Mika Antero 02.07.2006 12:02:17 (muokattu 02.07.2006 12:06:49) | |
---|
Ei pitäis ottaa pulttia, mutta jotenkin tympäisee tämä "oma joukkue hyvä, kaikki muut paskaa" -asenne mikä näissä urheiluketjuissakin aina on. Eikö sitä nyt saatana voi antaa tunnustusta hyville pelaajille ja/tai joukkueille jos ne hyvin pelaavat ja kritisoida "omiaan" jos kritisoitavaa on. No, tunneasioitahan nämä ovat, siksi minuakin vituttaa. Vitun hevirokki, vitun räppi, vitun blues, vitun disco, vitun Italia, vitun jne. EDIT: Niin, kyllä se oli Brasseille ihan oikein, että hävisivät Ranskalle. Olisivat pelanneet paremmin, taisivat pojjaat muistella vain Ranskan alkusarjan rämpimistä ja lähtivät ylimielisellä asenteella liikkeelle. Ei tuo niin hirveästi edes harmita, urheilussa ei voi aina voittaa ja onhan Brasilia jo paljon voittanutkin. Englanti-Portugali nyt oli vähän kiikun kaakun, olisi voinut kääntyä Englannillekin, mutta parempionninen voitti. Eipähän tarvitse enää jännittää, ihan yks hailee kuka vie mestaruuden. Epäilen ja hieman häveten suorastaan toivon, että Saksa. Eipä kovin kummoisia ennustajanlahjoja tarvitse tuohon veikkaukseen. |
Danny s 02.07.2006 12:13:53 | |
---|
Totta, Ronaldinho pelasi suhteellisen heikot kisat. Väittäisin silti ettei kymmeniin vuosiin ole ollut niin selvästi ylivertaista pelaajaa kun Ronaldinho. Kyllä kai näitä pelaajien paremmuuksia arvosteltaessa tulee ottaa huomioon koko kausi, ei niinkään viimeinen viikko? Ei se, että Zidane pelaa yhden hyvän pelin, tee hänestä maailman parasta. On totta, että hän oli maailman paras aikanaan, mutta ei suinkaan niin selvällä yksimielisyydellä kuin Ronaldinho nykyään. Ja Ronaldinho ei yksin ollut syy joukkueen alisuorittamiseen; hänen ollessa ylhäälle eivät Kaka ja kumppanit pystyneet toimittamaan sinne palloja, ja toisaalta Ronaldinhon tullessa hakemaan palloja alhaalta, ei ylhäällä ollut pelaajia joille syöttää (Ronaldo Ranska -pelissä suht hukassa). |
Rattata 02.07.2006 12:18:21 | |
---|
portugali vie. muut paskat saavat hävitä. Näin......... "Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JMC "Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer Kuuntele |
Danny s 02.07.2006 12:18:37 | |
---|
Tuosta Portugali - Englanti pelistä vielä: Suomessahan on jostain 60 -luvulta asti näytetty Englannin sarjojen pelejä lauantaina klo 16.50. On siis varsin ymmärrettävää, että suomalaisille urheiluihmisille (Tapsa Suominen etunenässä) Englannista on muodostunut suuri suosikki. Olihan tuo lähes ainoaa urheilutarjontaa maastohiihdon ohella. Vielä kun studiossa on englantilainen Keke, jonka objektiivisuus on hieman kyseenalainen, on tasapuolinen urheilunautinto taattu. Statistiikka osoittaa jälleen, että parempi joukkue voitti: Laukaukset, sekä maaliin suuntautuneet että ohi menneet selkeästi Portugalille, kuten myös pallonhallinta (ok, miesylivoima, eipä englanti tasamiehitykselläkään hallinnut). Rikkeet sentään eglantilaiset voittivat 21 - 10 muistaakseni, joten jos sillä mitataan paremmuutta.. |
Jani The Rock 02.07.2006 12:23:24 | |
---|
Eikö sitä nyt saatana voi antaa tunnustusta hyville pelaajille ja/tai joukkueille jos ne hyvin pelaavat ja kritisoida "omiaan" jos kritisoitavaa on. Niin no, kyllä mun tunneskaalani näissä kisoissa on tehnyt ainakin sen hyppäyksen että oon luopunut Italia-inhostani. Kokonaisuutena loistava ja hienosti pelaava joukkue, joka on täynnä peräti värikkäitä yksilöitä. The road never ends for me, kid. |
Mika Antero 02.07.2006 12:23:49 | |
---|
Statistiikka osoittaa jälleen, että parempi joukkue voitti: Itse lähinnä ajattelin Englannin huonoa tuuria siinä, että Rooney ei ehkä ollut parhaassa terässään loukkaantumisensa jälkeen, Owen loukkaantui kisojen aikana ja eilisessä ottelussa Beckham loukkaantui ja Rooney ajettiin ulos. Jäipähän jossittelun varaa taas seuraavaksi 40:ksi vuodeksi. |
Mika Antero 02.07.2006 12:27:06 (muokattu 02.07.2006 12:29:29) | |
---|
Niin no, kyllä mun tunneskaalani näissä kisoissa on tehnyt ainakin sen hyppäyksen että oon luopunut Italia-inhostani. Kokonaisuutena loistava ja hienosti pelaava joukkue, joka on täynnä peräti värikkäitä yksilöitä. En minäkään Italiaa silleen verenhimoisesti inhoa, taannoin EM-kisoissa Italia-Ranska -loppuottelussa olin henkeen ja vereen Italian puolella. Kiitos Brasilia-Ranska MM-loppuottelun... Jos nyt tulee Saksa-Ranska -loppuottelu, niin en itke verta vaikka lopputulos olisi mikä. Helppo nyt katsoa näitä kisoja, kun voi ihan rehellisesti sanoa lopuista otteluista, että parempi voittakoon. |
tigrushka 02.07.2006 12:59:41 | |
---|
Nyt näyttää siltä että loppuottelusta tulee Saksa-Ranska. Mutta kaikki (tai ainakin _melkein_ kaikki) on aina mahdollista. Isoin ylläri olisi jos Portugali veisi potin mutta katsotaan. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
M-Juhana 02.07.2006 13:12:20 | |
---|
Saksa-Italia-Portugali-Ranska Eurofutis voitti !! 1954 Bern
1974 München
1990 Rome
2006 Berlin ? |
ozmo 02.07.2006 13:27:14 | |
---|
Aah, todellakin näyttää lupaavalta Saksa-Ranska finaalin suhteen. Toisaalta eihän Italialaisten näytä tarviivan kuin kaatua hienosti viimeisellä minuutilla niin pelejä voitetaan. Portugalikin hieno joukkue josta Ranska saa varmasti kovan vastuksen. Mutmut, ai vitsi että olisi hunajaa Saksa ja Ranska... :) Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
Deep Shadow 02.07.2006 13:45:58 | |
---|
Mun mielestä Ronaldinhon huonot kisat johtuu osittain myös siitä, että Brazilian peli oli niin yksilöpelaamista. Eilenkin Ronaldo yritti yksin puskea vaan läpi jollain komealla jalkakikalla kolmesta miehestä, vaikka Ronaldinho olisi ollut täysin vapaana. Eivät pelanneet oikein joukkueena. Sääli sinänsä, koska hienoimmillaan Brazilian peli on aika hienoa katsottavaa. "Ouch, I have lost myself again..." |
greshgurt 02.07.2006 16:11:52 | |
---|
Totta, Ronaldinho pelasi suhteellisen heikot kisat. Väittäisin silti ettei kymmeniin vuosiin ole ollut niin selvästi ylivertaista pelaajaa kun Ronaldinho. Kyllä kai näitä pelaajien paremmuuksia arvosteltaessa tulee ottaa huomioon koko kausi, ei niinkään viimeinen viikko? Ei se, että Zidane pelaa yhden hyvän pelin, tee hänestä maailman parasta. On totta, että hän oli maailman paras aikanaan, mutta ei suinkaan niin selvällä yksimielisyydellä kuin Ronaldinho nykyään. Minä taas en ole oikein ikinä ymmärtänyt Ronaldinhon kohdalla noita puheita maailman parhaimmasta jalkapalloilijasta. Hyvä, jopa erinomainenhan mies parhaimmillaan on, mutta jotenkin aina mielestäni yliarvostettu ja -hypetetty. Ei minua vakuuta jotkut hemmetin pomputtelukikkailu-videot youtubessa. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
nicholai 02.07.2006 16:20:15 | |
---|
Isoin ylläri olisi jos Portugali veisi potin mutta katsotaan. Tätä toivotaan. Ois makiata kun Ranska kaatuis. Tais olla Por - Fra Semifinaaleissa(EM v.2000) kun viimeksi kohtasivat ja se käsivirhe rangaistusalueella tiputti Portugalin. Revanssia hakemaan ja finaaliin. |
Härski 02.07.2006 16:20:30 | |
---|
Minä taas en ole oikein ikinä ymmärtänyt Ronaldinhon kohdalla noita puheita maailman parhaimmasta jalkapalloilijasta. Hyvä, jopa erinomainenhan mies parhaimmillaan on, mutta jotenkin aina mielestäni yliarvostettu ja -hypetetty. Ei minua vakuuta jotkut hemmetin pomputtelukikkailu-videot youtubessa. Allekirjoitan. Toisaalta Ronaldinho on kuulemma siellä mestareiden liigan joukkueessaan ihan eri roolissa, kuin tässä Brassien joukkueessa. Mitä se ikinä tarkoittaa (ilmeisesti sitä, että pelaako kärjessä vai keskellä vai mitä helvettiä), en tiedä, mutta kertoo jotain sitten valmentajasta, jos laittaa miehen pelaamaan jossain muualla, kuin missä on parhaimmillaan. |
Eipä ole Ronaldinho tosiaan vakuuttanut. Sitäpaitsi silmiensä (ja koko naamansa) perusilme oikeuttaa kisojen "ei ketään kotona" -palkintoon. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
Tympee Huttunen 02.07.2006 16:37:06 | |
---|
Eikö kukaan pistänyt merkille Ronaldon sukelteluja eilisessä matsissa? Mieshän ainakin kaksi kertaa rankkarialueella kaatui aivan itsestään. |
Härski 02.07.2006 16:38:08 | |
---|
Eipä ole Ronaldinho tosiaan vakuuttanut. Sitäpaitsi silmiensä (ja koko naamansa) perusilme oikeuttaa kisojen "ei ketään kotona" -palkintoon. Ei, vaan Yltiöpositiivinenkaikillaonkivaa-ilme- palkintoon. Näyttää ihan Lucky Luke- sarjakuvista tutulta hahmolta. En vain muista nimeä, mutta se on aika yleinen lärvi pahiksella. |
tigrushka 02.07.2006 16:40:42 | |
---|
Ei, vaan Yltiöpositiivinenkaikillaonkivaa-ilme- palkintoon. Eikö se ole sama asia? ;) "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
ozmo 02.07.2006 17:16:02 | |
---|
Eikö kukaan pistänyt merkille Ronaldon sukelteluja eilisessä matsissa? Mieshän ainakin kaksi kertaa rankkarialueella kaatui aivan itsestään. Tämä! Ei juma että pisti vihaksi kun ensin kirjoittaa nimensä historiaan ja sitten harrastaa tuollaista vittumaisuuden huipentumaa... Tippuu arvostus. Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
M-Juhana 02.07.2006 17:17:35 | |
---|
Tämä! Ei juma että pisti vihaksi kun ensin kirjoittaa nimensä historiaan ja sitten harrastaa tuollaista vittumaisuuden huipentumaa... Tippuu arvostus. Gerd Müller on avauksessa välierässä Italiaa vastaan ! 1954 Bern
1974 München
1990 Rome
2006 Berlin ? |