Aihe: Rapsaa tindrumille ja muille kiinnostuneille..
1 2 3
HeavyMachinery
01.07.2006 13:50:58 (muokattu 05.07.2006 12:02:40)

Eli odutus on päättynyt viimeistelin tänään eklannin tilauksen ekan virpan :)

http://rumpu.net/index.asp?sivu=galleria&kayttaja=41

ja omakuvasta löytyy. Nyt lähden koe ajamaan sen reeni kämpälle :)

No niin koeajo on suoritettu ja tulos oli se että kiihtyvyys on huippu luokkaa :)

Runko on siis 13x5" ( kirjoitin ensin väärin kun tuli muisti katkos.... ) soulringeillä kalvot ovat aquarian 1-ply coated ja classic clear snareside. Ainut harmi oli että en perkule ollut muistanut ostaa 13" mattoa vaan jouduin lyhentämään 14" vanhan maton. (otin tuuman pois ja kolvasin päät kiinni...)

Mutta asiaan:

Runko oli todella hyvin saumattu ja puun laatu oli hyvä siinnä ei mitään moitteen vara ollut. Viisteet oli sen siaan tehty hieman hutiloiden jouduin ne uusiksi tekemään ennen kasausta. Päälle vedin vihreän vahan ja sen päälle pari kierrosta kirkasta. Sitten osat kiinni....

Sointi on kuin hunajaa vire alue on TODELLA laaja eli toimii kireässä vireess ns. powerpiccolona ja löyssässä on todella paljon "bodyä" Herkkys on reunoilta hyvä vaikka vanha matto onkin.... Yleissoundi on todella soiva ja musikaalinen Innostui tuosta sen verran että toin kotiin vain hh+snr+bd+ crash setin hieman ?uestlove hengessä :) lähden siis naputtelemaan....
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
moderndrummer88
01.07.2006 13:55:41
Helkutin komia peli, harmittaa kun lähteny mukaan tilaukseen.
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
HeavyMachinery
01.07.2006 14:00:05

Helkutin komia peli, harmittaa kun lähteny mukaan tilaukseen.

Uusi tilaus lähtee kohta.....
moderndrummer88
01.07.2006 14:02:29
Uusi tilaus lähtee kohta.....

Argyyaah! Hitto kun ei ole rahaa oikeastaan ollenkaan
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
Magiz
01.07.2006 14:32:32
onko tuo siis hyvä peli?
Keep it Fresh
HeavyMachinery
01.07.2006 19:58:53

onko tuo siis hyvä peli?

Epäiletkö....
Magiz
01.07.2006 20:55:32
Epäiletkö....

en itseasiassa, kunhan vain mietin, että itsekin tuommoisen voisin tilata. meinasin lähteä jo viime tilaukseen mukaan, mutta ei olluta rahaa. toisaalta, ei ole nytkään, kun uuden setin juuri tilasin. jos on oikeasti hyvä peli, niin ehkäpä joskus tuollaisen itselleni hommaan. :)
Keep it Fresh
HeavyMachinery
01.07.2006 21:21:02

en itseasiassa, kunhan vain mietin, että itsekin tuommoisen voisin tilata. meinasin lähteä jo viime tilaukseen mukaan, mutta ei olluta rahaa. toisaalta, ei ole nytkään, kun uuden setin juuri tilasin. jos on oikeasti hyvä peli, niin ehkäpä joskus tuollaisen itselleni hommaan. :)

Hyvyys on kiinni siitä kuin osaat duunata sen loppuun aihio on todella raaka ettei se ole vain osat kiinni ja rokkenroll. Mutta aihio on todella laadukas. Sauraavaksi tilaan setin tykö tarpeet....
HeavyMachinery
01.07.2006 23:12:34

Hieno on ja hienot lugit.

Lugit on omasta mielestani hienoimmat mitä maapäällä kantaa... olen tube lugien suur fani....
Paas
02.07.2006 00:08:20
Lugit on omasta mielestani hienoimmat mitä maapäällä kantaa... olen tube lugien suur fani....

Sama homma. Tubet on hienot.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Kärsänpuolikas
02.07.2006 01:16:21
Paljon tämä siis tuli kokonaisuudessaan maksamaan, ja onko poropeukalolla mahdollisuutensa onnistua tyydyttävästi, jos tuollaisen tilaa?
korkuinen
HeavyMachinery
02.07.2006 15:10:42

Paljon tämä siis tuli kokonaisuudessaan maksamaan, ja onko poropeukalolla mahdollisuutensa onnistua tyydyttävästi, jos tuollaisen tilaa?

Kyllähän sille taitaa perussnaren hinta tulla kaikkineen osineen... Onnistumisesta on paha sanoa... Tietty jos tilaat rungon valmilla reijillä ja matto syvennyksillä niin sitten voi olla että alkaa lopputulos olla jo väkisin tyydyttävä....
K.Suninen
02.07.2006 17:16:52
Sori oon vähän pihalla asiasta.. Voisko joku kertoo/onko olemassa infoo tästä HeavyMachineryn projektista ja ylipäätänsä mistä tilaatte tuota runkokamaa. Rupes itteänikin kiinnostamaan melkosen paljon tuo :)
HeavyMachinery
02.07.2006 19:21:33

Sori oon vähän pihalla asiasta.. Voisko joku kertoo/onko olemassa infoo tästä HeavyMachineryn projektista ja ylipäätänsä mistä tilaatte tuota runkokamaa. Rupes itteänikin kiinnostamaan melkosen paljon tuo :)

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=30&t=120600&co=30

Tuosta kun lueskelet.....
savopie
02.07.2006 20:33:15
Paljos tuo virveli tuli lopulta kaikkineen maksamaan? Mulla alkaaa tuo rahatilanne valoisammanlta, niin nyt voisi oikeasti lähteä mukaan seuraavaan tiluukseen!
Pietu.
Tindrum
03.07.2006 11:35:39 (muokattu 03.07.2006 11:37:19)
Hyvä HM,

Hieno peli, hieno väri, hienot raudat. Kympin suoritus.

Harmi että niissä viisteissä oli korjaamista - meniskö sen kiireen piikkiin. Yleisesti herra Heeley on saanut kehuja noista asioista.
Saundi on varmaan aika lähellä yhden tunnetun ja tunnustetun kotimaisen valmistajan tuotteita... ?
Mutta, hommat hanskassa ja hanskat kädessä.
Plop +

Hitto kun tekis mieli, mutta mulle on tulossa se toinen hylsy...
m© Marsista ei tule löytymään minkäänlaisia merkkejä elämästä. Chuck Norris on jo käynyt siellä.
Tindrum
03.07.2006 12:32:08
Muutamia kysymyksiä vielä:

1. Oliko toi vihreä vaha valmiina sävynä, vai teitkö itse (ja miten)?
2. Oliko kyseessä nimenomaan vaha, vai kiinanpuuöljy?
3. Jos jaksat, laita tuosta pintakäsittelystä kuvaus työvaiheineen. Monia varmaan kiinnostais ja madaltais kynnystä tehdä itse. Lopputulos puhuu puolestaan.

m© Marsista ei tule löytymään minkäänlaisia merkkejä elämästä. Chuck Norris on jo käynyt siellä.
HeavyMachinery
03.07.2006 13:28:03 (muokattu 03.07.2006 13:30:10)

Muutamia kysymyksiä vielä:

1. Oliko toi vihreä vaha valmiina sävynä, vai teitkö itse (ja miten)?

Tein itse , taidola :)

2. Oliko kyseessä nimenomaan vaha, vai kiinanpuuöljy?

Vaha

3. Jos jaksat, laita tuosta pintakäsittelystä kuvaus työvaiheineen. Monia varmaan kiinnostais ja madaltais kynnystä tehdä itse. Lopputulos puhuu puolestaan.

Jaa , erään henkilön sanoin: "vahaus se on kuin rokken roll se tapahtuu livenä"

Edit: Pitäisköhän tässä pitää viikonlopun kurssi innostuneille.......
Bacchus
03.07.2006 13:50:53
Edit: Pitäisköhän tässä pitää viikonlopun kurssi innostuneille.......

Pitäisi ehdottomasti, varsinkin jos mallasjuomat liittyvät kuvioon.;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)