Treplev 15.10.2003 23:14:11 | |
---|
Eli kun nauhoitan vaikka neljän tahdin kitara jutun, kopioin sen 3:lle eri raidalle ja editoin niistä yhtä, editoinnit vaikuttavat jokaiseen kopioon. Hermot menee. Eli kun yhtä kopioista editoi, kaikkiin tulee sama muutos. Argh. Auttakaa. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
Vilhelmus 15.10.2003 23:29:26 | |
---|
Valitse se kopioitu pätkä, oikea nappi -> audio -> bounce to file tai jotain, jo pelittää! |
Valitse se kopioitu pätkä, oikea nappi -> audio -> bounce to file tai jotain, jo pelittää! Ääh, ei siellä mitään bouncea missään ole. Asiallisia vastauksia, perkele! "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
Mikael 17.10.2003 11:31:31 | |
---|
Ääh, ei siellä mitään bouncea missään ole. Asiallisia vastauksia, perkele! Asiallisia vastauksia löytyy manuaalista. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Jabbe 17.10.2003 11:56:28 | |
---|
Asiallisia vastauksia löytyy manuaalista. Osu ja upposi. ;) |
Vilhelmus 17.10.2003 18:59:35 | |
---|
Ääh, ei siellä mitään bouncea missään ole. No helvetti! Cubase SX:ssä on ainakin! Mitä et kerro, mikä versio on käytössä. Sitten kun neuvotaan, niin ruvetaan haukkumaan. Pitäkää tunkkinne. |
Treplev 17.10.2003 19:04:22 | |
---|
Osu ja upposi. ;) Ehe ehe mulla on kyllä alkuperäinen versio. Ohjeiden mukaan audioa voi kopioida joko alt tai control pohjassa. Kumpaakin olen yrittänyt ja kopiointi onnistuu kyllä, ei siinä mitään. Mutta kun sen jälkeen editoin alkuperäistä myös kaikkiin kopioihin tulee sama muutos. Ja sama toisin päin. Argh, ei tämä voi olla näin hankalaa. Käsittääkseni control pohjassa kopioimalla muutoksen onkin tarkoitus tulla kaikkiin (ghost copy tai jotain), mutta kun sama juttu tapahtuu altin kanssa. Nyt meni hermot, ja sen kyllä huomaa. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
Treplev 17.10.2003 19:09:45 (muokattu 17.10.2003 19:57:36) | |
---|
No helvetti! Cubase SX:ssä on ainakin! Mitä et kerro, mikä versio on käytössä. Sitten kun neuvotaan, niin ruvetaan haukkumaan. Pitäkää tunkkinne. Älä älä ota ittees kato, VST on mulla käytössä. Hiiren oikeasta napista tulee toolsit esiin, ja ylävalikon audio-valikossa ei ainakaan ole bouncea. Hmmm... "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |