Tero (Dumb). positiivinen asenne on niin paljon tärkeämpää kuin mullistava soittotaito. Niin, mitenkä me nyt ollaan Tero unohdettu kokonaan. Terolla olisi ollut varmasti vielä paljon annettavaa. Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö." |
Keppis 02.07.2006 22:59:11 | |
---|
Aika outoa, että tässä ketjussa herätetään henkiin ihmisiä sillä perusteella, että kuka lykkäis parhaita juttuja maailman musiikkitarjontaan. "Toi ei olis pystyny parempaan, joten ei sitä tarvi pelastaa". Älkööt kukaan ottako henkilökohtaisesti, kunhan kirjoitan. Päivän nokkelin.
http://www.mikseri.net/fobia |
Räbbänä 03.07.2006 08:03:55 | |
---|
Tero (Dumb). positiivinen asenne on niin paljon tärkeämpää kuin mullistava soittotaito. Tämä kävi itselläkin mielessä, mutta nimi ei tullut mieleen heti. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
-HAMMETT- 03.07.2006 13:06:35 | |
---|
GLIF BURTON tietenkin |
The Nakkisormi 03.07.2006 13:07:21 | |
---|
GLIF BURTON tietenkin Saat Plussan. + Rock And Roll Over! |
Tietokone 03.07.2006 13:18:17 | |
---|
GLIF BURTON tietenkin HOHO tämän kirjoituksen kun aivoni yhdisti kirjoittajan nimimerkin ja kirjoittajan aikaisemmin aloittaman topicin kanssa syntyi mielipuolinen naurukohtaus. Plussan ansaitset + You know what? First came the 80's, and kicked some ass. Then came the 90's, and kicked more ass. And then came the 2000's and now nobody has a clue.
- Vinnie Paul |
L4t3 03.07.2006 14:16:55 | |
---|
GLIF BURTON tietenkin Ettei vaan olisi trolli? "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
/ S.M.A.K - Jäsen. |
jussiohman 03.07.2006 14:52:14 | |
---|
Ettei vaan olisi trolli? Aletaan vaklaamaan sitä ni se selviää, ähhihi! tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
casey jones 03.07.2006 23:55:36 | |
---|
Ayrton Senna tai James Dean...koska arttoni oli paras ja dean ajaa saman merkkisellä pärrällä kuin minä...tai ajoi aikanaan. nobody loves me but my mother! |
LamaAjanElvis 04.07.2006 00:08:25 (muokattu 04.07.2006 00:14:19) | |
---|
En voi sanoa yhtä. James Dean, sillä ehdolla että olisi tosiaan elänyt pitkälle. Buddy Holly olisi ollut seuraavana. Kolmannen eli Elviksen kans homma olisi ollut niin, että olisin murhannut kaikki ne jotka hänet ajoi siihen itsemurhakierteeseen. Aikakone nääs. edit: Elvis sentään eli suht pitkään, mut Buddyn musiikkia kuullessaan tai Deanin leffoja nähdessään tulee olo, että olisivat hekin ansainneet pidemmän elämän, sitten ilman menestystä tai menestyksen kans. Elviskin olisi minun puolesta saanut elää elämäänsä ennemmin vaikka olisi elänytkin sen ihan taviksena. Kenenkään elämä ei ole julkisuuden arvoinen. Kesä on läskien pahinta aikaa. Sormet lähtee soundista. |
Johann Onn 04.07.2006 16:35:25 (muokattu 04.07.2006 16:36:08) | |
---|
..pelastaisin samalla kaks eli ne kitaristit, joitten kanssa tuli joskus soiteltua. Tiedä mitä sais aikaan nykyään, jos ne olis elossa. Kuuluisuuksista on vaikeaa valita. Eli Oblivion kutsuu. Ei jaksa enempää. |
crionic 04.07.2006 23:34:39 | |
---|
Bathoryn Quorthon. Ei se mikään ynkkä ollut mutta teki sen verran hyvää musiikkia silti. Know that first and last I am, bringer of death and of doom. |
luopio 05.07.2006 01:01:18 | |
---|
Perhetuttuni Sakari, kuoli ollessaan 21vuotta, elämä oli vielä edessä. Sori ei tullut muusikkoa mieleen ekana. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
marok 05.07.2006 02:10:22 (muokattu 05.07.2006 02:11:17) | |
---|
Ehkä tämä menee asian vierestä ja sekavasti vielä. Sairaana ja väsyneenä ei ilmaisu ole kummoinen, mutta toivottavasti joku ymmärtää tarkoitukseni. Itse olen kuoleman tavannut useampaankin kertaan niin läheltä (viimeksi 6.6.06), että se on selvästi muuttanut elämäni kulkua. Useimmiten pahempaan suuntaan, mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois. Minusta on kuitenkin turhaa miettiä kenelle soisin pidemmän elämän, kun keneltäkään toiselta en elämää olisi valmis ottamaan pois. Tietenkin on ollut ja tulee aina olemaan ihmisiä, joiden ehkä joskus toivoisi kuolevan pois, jos ei asioita ajattele heidän tekojaan pidemmälle. Siltikin he saavat olla täällä sen ajan, mikä heille on suotu, olivat he kuinka pahoja tahansa. Jokaisella pahallakin teolla on kuitenkin monta hyvää seurausta, joten mikä minä olisin riistämään joltain toiselta sen hyvän, minkä jonkun toisen paha on aiheuttanut. Minä uskon, että karma pitää siitä huolen, ettei kukaan ole täällä sen kauempaa kuin ansaitsee tai tarvitsee olla ja nekin, jotka itse lähtöään aikaistavat, ovat joltain suuremmalta lähtönsä ansainneet, olivat he sitten matkalla johonkin parempaan tai henkilökohtaiseen helvettiinsä. Parhaimmat lähtevät ensin ja me loput saamme jäädä ihmettelemään, että miksi niin vain on. Parempi vain keskittyä elämään sitä itselleen suotua aikaa niin, että lähtiessään on tyytyväinen siihen miten aikansa on käyttänyt. Villisian paino on 200km ja se syö keitettyjä perunoita. |
heikkiha 05.07.2006 12:46:34 | |
---|
Parempi vain keskittyä elämään sitä itselleen suotua aikaa niin, että lähtiessään on tyytyväinen siihen miten aikansa on käyttänyt. Hmm... Kuulostaa Gandalfin sanoille Taru Sormusten Herrassa... Ei vaan järkeviä puhut. Rauhaa.
"Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
marok 05.07.2006 15:24:03 (muokattu 05.07.2006 16:23:51) | |
---|
Hmm... Kuulostaa Gandalfin sanoille Taru Sormusten Herrassa... Ei vaan järkeviä puhut. Rauhaa. Haa. Pitääkin tarkistaa asia sormusten herrasta ja varautua mahdollisiin plagiointisyytöksiin. :) Mutta tottahan joka sana on. Itse harmillisen paljon tunnen vanhoja ja vielä vanhempia ihmisiä, jotka selvästi (vai pitäisikö sanoa selvänä, sillä useat heistä ryyppäävät ja kiroavat elämää) eivät pidä ajatuksesta, että heidän päivät täällä alkaa olla takanapäin. Kiroavat vaan kuoleman merkkejä ja sairaalareissuja, eivätkä selvästikään ole tyytyväisiä siihen, mitä ovat taakseen jättäneet. Useimmat ovatkin niitä, jotka elämänsä ovat käyttäneet rahan ja materian haalimiseen ja jättäneen elämisen toisarvoiseksi asiaksi. Kun parhaat päivät ovat takanapäin (jos niitä parhaiksi voi edes kutsua), voi vain jaella katkerana niitä keräämiään rahoja odotellen lähtöään. Suurimman osan niistä rahoista saa lääkärit ja sairaalat, vaikkeivät he kuitenkaan pysty kuolemalta pelastamaan. Minulla on jo ollut pitkään ajatus siitä, että aion ymmärtää sen, milloin lähtöni hetki tulee ja lähden täältä itse, enkä vain odota kuolemaa. Viimeinen matka niin, että rakkaat saavat olla sitä todistamassa. Minä en kuole sairaalassa ja anna kenenkään kuopata ruhoani mullan alle. Mieluummin vaikka pala(a)n tuhkana mereen ja jätän jälkipolvilleni sen tiedon ja ymmärryksen, että minun aikani tuli ja lähdin täältä onnellisena. Kuolema tulee olemaan minulle pelastus. Huhhuh.. tulipa taas avauduttua. Toivottavasti tämän jälkeen on mielessä jotain muutakin kuin hiippahattuinen valkopartainen vanhus. Villisian paino on 200km ja se syö keitettyjä perunoita. |
Kimmo72 05.07.2006 16:20:30 | |
---|
Ai niin ja Shawn Lanen vois pelastaa.. Vaikkei sekään nuorimmasta päästä ollu. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Sorrow 05.07.2006 17:05:48 | |
---|
Kurt Cobain tai Randy Rhoads... |
toxic 05.07.2006 17:26:53 | |
---|
Dimebag ja Burton. |
Hard as a rock 06.07.2006 16:42:03 | |
---|
Ihme kyllä ei olla kai vielä sanottu, mutta ilman muuta Freddie Mercury, aivan uskomaton ääni miehellä oli. It`s a heavy metal universe |