Aihe: Tanssitko tauolla?
1 2 3
Janatuinen
17.10.2003 07:44:25
Kun tässä nyt on ollut juttua musiikin tanssittavuudesta ja soittajien tanssitaidoista yms. niin heitetäänpä kehään kysymys hieman eri näkökulmasta: Tanssitko tauolla?

Itsellä ei tule tanssittua tauolla, mutta muuten käyn kohtuullisen ahkerasti tansseissa. Mites muilla tuon tanssitaidon kanssa?
Neljä Ruuvia
17.10.2003 08:18:39
Kun tässä nyt on ollut juttua musiikin tanssittavuudesta ja soittajien tanssitaidoista yms. niin heitetäänpä kehään kysymys hieman eri näkökulmasta: Tanssitko tauolla?

Itsellä ei tule tanssittua tauolla, mutta muuten käyn kohtuullisen ahkerasti tansseissa. Mites muilla tuon tanssitaidon kanssa?

En ellei ole erityisen hyvännäköinen syy.
vanhami
17.10.2003 08:23:13

Itsellä ei tule tanssittua tauolla, mutta muuten käyn kohtuullisen ahkerasti tansseissa.

En tanssi tauolla. Istua röhnötän jos vaan voi. Tuo instrumentti on sen verran raskas, että ei paljon kiinnosta lähteä hyppimään tauoilla vielä lisää

Mites muilla tuon tanssitaidon kanssa?

Kaksi vasenta jalkaa ja yksi oikea, mutta sillä ei voi tanssia. ;)

Mika
baron
17.10.2003 09:20:01

Mun bändistä tanssii ne, joita haetaan.

Itselleni ei moista ole tapahtunut.
niko
17.10.2003 10:16:54 (muokattu 17.10.2003 10:17:30)
Tuo instrumentti on sen verran raskas, että ei paljon kiinnosta lähteä hyppimään tauoilla vielä lisää

Sen voi myös ottaa tanssiessa pois hangasta :)
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
baron
17.10.2003 10:22:48

Sen voi myös ottaa tanssiessa pois hangasta :)

Älä häiritse työpäivää! Mä en saa naurua loppumaan.
v_m_kangas
17.10.2003 10:39:18

Tanssin, kuten tuolla toisessa säikeessä kävi jo ilmi.

Näin siis keikoilla joilla on toinenkin bändi, tauot on pitempiä. Normaalikeikalla haluan sen 15 minuuttisen olla 'hiljaisemmassa' miljöössä.

Joskus on tainnut kiippari olla lähellä oikosulkua kun tanssista noussut hiki valuu koskettimille :)
Humppaa tai soita
v_m_kangas
17.10.2003 10:40:58

Tanssi on pystysuora ilmaus vaakasuorasta halusta.

Off topic vitsi paikallisesta lehdestä:

"Tanssi on turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä"
Humppaa tai soita
R.W. Piuha
17.10.2003 10:53:38
Tanssi on pystysuora ilmaus vaakasuorasta halusta.

Näin olen minäkin asian ymmärtänyt...

KUNNON soittajat EIVÄT tanssi(isoilta pojilta opittu sanonta 70-luvulta);-))

Itse en tanssi,varsinkaan tauoilla,koetan muutenkin välttää turhaa oleilua turakaisten seurassa ;-))
isojussi
17.10.2003 11:17:05
Itse en tanssi,varsinkaan tauoilla,koetan muutenkin välttää turhaa oleilua turakaisten seurassa ;-))

Sama juttu, mielellään vähän rauhottuu ja on vaikka omissa ajatuksissaan. Sen verran mä ainakin oon seti aikana musassa kiinni, että tauolla pitää nollata ja keskittyä seuraavaan vetoon.
Osta mut - ma olen kaupan!
WanhaWetäjä
18.10.2003 13:44:12 (muokattu 18.10.2003 13:47:58)

Näin olen minäkin asian ymmärtänyt...

KUNNON soittajat EIVÄT tanssi(isoilta pojilta opittu sanonta 70-luvulta);-))

Täysin samaa mieltä...

Tauoilla tanssijat ovat yleensä joko bändin PR-osastoa hoitamassa tai p****a vonkaamassa tai molempia...
Kerran meinasin joutua tanssiin kun paikan tarjoilija ihan tosissaan tuli sanomaan:"Niin meillä on ollut tapana että orkesteri tansittaa noita tyttösiä tauoilla!"Asiaan liittyen on joskus tullut toimistonkin taholta noottia että:" tanssikaa pojat sitten tauoilla ja n****kaa niitä naisia"...
No... jääköön tämä luontaisetuosasto sitä tarvitseville ja SEN takia keikkaa tekeville;-)

No vielä tähän liittyen,yks karismaattinen laulaja kerran tokaisi takahuoneessa:"PRKL!;p***un takia mä oon aina kiertänyt!"

Itse olen tullut siihen tulokseen että näitä "hyviä" bändejä on jo ihan tarpeeksi,ei mua toi bändäriosasto oikeen kiinnosta,sitäpaitsi olen onnellisesti naimisissa;-)

Poikamiehet on sitten asia erikseen,antaa palaa vaan :-))))
Rautakanki
18.10.2003 14:27:59
Ikinä en ole ymmärtänyt, että minkä ihmeen takia musiikin tahdissa pitäisi jotenkin erityisesti liikahdella, joten tanssi on minusta jotakin sellaista, mitä en voi käsittää.

Osaan kyllä tanssia, mutta siihen on ihan puhtaasti syynä taka-ajatukset. Ujona miehenä on melko helppo päästä juttusille naisten kanssa.
Avopuolisoni tapasin tansseissa :-)
Meisseli
01.11.2003 14:00:06

tanssi on tekosyy päästä lähemmäs vastakkaista sukupuolta. menee perkele, ei kai siinä ny tartte tanssia ensin.
can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin
Rautakanki
01.11.2003 14:47:29
tanssi on tekosyy päästä lähemmäs vastakkaista sukupuolta. menee perkele, ei kai siinä ny tartte tanssia ensin.

Niin, naiset ovat taas käsittäneet jutun ihan väärin, ja nyt meillä on sitten "tanssin harrastajia", joiden lempiharrastus on musiikista valittaminen ja poikamiehille pakkien antaminen :-)
Ukko
01.11.2003 20:42:13

Ikinä en ole ymmärtänyt, että minkä ihmeen takia musiikin tahdissa pitäisi jotenkin erityisesti liikahdella, joten tanssi on minusta jotakin sellaista, mitä en voi käsittää.

En minäkään käsitä, selvinpäin.
Le Haba
01.11.2003 20:59:43 (muokattu 01.11.2003 22:05:52)

Osaan kyllä tanssia, mutta siihen on ihan puhtaasti syynä taka-ajatukset. Ujona miehenä on melko helppo päästä juttusille naisten kanssa.
Avopuolisoni tapasin tansseissa :-)

Oliko avopuolisosi, kuten sinä, myöskin varustettuna taka-ajatuksilla tavatessanne vai onko teillä eriävä näkemys tanssimisesta? ;?)
168 käteen ja känni toteen!
Rautakanki
02.11.2003 01:51:43
Oliko avopuolisosi, kuten sinä, myöskin varustettuna taka-ajatuksilla tavatessanne vai onko teillä eriävä näkemys tanssimisesta? ;?)

Minä olen elänyt siinä kulttuurissa, jossa tanssimiseen sisältyy AINA taka-ajatus, eli se on itseasiassa seuran hakua.
Näin puoliskokin on asian ymmärtänyt, mutta meillä kyllä valitettavasti on se ero, että hän haluaisi käydä tansseissa vieläkin. Itse viihtyisin tansseissa enimmäkseen siellä lavalla. Sama pätee itseasiassa baareihinkin.
isojussi
02.11.2003 02:21:09
Minä olen elänyt siinä kulttuurissa, jossa tanssimiseen sisältyy AINA taka-ajatus...

Täällä meidän yksinkertaisten maalaisten keskuudessa pidetään jopa epäkohteliaana, jos vaan tansittelee yhtä böönaa eikä ollenkaa hae muita. Varsinkin kaikki vähänkin tutut on tansitettava tarkkaan.
Osta mut - ma olen kaupan!
Rautakanki
02.11.2003 10:38:10
En minä nyt tarkoittanutkaan, että tansseissa vain yhtä tirppaa tanssittaisi, paitsi ehkä siinä vaiheessa, jos joku siellä alkaa kiinnostaa oikein todenteolla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)