Apricot 01.07.2006 17:34:12 (muokattu 01.07.2006 17:39:02) | |
---|
Ja karaokepaikkojahan löytyy kyllä helsingistä. Populus ja Pataässä ovat viralliset mestat. Hätätilassa käytetään myös Jone´s:ia ja jopa Tenkkaa. E: Arvatkaa kiinnostaako mua joku tollanen laulajamiitti yhtään:) No, suattaispa ehkä kiinnostaakin... Mutta lauluhomman luonteeseen jotenkin kuuluu sellainen piknik -henkisyys, että ei heti rynnätä johonkin baariin vaan ensin seurustellaan sivistyneesti puistossa. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Cutter 02.07.2006 21:13:06 | |
---|
Populus ja Pataässä ovat viralliset mestat. Hätätilassa käytetään myös Jone´s:ia ja jopa Tenkkaa. Juu, populuksessa oon ainakin ite käyny. Mutta lauluhomman luonteeseen jotenkin kuuluu sellainen piknik -henkisyys, että ei heti rynnätä johonkin baariin vaan ensin seurustellaan sivistyneesti puistossa. Ai kuuluu vai? :) No, samapa tuo mulle, piknikkiä sitten sivistyneesti tai ei sivistyneesti puistossa tai pusikossa. Olen joka tapauksessa mukana. "Tarviiks ryhdistäytyä jos ei oo selkärankaa?" |
insight 02.07.2006 21:35:46 | |
---|
Pussikaljaa ja frisbee =) © Registered nickname 2005-2006 |
paavi 02.07.2006 23:06:47 | |
---|
Pussikaljaa ja frisbee =) Ei huono! Paitsi mua rupee kusettaa niin maan p****esti ja sit meen puskaan kuselle ja mumot valittaa... |
Cutter 03.07.2006 00:25:33 | |
---|
Pussikaljaa ja frisbee =) Kuulostaa hyvältä :) "Tarviiks ryhdistäytyä jos ei oo selkärankaa?" |
Ei huono! Paitsi mua rupee kusettaa niin maan p****esti ja sit meen puskaan kuselle ja mumot valittaa... otetaan yhteinen potta mukaan :) [i hear voices but at least they're on tune] |
Apricot 03.07.2006 04:56:13 | |
---|
Ai kuuluu vai? :) Kuuluu. Laulajat on herkempiä ja henkevämpiä sekä sosiaalisempia kuin soittajat, joten ensin pitää olla luontoretki, ja sitten vasta baariin. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
LNA 03.07.2006 11:18:09 | |
---|
otetaan yhteinen potta mukaan :) Joo! Sit ei oo vessajonoa kun on pottajono :) |
tanjuli 03.07.2006 15:43:30 | |
---|
Joo! Sit ei oo vessajonoa kun on pottajono :) ja sen voi sivistyneesti tyhjätä esim. kukkapuskan juurelle. plus, jos kaikki pukeutuu pitkiin hameisiin niin kukaan ei ees huomaa että istuu jollain muulla kun viltillä :D [i hear voices but at least they're on tune] |
paavi 03.07.2006 16:43:21 (muokattu 03.07.2006 16:43:30) | |
---|
ja sen voi sivistyneesti tyhjätä esim. kukkapuskan juurelle. plus, jos kaikki pukeutuu pitkiin hameisiin niin kukaan ei ees huomaa että istuu jollain muulla kun viltillä :D Oki! Mulla on sellanen arabikaapu, mä otan sen: http://www.netsonic.fi/~reiher22/gr_3b.jpg ...not! |
insight 03.07.2006 21:38:13 (muokattu 03.07.2006 21:39:06) | |
---|
Kuulostaa hyvältä :) Joo mä käyn jonkin verran aina kesäisin kavereiden kanssa heittelemässä frisbeetä parin siiderin avustamana =) Se on kivaa, mutta ei niin halpaa kuin luulisi, koska ravintolaan se tie vie kuitenkin. © Registered nickname 2005-2006 |
Suu 05.07.2006 19:15:10 | |
---|
Hejaa. Harmi sinänsä, oon keikalla 13.7 ja en pääse paikalle vaikka tää miitti taisikin olla alunperin allekirjoittaneen heittämä idea. Mahtavaa että se toteutuu. Vois vaan toteutua sitten uudestaan myöhemmin niin pääsisin itsekin paikalle räkättelemään! Olen muuten aivan samaa mieltä herkistä laulajista ja baarien tarpeettomuudesta. ;P sound in - pleasure out |
Cutter 06.07.2006 00:41:30 | |
---|
Kuuluu. Laulajat on herkempiä ja henkevämpiä sekä sosiaalisempia kuin soittajat, joten ensin pitää olla luontoretki, ja sitten vasta baariin. Aa, eli ensin täytyy vähän lämmitellä ennen kuin voi ryhtyä tositoimiin :) "Tarviiks ryhdistäytyä jos ei oo selkärankaa?" |
paavi 07.07.2006 13:11:55 | |
---|
Hejaa. Harmi sinänsä, oon keikalla 13.7 ja en pääse paikalle vaikka tää miitti taisikin olla alunperin allekirjoittaneen heittämä idea. Mahtavaa että se toteutuu. Vois vaan toteutua sitten uudestaan myöhemmin niin pääsisin itsekin paikalle räkättelemään! Olen muuten aivan samaa mieltä herkistä laulajista ja baarien tarpeettomuudesta. ;P Harmi tosiaan! Etkö missään vaiheessa iltaa ehdi paikalle? Ei varmaan kannata enää muuttaa ajankohtaa...? :/ Itsekin mieluummin käyttäisin vapaaillat vapaamuotoiseen jutskailuun ja maailman parantamiseen kuin savuisessa baarissa norkuiluun. Harvemmin kun niitä onnistuneesti pystyy yhdistämään... |
Suu 07.07.2006 16:13:33 (muokattu 07.07.2006 16:14:09) | |
---|
Harmi tosiaan! Etkö missään vaiheessa iltaa ehdi paikalle? Ei varmaan kannata enää muuttaa ajankohtaa...? :/ Ei kannattane muuttaa sitä, kun ainakin muutama kuitenkin pääsee paikalle. Järjestetään uusi sitten! En kyllä ehdi paikalle mitenkään. Itsekin mieluummin käyttäisin vapaaillat vapaamuotoiseen jutskailuun ja maailman parantamiseen kuin savuisessa baarissa norkuiluun. Harvemmin kun niitä onnistuneesti pystyy yhdistämään... Joo tästä olen samalla linjalla. Olisi kiva jutustella ihmisten kanssa, ja harvemmin baari on siihen se paras paikka. sound in - pleasure out |
Apricot 07.07.2006 18:38:31 | |
---|
Ainahan miitti voidaan järjestää niin, että koko porukka menee kattomaan Suu:n keikkaa, hehe. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Suu 09.07.2006 16:06:48 (muokattu 09.07.2006 16:09:16) | |
---|
Ainahan miitti voidaan järjestää niin, että koko porukka menee kattomaan Suu:n keikkaa, hehe. Hahhaa! Tervetuloa. Mutta joo, saa tulla 20.7 Liberteen. Miittiä varten valittu päivä heittää vain viikolla. edit: Tosin tuli tässä mieleen, että en kylläkään ole niin ammattitaitoinen enkä varsinkaan hyvä, että kestäisin kunnialla monipäisen laulaja-arvostelijaraadin tiukan analyysin. ... Olkaa helliä. sound in - pleasure out |
hannakatriina 11.07.2006 11:31:16 | |
---|
Aijai... Ilosaari alkaa vähän painaa päälle jo 13.7. (treenejä ym.) Tuo miitti jäänee siis minulta väliin. Ja onhan täältä Susirajalta muutenkin pitkä matka joka paikkaan, etenkin sinne pääkaupunkiseudulle, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla menossa mukana. Pitäkee kivaa! |
Jeweli 11.07.2006 14:01:10 | |
---|
Hitsinvitsi... Nyt vasta huomasin tällaisen ketjun... Koetan päästä paikalle...se on kuskista kiinni :) Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
paavi 11.07.2006 20:17:09 | |
---|
pitäis varmaan jotain numeroita vaihdella ja sillee...missä nähtäis ja mihin aikaan torstaina? |