lapio 29.06.2006 17:39:45 | |
---|
Mutta ei humalassa voi ajaa! Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
Hemistich 29.06.2006 17:56:06 | |
---|
Ruissalo campingiin pääsee ajaan autolla ja voi jättää autonsa teltan viereen, toisin kuin rokin omalla alueella. Ja sinnehän ajetaan siten, että ajetaan vaan sitä ruissalon tietä eteenpäin niin kauan kunnes tulee se camping alue vastaan. Tämäkin riippuu paikasta johon teltan aikoo pystyttää, tai viimevuonna meitä ainakin infottiin että auton saa viedä sinne camping-alueelle jos siellä on tilaa pysäköidä se siten että sen perä/keula on "kiinni" alueella kulkevissa hiekkateissä. En taida kyetä muistamaan kyllä että oliko se sitten taas käytännössä ihan noin. Anyway. |
nikomati 29.06.2006 18:10:17 | |
---|
Mutta ei humalassa voi ajaa! ei edes autoa. hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden |
ozmo 30.06.2006 17:27:59 | |
---|
Hoho, aika spontaania... Tänään eräs pisti viestiä et tulee taas Suomeen, tällä kertaa Ruisrockiin ja haluais nähä mua siellä ja ny on lippu varattuna. Paska säkä vaan ku pitää inttiin mennä kymmenes päivä. :) Mut sitä vaan mietin et kun koulumajoitukseen olis menossa ja siellä sanotaan tällaista: "Majoitusvaraus vahvistuu vasta, kun maksu on maksettu." Eli jos soitan sinne ja varaan meille majoituksen ja kun en nettipankkia omaa ja pankkiin pääsee vasta maanantaina, niin meinaako se sitä et se voipi se varaus siinä viikonlopun aikana vaikka hävitäkin? Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
Deep 30.06.2006 20:11:55 | |
---|
Hoho, aika spontaania... Tänään eräs pisti viestiä et tulee taas Suomeen, tällä kertaa Ruisrockiin ja haluais nähä mua siellä ja ny on lippu varattuna. Paska säkä vaan ku pitää inttiin mennä kymmenes päivä. :) Mut sitä vaan mietin et kun koulumajoitukseen olis menossa ja siellä sanotaan tällaista: "Majoitusvaraus vahvistuu vasta, kun maksu on maksettu." Eli jos soitan sinne ja varaan meille majoituksen ja kun en nettipankkia omaa ja pankkiin pääsee vasta maanantaina, niin meinaako se sitä et se voipi se varaus siinä viikonlopun aikana vaikka hävitäkin? Viikonloppuna ei muutenkaan liike raha, että ei varmaan hirveänä väliä. Mutta tuolla varmaan tarkoitetaan sitä, että ne jotka maksavat niin menevät niiden edelle jotka eivät ole maksaneet. VAIKKA he olisivat varanneet aikaisemmin paikan. |
Hiku 01.07.2006 23:38:14 | |
---|
En jaksanut alkaa koko topikkia lukemaan läpi, joten en tiedä, että onko tästä ollu jo juttua, mutta onko kiinnostusta minkäänmoiseen miittiin? "Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman
V.U.K #24 |
Bonham 02.07.2006 00:07:17 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Hindenburg 02.07.2006 00:16:54 | |
---|
Onko jotain kokemusta Ruisrockista, että miten hankalaa on päästä mahdollisin lähelle lavaa (elikkä eturiviin) päätähtien esiintyessä? Itseä kiinnostaisi kovasti päästä mahdollisimman lähelle elämäni miestä eli Morrisseytä? :) Tarviikohan kuinka ennen saapua varailemaan paikkoja? |
MV 02.07.2006 00:33:22 (muokattu 02.07.2006 00:42:39) | |
---|
Onko jotain kokemusta Ruisrockista, että miten hankalaa on päästä mahdollisin lähelle lavaa (elikkä eturiviin) päätähtien esiintyessä? Itseä kiinnostaisi kovasti päästä mahdollisimman lähelle elämäni miestä eli Morrisseytä? :) Tarviikohan kuinka ennen saapua varailemaan paikkoja? Festareilla tuo ei niin vaikeaa ole kuin yksittäisillä keikoilla mutta kyllä sinne kannattaa mennä ainakin heti edeltävän bändin lopettaessa...Älä vedä turpaan jos ei onnistu mutta aika suurella todennäköisyydellä onnistuu:) EDIT: 2004 pääsin Motörheadin keikalle eturiviin juuri tällä tekniikalla. "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
Hindenburg 02.07.2006 00:43:01 | |
---|
Festareilla tuo ei niin vaikeaa ole kuin yksittäisillä keikoilla mutta kyllä sinne kannattaa mennä ainakin heti edeltävän bändin lopettaessa...Älä vedä turpaan jos ei onnistu mutta aika suurella todennäköisyydellä onnistuu:) :-/ Tarvii sitten varmaankin jättää YUP väliin... Kunhan 22 Pistepirkon ja Morrisseyn näkee saman viikonlopun aikana, niin on kyl varmaan elämäni parhaimpia ajanjaksoja! |
FatSam 02.07.2006 13:37:55 | |
---|
Festareilla tuo ei niin vaikeaa ole kuin yksittäisillä keikoilla mutta kyllä sinne kannattaa mennä ainakin heti edeltävän bändin lopettaessa...Älä vedä turpaan jos ei onnistu mutta aika suurella todennäköisyydellä onnistuu:) EDIT: 2004 pääsin Motörheadin keikalle eturiviin juuri tällä tekniikalla. Paitsi jos menee kattoon Negativee. Silloin pitää mennä eturiviin paria päivää ennen keikkaa. |
MV 02.07.2006 14:00:42 | |
---|
Paitsi jos menee kattoon Negativee. Silloin pitää mennä eturiviin paria päivää ennen keikkaa. Joo, tämä unohdinkin mainita:-) "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
Jenka 02.07.2006 16:31:26 | |
---|
En varma vielä olenko menossa, mutta jos niin onkohan Tampereelta päin kyytiä? Hmm, koviten näyttäisi rokkaavan tuo LAUANTAI. |
Rattata 02.07.2006 16:57:46 | |
---|
En varma vielä olenko menossa, mutta jos niin onkohan Tampereelta päin kyytiä? Kyllä mahtuu. Ehkä yksi kaveri tulossa kyytiin, joten hyvin on tilaa. "Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC "Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer Kuuntele |
Jenka 02.07.2006 16:58:50 | |
---|
Kyllä mahtuu. Ehkä yksi kaveri tulossa kyytiin, joten hyvin on tilaa. Oukkidoukki! |
Hiku 02.07.2006 18:20:28 | |
---|
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman
V.U.K #24 |
Nipsu 02.07.2006 18:51:54 | |
---|
Paitsi jos menee kattoon Negativee. Silloin pitää mennä eturiviin paria päivää ennen keikkaa. Suurin osa ainakin NGT:n foorumiin kirjautuneista faneista ei aio ollenkaan jonottaa. Ite ajattelin kaverin kaa mennä tuntia ennen porttien avausta sinne ja sitten heti juosta lavan eteen. Siitä ei sitten liikuta, muutakun sitten, kun Negative on soittanut. Uskoisin, että NGT-faneista ei tuu oleen haittaa. |
Jenka 02.07.2006 19:05:17 | |
---|
Vaan eipä tunnu nyt olevan majoitusta. Junia ei enää yöllä mene ja jotta Mewin näkisi, pitäisi jossain yönsä viettää. Ehkä kadulla sitten. Sinne helvetin camping-alueelle en yksin raahaudu :D Mahtaakohan tästä Ruissista mitään tosiaan tullakaan... |
ozmo 02.07.2006 20:21:07 (muokattu 02.07.2006 20:24:48) | |
---|
...Ite ajattelin kaverin kaa mennä tuntia ennen porttien avausta sinne ja sitten heti juosta lavan eteen. Siitä ei sitten liikuta, muutakun sitten, kun Negative on soittanut. Uskoisin, että NGT-faneista ei tuu oleen haittaa. Tiedätkö muuten toi on välistä tosi vittumaista. Ei siinä mitään, seisoin minäkin Metallicaa jonottamassa heti aamusta asti, mutta ennen sitäpä ei ollutkaan ketään muuta bändiä. Mutta festareilla tuo on jo vähän eri asia, siellä kun voi olla jonkun toisen Negative esiintymässä ennen sitä ja sinä voit pilata toisen eturivinilot samalla kun itse tekstailet kavereillesi täysin välinpitämättömänä. Onneksi sentään ei Kashmir tai Maija Vilkkumaa niin hirveästi mua kiinnosta että henkilökohtaista olisi, mutta päätinpä silti avautua kun tällaiseen olen festareilla niin usein törmännyt. Se homma kun toimii siten, että porukka vaihtuu yleensä bändin jälkeen aivan totaalisesti. Kyllä siinä varmasti kerkeää eturiviin kun pikkuhiljaa edellisen bändin aikana siihen edustalle hivuttautuu... Esimerkiksi Strapping Young Ladin aikana Provinssissa todella vitutti kun jätkät heittävät todellakin harvinaista herkkua olevan keikan kerrankin Suomessa ja eturivissä on tyttöjä odottamassa Apulantaa jonka näkee joka vitun festarilla ja räkäläbaarissa jos vain viitsii. Vieressä kun sattui vielä seisomaan tyyppi jolla oli alien-logo tatuoituna niskaan, niin mua vähän jo sapetti kun hänen kanssaan tulevaa ainutlaatuista keikkaa hehkutettiin. ( tuolla on vähän havainnollisemmin kirjoitettu http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=44&t=119317&o=360) Onneksi musiikin ja kuuntelijoiden rajuus kuitenkin ajoi apisfanit pois ja tämä kaveri pääsi eturiviin... Niin, ei mulla muuta kuin vain että miksi ihmiset eivät voi ikinä ajatella muidenkin kannalta? Ei millään pahalla Nipsu, mua ja kavereitani on vaan välistä hieman sapettanut kun meille on festareilla sattunut näitä Uniklubeja, Negativeja ja Apulantoja samoille lavoille juuri kun pari bändiä ennen niitä on ollut ne meille isot bändit joiden vuoksi on lipun ostanut. E:typo Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
Anteeksi anteeksi vain. Mutta meille Negative-faneille se on jo perinne ja tapa, jota kunnioitetaan. Jonottaminen on hauskaa ja mua ei ainakaan häiritte, jos jotkut on siinä lavan edessä koko päivän. Mä ite esimerkiks viime vuoden Tammereilla annoin paikkani kahelle Kilpi-fanille niiden setin aikana, kun nää tyypit oli niin innokkaita faneja. Sain sitten oman paikkani takasin, paremmankin paikan itseasiassa. Ja jos sellaset 200-kiloset Stam1na-fanit tulee siihen ja sanoo jotain, voin ihan hyvin siitä siirtyä kauemmaks sen bändin ajaks, jos luvataan, että pääsen siihen takasin sitten. Usein vaan käy niin, että omalle paikalle ei takasin pääse ja siks täytyy jonottaa enemmän, että saa sen parhaimman paikan ilman, että sitten lupaa sitä kenellekään toiselle. Ite voin sanoo jo nyt, että se on se stage left mihin minä kaverini kanssa menen. |