Aihe: bongoon kalvo ?
1
mankkis
30.06.2006 00:35:50
Olimpa ostannu reilu viikko sitten kun olin Dominikaanisessa tasavallassa sellasen bongo rummun. Laitoinpa sen tyhmänä setin tomi telineeseen ja kaikkian jo tietää mitä tapahtu. No kalvohan tiiiietenkin hajos, ensimmäinen kalvo minkä olen saanut hajotettua ja ketuttaa niin hitosti. Tais kylläkin olla aika heikko kalvo siinä. No mutta asiaan saako mistää hommattua suomen maalta siihen kalvoa? ja kuinka hemmetin paljo maksaisi ?

Kiitos jos vaivaudutte vastailemaan.
Dead heart in a dead world Nevermore
fox
30.06.2006 00:57:21

Olimpa ostannu reilu viikko sitten kun olin Dominikaanisessa tasavallassa sellasen bongo rummun. Laitoinpa sen tyhmänä setin tomi telineeseen ja kaikkian jo tietää mitä tapahtu. No kalvohan tiiiietenkin hajos, ensimmäinen kalvo minkä olen saanut hajotettua ja ketuttaa niin hitosti. Tais kylläkin olla aika heikko kalvo siinä. No mutta asiaan saako mistää hommattua suomen maalta siihen kalvoa? ja kuinka hemmetin paljo maksaisi ?

Kiitos jos vaivaudutte vastailemaan.

Jos on ihan vakiokokoiset 6" + 8" niin ei ongelmaa, meet kauppaan ja tilautat vaikka Remon Fiberskynit tai, jos meinaat setissä pitää, CS Batterit tai vaikka Pinstripet..
Jos sattumoisin on joku muu koko, vaikka 7 tuumaa se pienempi, niin jos löydät jostain, kertoisitko mulle kanssa...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
HCW
30.06.2006 09:21:36
Ei varmaan pinstripejä tahi vastaavia kannata lykkiä bongoon. Noita kalvoja löytyy kaikilta valmistajilta. Mene vain musakauppaan kysymään.
"Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila
mankkis
30.06.2006 12:37:46
juu mittauksien mukaan 5 tuumaa. Että sillee
Magiz
30.06.2006 13:28:39
juu mittauksien mukaan 5 tuumaa. Että sillee

veikkaisin silti että on 6" rumpu.
"Rakkauden kasipallo"
mankkis
30.06.2006 13:47:48
veikkaisin silti että on 6" rumpu.

jos "inch" tarkottaa tuumia niin se on 5 tuumaa
mankkis
30.06.2006 13:50:09
Mene vain musakauppaan kysymään.

JUu Kotkas 1 musaliike sielt ei kyl löydy.
drum-monkey
30.06.2006 21:48:03
jos "inch" tarkottaa tuumia niin se on 5 tuumaa

Ehkä tyhmä kysymys, mutta mistä mihin mittasit sen halkaisijan? Mittasitko ulko- vai sisähalkaisijan? Kalvojen koot ilmoitetaan rummun ulkohalkaisijan mukaan. Ehkä tiesitkin, varmistin vain:)
Munletti on mulletti
Magiz
01.07.2006 00:27:11
Ehkä tyhmä kysymys, mutta mistä mihin mittasit sen halkaisijan? Mittasitko ulko- vai sisähalkaisijan? Kalvojen koot ilmoitetaan rummun ulkohalkaisijan mukaan. Ehkä tiesitkin, varmistin vain:)

ja kalvot on kumminkin vähän isompia kuin itse rumpu. siksi veikkaisin että 5" on todellisuudessa 6".
"Rakkauden kasipallo"
fox
01.07.2006 02:13:03

ja kalvot on kumminkin vähän isompia kuin itse rumpu. siksi veikkaisin että 5" on todellisuudessa 6".

Näin kanssa uskoisin. Vanteesta näkee.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
mankkis
02.07.2006 21:09:29

joo tiedän ja vaikka mittaa siinä olevan kalvon koon joka on vähän isompi tietenkin kun rungon halkaisia niin pituudeksi tulee noi 5,5 tuumaa. Nii enpä tajunnut sanoa että tämä on varmasti jonkun dominikaanin käsityötä eli ei ole mikään merkki rumpu eli koko voi hyvinkin olla se 5 tuumaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)