Aihe: Valvomo!
1 2 3 4 5
paavi
01.07.2006 14:01:42
No siis ku ekan kerran kuulin 'mikä kesä!', mä ajattelin heti että tää on joku klassikko. Se on vaan niin, että sen kuulee heti. Vaikka olis kuinka ärsyttävä biisi. Sorry. :)
Sarko
01.07.2006 14:13:48
aika Skataha se hitti on, elikkäs pesuainemusaa.
Stakes are high, but so am i.
Thet
01.07.2006 23:27:57
Mikä kesä kappale on ainakin aika väkisin tehty kesäbiisiksi ja se ottaa päähän. Muita kappaleita en ole kuullut ja en oikeestaan välttämättä halua kuulla.
Paska homma, mutta tulipahan tehtyä.
Oink_Blues
02.07.2006 01:26:13 (muokattu 02.07.2006 01:27:06)
Luulin eka että tää on joku idols laulajan viimeinen oljenkorsi.
HEVILLÄ EMME HÄVIÄ!
Jarkko G.
02.07.2006 13:36:55
"Mikä Kesä!" .. kuulin ekan kerran ja hävetti tunnustaa että toimi kuin tonni tiilejä päähän pudotettuna. Erittäin tarkkaan suunniteltu kesähitti, jolla saa mainetta ja mammonaa. Pidän silti .. ainakin toistaiseksi. Tuleeko tästä uusi "Vielä on kesää jäljellä"?
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Tietysti Pauligin
02.07.2006 13:39:32
Tuleeko tästä uusi "Vielä on kesää jäljellä"? joka on tehosoitossa tammikuun hyytävien pakkasten aikaan
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
stratocaster
02.07.2006 18:21:48
Kai se toimii, mutta miten noin imelää musiikkia voi kuunnella hermostumatta?
Miten tää nyt sitte liitty pesäpalloon?
L4t3
02.07.2006 18:31:26
Öh...Tuo mikä kesä oli ainakin harvinaisen mukapirteä ja ällöttävä. Ei enää tällaista.
"Elämä on vain M-netin korvike." (Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa / S.M.A.K - Jäsen.
Antti1997
02.07.2006 18:32:10
Ärsyttävän pirteä biisi, ja soi aivan liian usein radiossa. Alkaa aina vituttaa kun sen kuulee. :)
"Aika huono logiikka." -Tigerr
zille
02.07.2006 21:55:24
Plääh. Mun mielestä aika ärsyttävä eikä juur ollenkaan hyvä. Jos se olis lyhyempi ni se vois olla jonkin mainoksen tausta vaikka. Ei sitä samaa renkutusta niin kauaan jaksa kuitenkaan kuunnella.

Jopa se Paris Hiltonin biisi (Stars Are Blind) on mun mielestä parempi. Tuli nyt mieleen, kun hyvinkin samankaltainen kitarakomppaus taustalla.
Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo.
bigbadwolf
07.07.2006 12:45:35
Joten niin ärsyttävä tuo kesä biisi on... Ja mitä tulee siihen musavideoon, jossa kaverit keinuilevat ja pomppivat joka suuntaan, ei voi muuta kun heittää telkkari parvekkeelta alas. Ei ollenkaan minun makuuni, vaikkakin olen Kylmälässä asunutkin.
Nazareth
08.07.2006 03:12:02
"Mikä Kesä!" .. kuulin ekan kerran ja hävetti tunnustaa että toimi kuin tonni tiilejä päähän pudotettuna. Erittäin tarkkaan suunniteltu kesähitti, jolla saa mainetta ja mammonaa. Pidän silti .. ainakin toistaiseksi. Tuleeko tästä uusi "Vielä on kesää jäljellä"?

Niimpä.. mieluummi tota kuuntelee ku kesää jäljellä-biisiä.
On. IMIK #27 AKKK#6
salmivaara
08.07.2006 10:42:43

Tässä yksi aamu kuuntelin ennen töihin lähtöä YleX:ää ja siellä tuli ennen seiskan uutisia Valkyriansia ja uutisten jälkeen toi Valvomon renkutus. Kyl toi Valkyrians toimi paremmin.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Tapani L
08.07.2006 12:45:56
Valvomon "Ovi ois" on tosi kova biisi ja toi "Mikä kesä" ihan super-ärsyttävä/ällöttävä renkutus. En ole koskaan ennen törmännytkään tällaiseen, että samoihin aikoihin ilmestyneet saman bändin biisit aiheuttaisivat noin erilaisia tunteita. "Ovi ois" on kyllä mun mielestä tosi tuoreen kuuloista musiikkia noin niinkuin suomeksi tehdyksi musiikiksi.
Olen ihan oikeasti fiksu tyyppi =)=)=) sooloprojekti.net
arancia
11.07.2006 00:43:04
Mikä kesä on ainoa Valvomon kappale, jonka olen kuullut. Vaikka biisi onkin soinut vähän liian tiuhaan tahtiin viime aikoina, ja jo alkutahdit saavat vaihtamaan kanavaa, täytyy bändin biiseihin selvästi tutustua paremmin, sillä olen kuullut monelta kyseistä kappaletta karttavalta positiivista palautetta muusta tuotannosta.
Tiedän liikaa ollakseni tietämätön mutta liian vähän tietääkseni tarpeeksi.
riimu
11.07.2006 19:05:04
Täytyy kyl sanoa, että ovatpa ainakin saaneet hirveimmän ja ärsyttävimmän hitin melkein aikaiseksi. Muuta tuotantoa en ole kuullut. Toivottavasti on edes asteen parempaa. Siihen ei paljoa vaadita.
Se mikä ei tapa, vituttaa.
Mohla
11.07.2006 23:38:48

Joo, tuo kesähitti tekee tavallaan bändille hallaa...

Olin aika yllättänyt kun kuulin että se rasittava renkutus onkin Valvomon biisi, kun jotkut ovat bändiä kehuneet. Pitää perehtyä muuhun materiaaliin ennenkun tuomitsen tämän poppoon yhden renkutuksen perusteella, mutta mutta...
Miksi tuo biisi on pitänyt säveltää? Miksi?
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Juugeli
12.07.2006 00:37:45 (muokattu 12.07.2006 00:46:54)
Ihan kiva biisihän tuo Mikä kesä on, aina jää soimaan päähän. Ekan kerran kuullessani kyllä pidin mitäänsanomattona purkkapoppiksena, mutta kyllä sille sitten lämpeni. Se välikohta (mikä sää, mikä kesääähh) kyllä ärsyttää edelleen.

E: niin ja kyllähän kesän ärsyttävin hitti on ehdottomasti se jonkun naislaulajan "evribadi luuk ät miii, miiiiiii"
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Cathi777
12.07.2006 12:41:17

Ihan kiva biisihän tuo Mikä kesä on, aina jää soimaan päähän. Ekan kerran kuullessani kyllä pidin mitäänsanomattona purkkapoppiksena, mutta kyllä sille sitten lämpeni. Se välikohta (mikä sää, mikä kesääähh) kyllä ärsyttää edelleen.

E: niin ja kyllähän kesän ärsyttävin hitti on ehdottomasti se jonkun naislaulajan "evribadi luuk ät miii, miiiiiii"

No sehän on iki-ihana Nelly Furtado, ainakin joiden mielestä. Ehkä ennen teki kohtullista musaa, mutta nyt hirveetä tuubaa.
Only pop music can break my heart...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)