheviä parhaimmillaan ja meininkikin ihan hyvä.
Deathstars: Jotain mitä allekirjoittanut on odotellut koko vuoden. Ja sitä tulikin. Playbackit oli aika puuroa mutta lavameininki ihan hienoa ja hyvän setinki valinnu. Kaipailin kyllä jotain slovaria sinne väliin.
Sonata Arctica: Jossei muuta niin ihan hyvää perseilyä ainaskin? Soundit vähän hakusessa. Ei valittamista.
Wintersun: Miksi ei yhtään uutta matskua? Soundit välillä niin puuroa etten ees tienny että mikä biisi meneillään... Angel of death = +++!

Ihan hilpeä meininki...
Torniojaws
02.07.2006 13:49:32

Ei ollut. En ainakaan nähnyt sua.

No, sitten oli joku toinen heebo. Eipä tosin tullut montaa DT-paitaa nähtyä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
LexaR
02.07.2006 13:57:05
Taisin nähdä kaksi pingviinikaverusta. Toinen saatoit olla sä?

oon semmone 195cm lyhyet ruskeet hiukset ja mul oli 11-riviset niittirannekkeet ja hihaton paita... ainaki jengi kuittaili ihan tarpeeks :D
"We ask you this one pointed question; where does the beat start?!" - Devy
Hiku
02.07.2006 17:58:24
Olikos täältä ketään Perjantaina Nosturissa jatkopippaloissa?
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman V.U.K #24
pipo
02.07.2006 18:41:27
Jumalauta kun Gojira potki kovaa! Olin ihan eturivistössä keskellä. Alkupäässä siellä oli joku lähemmäs 190-200cm kaappi, joka meni pitin keskelle seisomaan kädet sellaisessa suorakulmion muodossa ja kattoi kaikkia ketkä törmäili suht äkäsellä katseella. Pääsi sitten eturiviin ja siellä sitten alkoi jo sitä asiankuuluvampaa meininkiä näkyä. Kuka tunnustaa olevansa? About hartioille mustat hiukset, kaapinmallinen ruumis, vesipullo reisitaskussa?
Tupuna
02.07.2006 20:55:29
Kiitti kaikille tapaamilleni m.nettiläisille hauskasta tuskasta!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
luopio
02.07.2006 23:24:38
Olikos täältä ketään Perjantaina Nosturissa jatkopippaloissa?

Olin, Enochian Crescentiä oltiin kattomassa. Hyvä keikka se oli. Se wrath innostu taas melkolailla ja viilteli itteensä saksilla mahasta.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Ze Kink
03.07.2006 00:48:25 (muokattu 03.07.2006 00:51:07)
Jumalauta kun Gojira potki kovaa! Olin ihan eturivistössä keskellä. Alkupäässä siellä oli joku lähemmäs 190-200cm kaappi, joka meni pitin keskelle seisomaan kädet sellaisessa suorakulmion muodossa ja kattoi kaikkia ketkä törmäili suht äkäsellä katseella. Pääsi sitten eturiviin ja siellä sitten alkoi jo sitä asiankuuluvampaa meininkiä näkyä. Kuka tunnustaa olevansa? About hartioille mustat hiukset, kaapinmallinen ruumis, vesipullo reisitaskussa?

Jep, kyllä se Tuskan paras keikka oli tämä. Itse olin myös siinä edessä keskellä, vissiin toka tyyppi aidasta (tosin mulla oli kädet kiinni aidassa aika paljon, ja olin vähän kahden aidassa kiinni olevan välissä). Harmi että pitit hajoitettiin heti, olisi tehnyt mieli riehua enemmänkin (jos olette nähneet Gojiran livevideoita niin meininkiä kyllä riittää). Ääni on vähän maassa kun piti huutaa mukana. Joku tuollainen tyyppi siinä mun lähellä oli, taisi takana olla lähinnä, mutta jossain vaiheessa taisi lähteä pois?

Kättelin vielä kaikkia jätkiä keikan päätteeksi, mahtavaa oli todellakin.

E: Oliko se muuten totta, että joku tyttö olisi halvaantunut perjantaina, ja pitit oli sen takia kiellettyjä? Tällaista kuulin.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
ozz3
03.07.2006 01:08:12
E: Oliko se muuten totta, että joku tyttö olisi halvaantunut perjantaina, ja pitit oli sen takia kiellettyjä? Tällaista kuulin.

Voi helvetti. Kuulin kyllä, että muutama kaveri oli sairaalan kautta käynyt, mutta että halvaantunut? Aivan hirveää jos on totta.

Lisää festareista huomenissa, nyt on liian myöhä. Hauskaa oli, sen voin sanoa.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
samuxul
03.07.2006 01:16:32

Arch Enemystä lähti kuulema porukkaa ambulanssilla pois. Olin tokassa rivissä, niin kyllä se paine oli kova. Keikka oli muutenki raskas, ku teltta oli ku sauna.
Vanha suomalainen sananlasku, ''Rässiä perkele!!!''
LexaR
03.07.2006 02:02:13

ei siihen paljoa tarvita et noin käy, joku kaatuu pitissä ja joku tallaa just väärään kohtaan ennenku se ehitään nostaa ylös... kyl niit pittei riitti iha vitutukseenki saakka perjantainki jälkeen :D
"We ask you this one pointed question; where does the beat start?!" - Devy
Veco
03.07.2006 07:14:38
Kaveri yritti puolivoltilla suihkulähteeseen ja sairaalaan :D Go go!
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Seppo_Howitzer
03.07.2006 08:05:38 (muokattu 03.07.2006 08:05:57)
Venom ja Celtic Frost veti parhaat keikat. Vaikka molemmilla alko aika nihkeästi keikat. Sodom oli hiukan pettymys. Missä Sodomy & Lust, Nuclear Winter tai Agent Orange? Tarot toimi myös ihan hyvin.
kid ego
03.07.2006 10:18:48
Arch Enemystä lähti kuulema porukkaa ambulanssilla pois. Olin tokassa rivissä, niin kyllä se paine oli kova. Keikka oli muutenki raskas, ku teltta oli ku sauna.

Pisti vituttamaan kun teinipojat "moshpitissään" rusikoivat myös pitin reunalla olevia, joka ei kuulu asiaan. Eivät myöskään pidä käsiä kiinni vartalossa, niin ei ole mikään ihme jos rystysiä, niittejä ja piikkejä kopisee naamaan. Tekisi mieli antaa sakinhivutusta, mutta ei kuulu tapoihin.

En tarkoittanut pelkästään Tuskaa, vaan tätä on kaikilla hevikeikoilla joilla on junnuja.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
Angus
03.07.2006 10:39:37

Pisti vituttamaan kun teinipojat "moshpitissään" rusikoivat myös pitin reunalla olevia, joka ei kuulu asiaan. Eivät myöskään pidä käsiä kiinni vartalossa, niin ei ole mikään ihme jos rystysiä, niittejä ja piikkejä kopisee naamaan. Tekisi mieli antaa sakinhivutusta, mutta ei kuulu tapoihin.

En tarkoittanut pelkästään Tuskaa, vaan tätä on kaikilla hevikeikoilla joilla on junnuja.

Suomessa ei monet tunnu vaan käsittävän miten pitissä käyttäydytään, tuntuu enemmänkin että se on monille paikka missä saa tehdä mitä vaan huvittaa ihan "luvan kanssa".
JamesHetfield
03.07.2006 11:00:25 (muokattu 03.07.2006 11:06:30)

Siis täh? Eikös Opeth ihan kokonaisen setin vetänyt? Stam1na tosiian tykitti myös todella hyvä setin ja kaikki jäi hyvin mieleen. Musta tuli samantien Stam1nan fani sen setin jälkeen.

Samoin, samoin...
Näkiköhän kukaan M.nettiläinen meikäläistä? Olin mikserilavalta katsottuna oikealla puolella n. puolessa välissä mikserilavaa ja esityslavaa. päällä oli Diablon "suksin vittuun" paita... Ai niin vittu mulla oli selässä harmaa reppu, joten sitä tekstiä ei näkynyt...

E: Siis Opethin keikan aikana.:)
Notta Ristus! OSTAKAA: LINE6 Spider II 212 Jackson JS30
SuvantoJ-
03.07.2006 12:27:18
Kolmen päivän parhaat: Opeth ja Gojira. Gojira veti ihan pirun energisesti koko setin ja Opeth nyt oli Opeth, siitä ei kai tarvitse sen enempää sanoa, paitsi että toimi yllättävän hyvin suurella lavalla auringonpaisteesssakin.

Muita mainitsemisen arvoisia ainakni Arch Enemy, Anathema, The Scourger ja Celtic Frost. Arch Enemy taas ei itselleni oikein koskaan ole levyllä kuulostanut niin erikoiselta, mutta keikkansa oli kyllä hyvä, mitä nyt nuo pitin vammailut mainittiinkin jo. Anathema toimi myös odotettua paremmin ulkoilmassa, Scourger veti vain yksinkertaisesti hyvin ja Celtic Frostin setti vaikutti siltä, etteivät olleet ollenkaan millään vanhojen aikojen lämmittelyllä ja rahastuksella liikkeellä pelkästään. Yngh.
Blessed are the cheesemakers - Salon Seudun Bändit
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)