Ulko-Sami 02.07.2006 18:52:00 | |
---|
Niin ehkä hieman tyhmä kysymys mutta kyseisestä kitarasta haluaisin tiedon että onko käytännössä vain heviin vai soveltuuko myös rokkiin ja jopa poppiin? Itse kaipailisin vähän kaikkia näitä ominaisuuksia.. |
arvid70 02.07.2006 19:27:57 | |
---|
Noh eiköhän tolla nyt pysty soittamaan ihan mitä huvittaa ja kyvyt antaa periksi. niin ja hyväksi "haukuttu" kepukka lienee toi. MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ? |
Ulko-Sami 02.07.2006 19:40:52 (muokattu 02.07.2006 20:20:27) | |
---|
Noh eiköhän tolla nyt pysty soittamaan ihan mitä huvittaa ja kyvyt antaa periksi. niin ja hyväksi "haukuttu" kepukka lienee toi. Juu hyvää olen itsekin kuullut ja tarkoitus olisi testata kyseinen skeba. E: Lisätään vielä kymysys että mitä eroa on RG321 MH RB ja RG321MH WK ?? |
papitsu 02.07.2006 21:02:40 | |
---|
Lisätään vielä kymysys että mitä eroa on RG321 MH RB ja RG321MH WK ?? Minun tietääkseni ei muuta kuin väri. RB = Royal Blue ja WK = Weathered Black. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K - jäsen |
Ulko-Sami 02.07.2006 21:04:35 | |
---|
Minun tietääkseni ei muuta kuin väri. RB = Royal Blue ja WK = Weathered Black. Kiitos varmistuksesta. Itsekkin epäilin tätä mutten ollu varma kun en tuota k:ta osannut mieltää mustaksi... |
tommiot 02.07.2006 22:14:56 | |
---|
E: Lisätään vielä kymysys että mitä eroa on RG321 MH RB ja RG321MH WK ?? Se sininen on parempi. Ihan selvästi. Oon pari sinistä ja pari mustaa testannu ja molemmat siniset tuntui jotenkin jämäkämmiltä kuin mustat. Saattoi johtua tietysti vaan yksilöistä. Mutta kokeile ite, tuollaiset kokemukset mulla. |
Minulla taas tuo mattamusta malli ja tuntui jämäkämmältä kuin 5 Royal Bluen edustajaa, kun tätä valitsin. :) Ja kyllä voin rehellisesti sanoa, että tällä kitaralla soi mukavasti bluesista death metalliin ja alaviremättöön. Isänikin pidemmän linjan bluesmiehenä tykkää välillä soitella tällä jotain omia juttujaan. :) Orkkismikit ovat hieman tuhnut, mutta yllättävän paljon paremmat, kuin muissa halvoissa Ibanezeissa. Olen kehunut tätä toisessa threadissa jo Kitarakamat-palstalla, eli sieltä vain etsimään. Topikki oli hevimiehelle uutta kitaraa tms. En voi muuten tiivistää kuin että uskomattoman hyvä kitara hintaan nähden ja tuo taipuu moneen menoon soittajan tarpeista riippuen. Passeli aloittelijalle tai hieman edistyneelle. Itse jätän kuitenkin varakitaraksi pitemmäksikin aikaa. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
0piste. 02.07.2006 23:04:47 | |
---|
Jep todella hyvä kitara on hintaisekseen! Osta pois vaan! |
Disposable 03.07.2006 17:17:16 | |
---|
Se sininen on parempi. Ihan selvästi. Eipäs taida olla todellisuudessa eroa värien välillä. Meikäläisen musta pelittää aivan vallan mainiosti. Thrash on rässiä. |
tommiot 03.07.2006 17:44:32 | |
---|
Eipäs taida olla todellisuudessa eroa värien välillä. Meikäläisen musta pelittää aivan vallan mainiosti. Oli niissä ihan todellisuudessa eroa. Mutta siitä en sitten tiedä johtuiko väreistä vai yksilöistä? |
Tietysti Pauligin 03.07.2006 19:19:34 | |
---|
Oli niissä ihan todellisuudessa eroa. Mutta siitä en sitten tiedä johtuiko väreistä vai yksilöistä? Sinine maali soi palio paremmi! Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Stratocaster_90 03.07.2006 20:47:38 | |
---|
Miksi ostaa sininen, jos voi saada mustan? Ja tuo kitaran "look":han on tehty hevimäiseksi, joten sen PITÄÄ olla musta. |
Juustonaksu 03.07.2006 21:10:19 (muokattu 03.07.2006 21:12:17) | |
---|
Miksi ostaa sininen, jos voi saada mustan? Ja tuo kitaran "look":han on tehty hevimäiseksi, joten sen PITÄÄ olla musta. Jaa? Minun mielestä useampi noista RG strato-johdannaisista on kyllä hienompi jollain kivalla loimukannella ja hyvällä värillä. Ja mikäänhän ei kitaran värinä voita Guilted tai Flamed Maple toppia See-Thru Black Cherry värityksellä. =) Ahh. Edit: Niin ja siis, tietenkään kitaran värillä ei ole tässä RG:n tapauksessa merkitystä. Yksilöiden erot ovatkin juttu erikseen ja kannattaa valita se oma kitara sieltä muiden joukosta. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
arvid70 03.07.2006 21:13:55 | |
---|
niin ja miten tämä väriasia nyt liittyy ite kysymykseen? no jaa antaa olla, höh MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ? |
L4t3 05.07.2006 19:03:59 | |
---|
Miksi ostaa sininen, jos voi saada mustan? Ja tuo kitaran "look":han on tehty hevimäiseksi, joten sen PITÄÄ olla musta. Sori, mutta oli aika hauskaa luettavaa. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
/ S.M.A.K - Jäsen. |
Tietysti Pauligin 05.07.2006 20:21:17 | |
---|
Miksi ostaa sininen, jos voi saada mustan? Ja tuo kitaran "look":han on tehty hevimäiseksi, joten sen PITÄÄ olla musta. Musta on munsta kyllä aika tylsä väri. Siis ei aina, mutta täysin mustat kitarat eivät yleensä oikein miellytä silmää. Akustisiin musta sopii yllättävän hyvin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
hullu_ukko 06.07.2006 00:43:44 | |
---|
Miksi ostaa sininen, jos voi saada mustan? Ja tuo kitaran "look":han on tehty hevimäiseksi, joten sen PITÄÄ olla musta. Mä en voi soittaa heviä ku mulla on punanen kitara :( RG:n look on minusta tilu. Tilukitaran kuuluu olla mauttoman värinen. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Jankku 06.07.2006 22:29:57 (muokattu 06.07.2006 22:30:58) | |
---|
Lisätään tähän vielä että onko kukaan päässyt kokeilemaan tätä ?? http://www.thomann.de/thoiw3_ibanez_rg350dx_egitarre_wh_prodinfo.html Olen täs pitkään miettinyt minkä "tilulankun" ostaisi Gibsonille ja PRSlle kaveriksi (siis halvan) ja olen miettinyt tuota ja LTD M200,MH300.... Nuo "Intoneesshian ESPit" olen ihan hyviksi todennut kun vaan mikit vaihtaa, mutta mites tuo RG? Onko kuinka laadukas vermes, nätti se on kyllä =) Hell is where the heart is! |
Jmvk 08.07.2006 15:47:35 | |
---|
Ei helv. äijät kinaa jostain väristä :D Eiköhän se ole ostajan mielipide se värivalinta. www.eroakirkosta.fi |
hullu_ukko 08.07.2006 20:58:04 | |
---|
Lisätään tähän vielä että onko kukaan päässyt kokeilemaan tätä ??http://www.thomann.de/thoiw3_ibanez_rg350dx_egitarre_wh_prodinfo.html Eilen tuollasta pitelin käsissä, näppäilin pari ääntä ja kammella leikin hieman. Totesin vain että kitara oli epävireessä joten ei enempää huvittanut kokeilla. Särinää ei juuri kuulunut miltään kieleltä ja muutenkin tuntui ihan hyvältä hintaisekseen. Tuon kammen kestävyys on vähän kysymysmerkki. Meneehän se jos ei innostu kammella liikaa leikkimään. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |