Niin olisin ehkä hankkimassa uutta tikkua ja olisi kiva kuulla vähän teidän mielipiteitä että mikä on paras merkki ja kitara ? Mitä olette mieltä esim epiphone kitaroista Epiphone flying V olisi hieno ja halpakin mutta ei uskalla.. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-188247.html(linkki epiphone flying v:hen..) Sometimes life is from ass but,
Im too |
Härski 01.07.2006 20:51:53 | |
---|
Mitä olette mieltä esim epiphone kitaroista Epiphone flying V olisi hieno ja halpakin mutta ei uskalla.. Hyvä on hintaisekseen. Jos rungon muoto ei ole ongelma, niin tuo on erittäin hyvä peli. Mikit vaihtoon ja muuta ei tarvitakaan. Kandee uskaltaa. |
DZN 01.07.2006 20:55:55 (muokattu 01.07.2006 20:59:27) | |
---|
Abyss guitars ja Nik Huber. Vähän harvinaisempia. Tämä vastaus ei varmaan palvele tätä topicia sitten yhtään... Aka. Dino and 6077dino |
Jani The Rock 01.07.2006 20:57:59 | |
---|
Rickenbackeriin, Heritageen ja Guildiin suhtaudun erityisellä lämmöllä. Niin, ja japsi-Fenkkuihin... ;) Epiphone on hyvä hintaisekseen ja muutenkin. Ainakin useimmiten. Mullakin on yksi enkä soittas sillä jos se olis huono. The road never ends for me, kid. |
fox 01.07.2006 21:12:45 | |
---|
Abyss guitars ja Nik Huber. Vähän harvinaisempia. Tämä vastaus ei varmaan palvele tätä topicia sitten yhtään... Mun mielestä nämä tällaset "parhaat ja parhaat" on niin turhia..kun jokaisella on ne omat kriteerinsä. Kuinkas monta kertaa , aina kun joku kitaralehti on ilmestynyt, täällä on topikkia: "Kokemusta ja havaintoja Veillette-Citron- sähkiksistä" tai "Onko Zemaitis hyvä kitara".. ja vastaavia arvostelu- ja listaustopikkeja.. Miksei sitä Epipuhelimen Flaikkaria uskaltaisi ostaa, jos se tuntuu omaan käteen hyvältä ja "kotoisalta", ei sitä täällä tarvitse "korkealla raadilla" hyväksyttää.. Sorry kärttyisyys, just kävin vanhaa miestä keräilemässä saunasta... Paras kitara (tai tekijä) on eittämättä se, joka sulle kaikkein käteensopivimman, monipuolisen ja omalta tuntuvan kitaran on tehnyt, on se sitten kitaranrakentajan custom-keppi tai se vähän-halvempi eikä loistokas lainkaan - sarjatuotantokitara. |
DZN 01.07.2006 21:16:14 | |
---|
Mun mielestä nämä tällaset "parhaat ja parhaat" on niin turhia..kun jokaisella on ne omat kriteerinsä. Kuinkas monta kertaa , aina kun joku kitaralehti on ilmestynyt, täällä on topikkia: "Kokemusta ja havaintoja Veillette-Citron- sähkiksistä" tai "Onko Zemaitis hyvä kitara".. ja vastaavia arvostelu- ja listaustopikkeja.. Miksei sitä Epipuhelimen Flaikkaria uskaltaisi ostaa, jos se tuntuu omaan käteen hyvältä ja "kotoisalta", ei sitä täällä tarvitse "korkealla raadilla" hyväksyttää.. Sorry kärttyisyys, just kävin vanhaa miestä keräilemässä saunasta... Paras kitara (tai tekijä) on eittämättä se, joka sulle kaikkein käteensopivimman, monipuolisen ja omalta tuntuvan kitaran on tehnyt, on se sitten kitaranrakentajan custom-keppi tai se vähän-halvempi eikä loistokas lainkaan - sarjatuotantokitara. Hyvin sanottu! + Kitaran hankkiminen ja sillä soittaminen on niin subjekstiivistä hommaa, ettei mitään rajaa. Sama kitara voi kuullostaa eri päivinäkin jo hirveän erialiselta. Yritää nyt siinä sitten sitä universumin parasta. Ota siis se, joka tuntuu hyvältä omaan lapaseen. Aka. Dino and 6077dino |
Feggy 01.07.2006 21:17:18 (muokattu 01.07.2006 21:18:45) | |
---|
Rickenbackeriin, Heritageen ja Guildiin suhtaudun erityisellä lämmöllä. Niin, ja japsi-Fenkkuihin... ;) Epiphone on hyvä hintaisekseen ja muutenkin. Ainakin useimmiten. Mullakin on yksi enkä soittas sillä jos se olis huono. Ai miksi japsi-fenkku? Mun kokemusten mukaan jenkki-fenkut on selvästi parempia. Mulla on ollut yksi Epiphone ja hyvä se oli, tosin vertailukohtaa eli oikeaa Gibson Les Paulia en ole kokeillut. |
Jani The Rock 01.07.2006 22:53:15 | |
---|
Ai miksi japsi-fenkku? Mun kokemusten mukaan jenkki-fenkut on selvästi parempia. Ne on hyviä ja inhimillisissä hinnoissa. The road never ends for me, kid. |
Highway Star 01.07.2006 23:24:01 | |
---|
Tiedän että tälläsiä topicceja on mieluiten mutta ajattelin et ois kiva tietää vähä muittenki mielipiteitä ! Mitä niillä epiphonesta on tottumuksia ja kehuja... Sometimes life is from ass but,
Im too |
fox 02.07.2006 01:52:19 | |
---|
Tiedän että tälläsiä topicceja on mieluiten mutta ajattelin et ois kiva tietää vähä muittenki mielipiteitä ! Mitä niillä epiphonesta on tottumuksia ja kehuja... Pahoittelen, just tulin jameista kautta baarin.. Niin , itellä on Epiphoneja ollu omana 2 kpl, välittäny ja korjannu olen muutaman.. Oma Epipuhelin, LP Std Limited Edition, on puiltaan, viimeistelyltään kohtuullinen, ellei jopa hyvä. Virittimet ei mulle olleet riitävät, mutta kyllä vireen pitivät vähintäänkin välttävästi. Sähköjä siin ei ostohetkellä ollut laisinkaan, joten sitä puolta en kommentoi, nykyään ei vastaa mitään markkinoilla olevaa.. Kaula on hyvä vallan, kyllä sillä minun mielestä soittelee. |