Aihe: Jäsenen potkiminen pihalle..
1 2 3 4 5
Aksu89
15.10.2003 21:11:31
Oletko joutunut potkimaan bändijäsenen pihalle? Onko syynä ollut riita, soittotaidottomuus, ärsyttävyys tai joillekin jopa ulkonäkö. Ja mitä jos soittaja on kaverisi? Miten on kaverisuhteesi kestänyt erotuksen jälkeen?
Heviletit jyrää!
Billsner
15.10.2003 22:08:03
Oletko joutunut potkimaan bändijäsenen pihalle?

Jep.

Onko syynä ollut riita, soittotaidottomuus, ärsyttävyys tai joillekin jopa ulkonäkö.

Soittotaidottumuus sekä ärsyttävyys. Eräs oli liian true ja toinen toi aina saman riffin uutena riffinä treenihin (sekin oli Amorphiskelta ripattu riffi).

Ja mitä jos soittaja on kaverisi?

Toinen oli "kaveri". Ei kovin hyvä, mutta jonkilainen.

Miten on kaverisuhteesi kestänyt erotuksen jälkeen?

Aika huonosti.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Super-Jari
15.10.2003 22:47:28

Kyllä

Onko syynä ollut riita, soittotaidottomuus, ärsyttävyys tai joillekin jopa ulkonäkö.

Kaikki paitsi ulkonäkö.

Ja mitä jos soittaja on kaverisi? Miten on kaverisuhteesi kestänyt erotuksen jälkeen?

Kyllä lasken meidät edelleen kavereiksi, hänestä en tiedä.
Jumalan Kirjanpitäjä
Vilhelmus
15.10.2003 22:48:53

Lähinnä on ollut syynä paikkakunnalta muuttamiset ja vähän soittotaitokin. Niistä ollaan kavereina selvitty.
KMT
15.10.2003 23:26:32

Kyllä, syyt 1) kännissä soitetut puhelut 2) Treeneissä ei tullut toimeen yhden muun soittajan kanssa

Ja mitä jos soittaja on kaverisi? Miten on kaverisuhteesi kestänyt erotuksen jälkeen?

Se oli serkku, eipäs ole pahemmin kitaraansa soitellut sen jälkeen...
Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin
Turmis
16.10.2003 08:47:33

Jep, joskus kauan sitten. Kaveri kyllä hallitsi pääasiallisen instrumenttinsa ihan hyvin, mutta kuvitteli myös osaavansa laulaa. Laulutaito oli samaa sarjaa mitä Idolsien huonoimmissa esityksissä, meni lisäksi kokoajan nuotin vierestä. Eikä siinä vielä kaikki; heppu käyttäytyi treeneissä kun mikäkin suuri rokkistara, hyppi tuoleilla jne naama tiukkana... voi kiesus! Mikä pahinta, taitaa olla vieläkin videokamerataltiointeja noista treeneistä, vähäkö "hauskaa" katella... AAARGH!!!
Asun nykyään 500 km:n pääsä tuosta tyypistä, joten eipä ole tullut pahemmin nähtyä. Tosin kun nähdään ni kyllä sitä kuulumiset tulee vaihdettua, mutta siihen se jää.
Kuunnelkee Setheryä.
Super-Jari
17.10.2003 07:16:18
Jep, joskus kauan sitten. Kaveri kyllä hallitsi pääasiallisen instrumenttinsa ihan hyvin, mutta kuvitteli myös osaavansa laulaa. Laulutaito oli samaa sarjaa mitä Idolsien huonoimmissa esityksissä, meni lisäksi kokoajan nuotin vierestä. Eikä siinä vielä kaikki; heppu käyttäytyi treeneissä kun mikäkin suuri rokkistara, hyppi tuoleilla jne naama tiukkana... voi kiesus! Mikä pahinta, taitaa olla vieläkin videokamerataltiointeja noista treeneistä, vähäkö "hauskaa" katella... AAARGH!!!
Asun nykyään 500 km:n pääsä tuosta tyypistä, joten eipä ole tullut pahemmin nähtyä. Tosin kun nähdään ni kyllä sitä kuulumiset tulee vaihdettua, mutta siihen se jää.

Kyllä te mustikkamiehet olette sitten tiukkapipoja :)
Jumalan Kirjanpitäjä
Aksu89
17.10.2003 15:56:55
Kyseessä ei muuten ollut vielä silloin mustikkabändi.
Kertokaapa nyt minullekin että mikä on "mustikkabändi"
Heviletit jyrää!
Saami
17.10.2003 19:29:07
Kertokaapa nyt minullekin että mikä on "mustikkabändi"

Neekeri- eli black metallibändi.
Super-Jari
18.10.2003 09:37:36
Entisen bändini kitaristi suuttui minulle kun puhuin aina mustikasta :)
Jumalan Kirjanpitäjä
Juha86
18.10.2003 21:17:10
Mä oon liian kiltti potkiakseni ketään pihalle bändistä =) esimerkiks ku nyt meidän piti vaihtaa rumpali ja kitaristi, niin perustin sitten toisen bändin vanhan bändin laulajan kanssa ja löydettiin sitten 2 uutta jäsentä. eli tavallaan sitä vanhaa bändiä ei koskaan hajotettukaan, mut ollaan treenattu sen bändin kans viimeks toukokuussa.. syy jäsenten vaihtoon ei ookkaan soittotaidossa, vaan treenimotivaatio ratkasee.
~totuus ei pala tulessakaan~
adretlan
20.10.2003 21:39:12
Pasistin potkin pellolle täs pari päivää sitte.. Syynä oli Motivaatio.. Tai oikeastaan sen puuttuminen..
Vastustakaa langattomia hiiriä joiden hännät ovat raa´asti typistetty
Super-Jari
20.10.2003 22:10:25
Pasistin potkin pellolle täs pari päivää sitte.. Syynä oli Motivaatio.. Tai oikeastaan sen puuttuminen..

Olisikin aika hölmöä potkia joku motivaation vuoksi pois.
"sä panostat ihan liikaa ja oot aina liian innoissas treeneissä, nyt riittää!"
Jumalan Kirjanpitäjä
adretlan
20.10.2003 22:34:20
Olisikin aika hölmöä potkia joku motivaation vuoksi pois.
"sä panostat ihan liikaa ja oot aina liian innoissas treeneissä, nyt riittää!"

:DDD

Vähä mä kualin nyt.. :)

No sei eres halunnu soitta.. Mä sanoon sille notta sä ny lähret pois, niin se sanoo notta hyvä.. Näytti helpottuneelta.. :D
Vastustakaa langattomia hiiriä joiden hännät ovat raa´asti typistetty
Ta Wicked G
22.10.2003 08:27:10
Minä en taida olla vielä mikään erottamaan toisia bändistä. Mutta jos joku alkaa olla todellinen kusipää niin mä neuvottelisin muiden jäsenten kanssa asiasta. Mutta meidän nykyinen kokoonpano on mitä yhteensopivin.
Fuck the reality! I'm going home!
makemyday
22.10.2003 13:45:59

mekin annettiin tossa taannoin rumpalille kenkää juuri motivaation ja treeniajan puutteen vuoks. hommat junnas vaan paikoillaan ja se ei päässy keikalle tossa kesällä ni otettiin tuuraaja sinne. sit ku tuli seuraavan keikan aika ni se ilmotti et ei pääse taaskaan. sit annettiin kaverin mennä. ihan väleissä ja frendeinä on pysytty, ryypätäänkin aina silloin tällöin. musahommista ei vaan paljon oo puhuttu sen jälkeen enää...
Wolferin
22.10.2003 16:32:21

Oletko joutunut potkimaan bändijäsenen pihalle? Kysy vaan kuinka monta.
Onko syynä ollut riita, soittotaidottomuus, ärsyttävyys tai joillekin jopa ulkonäkö? Jokaisessa tapauksessa kaverien kertakaikkinen sopimattomuus bändiin. Ärsyttävin tyyppi lähti onneksi omasta halustaan.
Ja mitä jos soittaja on kaverisi? Miten on kaverisuhteesi kestänyt erotuksen jälkeen? Kukaan ei ollut kaveri ennen bändiä, joten tätä ongelmaa ei syntynyt. Enkä tiedä haluaisinko edes tuntea ketään niistä enää, olivat ihan mahdottomia jo reenikämpälläkin.
Se on pojat niin että kunnian kukko ei laula!
kivi
22.10.2003 19:54:05 (muokattu 22.10.2003 19:55:14)
Yhden oon joutunut erottamaan. Syynä oli sairaus, joka ehdottomasti esti kaveria soittamasta julkisesti, mutta tilanne ei ollut sopiva tehdä defleppardeja (eli odottaa ja keksiä parannuskeino). Valitettavasti se sairaus oli korvien välissä, joten kaveri itse oli aivan tietämätön siitä, miksi viimeisen puolen vuoden aikana oltiin oltu vähän happamia.

Kutsuttiin se demokraattiseen kokoukseen, jossa se sai valita, 'ovi' vai 'koko bändin hajottaminen'. Pahalta tuntui kaikista.

Jos erottamisia alkaa tapahtua useammin, on syytä epäillä että alkuperäisestä konseptista ei oo keskusteltu tarpeeksi ja intressit on eri. Sellainen bändi ei voi toimia.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Super-Jari
23.10.2003 00:41:33
Yhden oon joutunut erottamaan. Syynä oli sairaus, joka ehdottomasti esti kaveria soittamasta julkisesti, mutta tilanne ei ollut sopiva tehdä defleppardeja (eli odottaa ja keksiä parannuskeino). Valitettavasti se sairaus oli korvien välissä, joten kaveri itse oli aivan tietämätön siitä, miksi viimeisen puolen vuoden aikana oltiin oltu vähän happamia.

Kutsuttiin se demokraattiseen kokoukseen, jossa se sai valita, 'ovi' vai 'koko bändin hajottaminen'. Pahalta tuntui kaikista.

Jos erottamisia alkaa tapahtua useammin, on syytä epäillä että alkuperäisestä konseptista ei oo keskusteltu tarpeeksi ja intressit on eri. Sellainen bändi ei voi toimia.

Onneksi emme soita samassa yhtyeessä.
Minä en missään nimessä, ikinä, suostu soittamaan julkisesti.
Jumalan Kirjanpitäjä / Paskan Jumala
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)