Aihe: Musakauppa .fi
1 2 3 4
tumppiv
01.07.2006 13:29:36
Albertinkadulla oleva musakauppa on perseestä.Koetin netin kautta tilata micro-korg soittimen.Odotin viikon.. toisen, ei mitään.Kävin liikkeessä juhannuksen jälkeen , kiinni! soitin eilen ja tänään, ei vastausta.Tilasin saman laitteen nyt eräästä hki lafkasta, sain sen jo vuorokaudessa, joten KANNATTAA välttää MUSAKAUPPA:FI ALBERTINKADULLA:
Janus
01.07.2006 14:02:40
Joo, asiakaspalvelu oli noiden erityisosaamista jo Helsingin Musiikin aikoina... Pianoja ne kyllä osas myydä.
Rikue
02.07.2006 18:59:37
Juu... itellä kävi samallaisti, tilasin sieltä aikoinaan keyboardin ja odotin kuukauden, ja kun ei mitään kuulunut, lähetin sähköpostia eikä kuulunut vieläkään mitään, lopulta tilasin saman keybordin t-kaupasta ja tilaus tuli kahdessa viikossa.

Oli muuten (viimeinen) kerta, kun tilasin musakaupasta yhtään mitään, tosin olin kyllä jo ennenkin kuullut kyseisetä kaupasta huonoa palautetta, mutta kun se piti tietenkin mennä itse koittmaan...

Luulis että raha kelpaa kotimaisille liikkeille mutta ei näytä kiinnostavan, sentään soitinlaineessa olen saanut hyvää palvelua...
Kemppilä
02.07.2006 21:49:01
Mie tilasin mikin sieltä ja tuli muutamassa päivässä perille. Niiltä osin itellä hyviä kokemuksia, mutta ikäviä kun tuollasia tapahtuu.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion
Pojat, te ootte lähteny väärään tanssiin!
BaariMikko
02.07.2006 21:52:08

Albertinkadulla oleva musakauppa on perseestä.Koetin netin kautta tilata micro-korg soittimen.Odotin viikon.. toisen, ei mitään.Kävin liikkeessä juhannuksen jälkeen , kiinni! soitin eilen ja tänään, ei vastausta.Tilasin saman laitteen nyt eräästä hki lafkasta, sain sen jo vuorokaudessa, joten KANNATTAA välttää MUSAKAUPPA:FI ALBERTINKADULLA:

Joo, saman laitteen kanssa tappelin viime kesänä saman lafkan kanssa, ja samoin tuloksin. Eivät vittu viitsineet edes soittaa, vaikka lupasivat.

Ja kun kävin paikan päällä ennen treenejä hakemassa pari midipiuhaa tässä taannoin, piti odottaa semmoiset 20 minuuttia, että sai tämän yksinkertaisen toimenpiteen hoidettua, kun ainut työntekijä puhui puhelimessa. Eikä siellä edes ole oikein mitään liikkeessä. Käytettyjä pianoja, automaattisäestyskiippareita ja jotain peruskitaroita mitä nyt on nykyään joka kolossa.
"Taide on kyllä hirveetä. Mopot, ne on jotain." -Zarmo
Qsine
02.07.2006 22:20:34

Aihitsi, kappas kun tulikin puheeksi.

Tuossa taannoin kyseinen liike menetti n. 250 euroa. Kernaasti olisin ostanut aktiivimonitoria, kun liike kerran sijaitsi matkani varrella, mutta paikalla oli vain pari epämääräistä heeboa, jotka ehkä olivat myyjiä, ehkä eivät. Olivat oven ulkopuolella röökillä, kun astuin sisään. Ei ketn' missn'! Kiertelin ja hengasin jonkin aikaa, sitten meinasin vaan että antaa olla.

Ihan rautakauppaa meininkiä! En toki odota koskaan suihinottoa astuessani liikkeeseen, mutta semmoinen levoton ja myyjätön epämääräisyyden tila on kyllä sen verran ilkeä ja painajaismainen, että mieluummin menen sitten muuanne.
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
Anonymous-jazz
03.07.2006 00:18:07

No meikä aikoinaan molemmat sähköpianot olen Helsingin Musiikista ostanut ja jälkimmäisen sain tingittyä samaan hintaan kuin T-kaupassa. Minulla ei ainakaan ole heidän asiakaspalvelustaan mitään valittamista.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Notefix
03.07.2006 07:58:38 (muokattu 03.07.2006 07:58:44)

Toihan on legendaarisen hirveä kauppa. Aika ihme että se on vielä pystyssä.
"Layers of layers of shit!"
JPQ
03.07.2006 17:43:20

Sen sanon helsingin musiikin ajoilta aikoinaan 2-3kpl kertaa sain vastauksen emaililla tehtyihin hinta kyselyihin viimeisellä kertaa eikä kauaa kait mennyt kun nimi vaihtui. Tosin jähmeää palvelua tuntuu muutenkin suomessa alan liikkeistä saavan. PS. kamera kauppa kokemukseni ovatkin paljon positiivisempia........
Klezberg
04.07.2006 11:22:39

Helsingin musiikki myi minulle aikoinaan jo valmiiksi aktivoidun melodynen. Oli siinä hommaa selvittää asiaa valmistajan, mahdollisen maahantuojan ja liikkeen kanssa. Valmistaja lopulta suostui uudelleenaktivoimaan sen. Että se siitä että on luotettavampaa ostaa paikallisesta kaupasta, kun saa tukea.

Toisen kerran menin sinne kyselemään onko niillä muutaman kympin hintaista jousisample-cd:tä joka löytyi niiden nettisivuilta. Kaveri sanoi ettei tiedä niistä kun on vain tuuraamassa, mutta eikö tuo Vienna kävisi (hinta usempia tuhansia).
Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají
Mertsi
04.07.2006 14:07:31 (muokattu 04.07.2006 14:09:42)
Aikoinaan ostin kiipparin ja tuplaständin. Silloin ei ollut kyseistä ständiä liikkeessä ja lupasivat tilata sen saman tien ja pistää postiin. Noh, saihan sinne useamman kerran soittaa, että sai homman toimimaan, olivat unohtaneet tilata koko ständin.
Muutama viikko siinä vierähti...
Muuten kyllä ihan jees liike, paikan päällä palvelu on ollut hyvää ja asiallista.
Lisäys: sain kyllä hyvät halvennukset, hieman alle t-kauppa hinnan...
Kiittää pitää! Ps.150 kalamies#21 >-)))>
KB
04.07.2006 14:58:40
Helsingin Musiikin aikoina kyselin käytettyä räkki-Tritonia, hinta sovittiin ja kampe luvattiin lähettää jälkivaatimuksella matkahuollossa. Ei näkynyt, ei kuulunut. Soittelin perään pari-kolme kertaa, jonka jälkeen selvisi, että ko. verme olikin jo myyty suoraan hyllystä jollekin asiakkaalle aikaisemmin. Joo just.

Noin kolme-neljä kuukautta sen jälkeen tuli useampi puhelinsoitto ja sähköposti, jossa penättiin, miksi en ole maksanut ostamaani Tritonia. Jota en koskaan saanut. Ja jota en olisi saanut ulos matkahuollosta maksamatta, vaikka se olisi toimitettukin. Palautetta "palvelusta" antaessani ois Kapteeni Haddock jäänyt kakkoseksi.
Haipuma
04.07.2006 15:15:24
Laitteita olen tilannut liikkeeseen saamatta niitä tai saamatta edes puhelinsoittoa, joka luvattiin joka kerta kun ottivat numeron ylös. Viimeksi tilasin sähköpianon sinne, ööö.. EI NÄKYNYT!

Ton liikkeen nettisivuilla olevat kamat eivät löydy tuosta liikkeestä, eikä niitä todennäköisesti saa tilattua edes sinne.

Siellä taitaa käytetyissä olla yksi mikrofoni, jota tiedustelin puolitoista vuotta sitten, mutta se oli kuulemma myyty jo ajat sitten silloin...

Mä ainakin ostan tästä lähtien kamaa thomannilta hyvin mielin.
F-music palveli hyvin kyllä kun ostin sitten sähköpianoni kalliimmalla.
The truth lies within Kesälintu.
Anonymous-jazz
04.07.2006 17:53:53 (muokattu 04.07.2006 17:54:13)

Onks tolla musakauppa.fi:llä mitään tekemistä sen edeltäjänsä Helsingin Musiikin kanssa ? Tark. henkilökuntaa jne.

En ole itse kyllä asioinut kertaakaan Musakauppa.fi:ssä...
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
BaariMikko
04.07.2006 18:10:18

Onks tolla musakauppa.fi:llä mitään tekemistä sen edeltäjänsä Helsingin Musiikin kanssa ? Tark. henkilökuntaa jne.

En ole itse kyllä asioinut kertaakaan Musakauppa.fi:ssä...

Haiskahtaa jonkunmoiselta taloudelliselta vehkeilyltä nimenmuutoksen turvin...
"Taide on kyllä hirveetä. Mopot, ne on jotain." -Zarmo
v_m_kangas
05.07.2006 09:55:26

Helsingin musiikillahan oli Oulussa sivutoimipiste. Silloin harvoin kun siellä kävi, ketään muita asiakkaita ei näkynyt. Kieltämättä kävi mielessä jopa kulissifirman mahdollisuus...
Humppaa tai soita humppaa
krushing
07.07.2006 11:33:10

Vehkeilyä tai ei, ei se kauppa siitä nimen myötä mihinkään muuttunut.
Peltor
07.07.2006 12:11:24
Tilasin 5 viikkoa sitten Korg Tritonin samaisesta liikkeestä, piti tulla seuraavalla viikolla, ei kuulunut.
Eivät ilmottaneet, soitin ''Tulee ensi viikolla'', eipäs kuulunut vieläkään, eikä mitään ilmoitusta, soitin ja sanoin että laittaa sähköpostiin selvityksen milloin tulee ja mitä tapahtunut lupasi ilmoittaa iltaan menessä, sähköpostia ei tullut. Soitin seuraavana aamuna ky#¤iintyneenä, viesti tuli sitten pari H myöhemmin, mutta 2 viikkoa tästä eli tähän päivään Tritonista ei ole tullut tietoa. Viikko venyi nyt 5 viikkoon ja ensi viikolla jo kuudes viikko, että suosittelen välttämään putiikkia ainakin näin ilman että käy paikanpäällä laittamassa niitä lusmuja ojennukseen.
Hävettävää liiketoimintaa, ja toivottavasti putiikki kaatuu omaan laiskuuteensa.
Leikari
07.07.2006 22:19:51
Tilasin 5 viikkoa sitten Korg Tritonin samaisesta liikkeestä, piti tulla seuraavalla viikolla, ei kuulunut...

luultavasti luottavat tyypilliseen internetkaupan tapaan - tuotevalikoima on laaja ja hinnat edulliset - - vaan tavaraa ei ole varastossa kuin varmojen menekkituotteiden osalta. Kun ostaja löytyy laitetaan tavara tilaukseen ... ilmeisesti maahantuojaltakaan ei sitten tuohon hätään löytynyt

muuallakin olen todennut, että musiikkikauppias on nykyään logistisesti turha välikäsi ainakin elektronisten romppeiden osalta - myisivät tehtaat syntikoita kuten tietokoneita so. netissä halvalla suoraan .
Soitetaan jamia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)