Aihe: Kuunteleeko kukaan bändiä nimeltä Weezer?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
saturnzreturn
26.08.2003 18:07:19
kaikki levyt omistan, ja oon kuunnellut ekasta levystä lähtien tähän päivään...ärsytti jossain vaiheessa se kolmannen levyn mainstreemaus mutta onneks se oli hetkellistä. loistava bändi ja rivers cuomo aivan loistava muusikko
ei naiset käy paskalla
psj
26.08.2003 18:22:46
Kaikki weezerin albumit löytyy hyllystä. Maladroit heikoin näistä mutta ei sekään huono. Suosikkialbumi vaihtelee päivän mukaan greenin, bluen ja pinkertonin välillä.
-Billy Corgan, Smashing Pumpkins -Homer Simpson, smiling politely
juustola
29.08.2003 16:10:07
demostudio-alueella bändi: Clark Kent
biisi: In the beginning
kyllä suomessakin osataan.
www.nomasi.com/clarkkent
whoaaa,minäminäminä
29.08.2003 19:57:09
mä oon ymmärtänyt että weezerillä olis uus albumi tekeillä. lienenkö vallan väärässä?
Roberto
30.08.2003 10:50:34

mä oon ymmärtänyt että weezerillä olis uus albumi tekeillä. lienenkö vallan väärässä?

Jotain dvd:tä pitäis ainakin pukata syssymmällä.
aivokuolio
30.08.2003 16:00:35
pinkerton, yksi parhaista levyistä mun hyllystä löytyy. blue album hyvänä kakkosena mutta kaksi viimeisintä ovat olleet pettymyksiä. ei mahda mitään.
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
waldemarx
01.09.2003 10:57:35
En kuuntele enkä oo kuullukaan paljoo mut jossain siihen aina törmää ja kuulostaahan se (sen verran mitä oon kuullu) ihan ok:lta. Tulee penniless mieleen.
waldemarx
tollo
01.09.2003 12:41:33

Lienet. Oikeassa. Sai vielä ihan hyvän tuottajankin: Rick Rubinin.

Kuitenkin vähän kauhulla odottelen. Maladroit oli kuitenkin jo vähän heikompi levy.....
troubadour_86
01.09.2003 16:27:46
Kyl Weezer on ihan kuunneltavaa musiikkia..! Oikeestaa TOSI hyvää!
vernie
14.09.2003 11:58:36
Mä odotan aika paljon 5. albumilta, kun sitä on väännetty niin kauan ja rakkaudella. Joskus ens vuoden puolella sen pitäis ilmestyä. Sisällöstä ei tunnu kenelläkään olevan mitään hajua, ja ehkä hyvä niin. DVD tulee huhujen mukaan joulumarkkinoille.

Laitoin muuten kaikille teille mukaville =w= ihmisille kuunneltavaa tonne --> www.hut.fi/~mtmatti3/musa/weezer .. sieltä löytyy mm. biisejä tolta Songs From The Black Hole -levyltä, joka tuli tietääkseni Pinkertonin syrjäyttämäksi silloin joskus.. Toi you wont get with me tonight kolahtaa ainakin muhun kovasti.. vaatii ehkä muutaman kuuntelukerran..

Sen verran pitää tässä vaiheessa vielä sanoa, että jos joku teistä Weezer faneista osaa laulaa, niin laittakoon pikaviestiä mulle.. =)

Stay =W=
-- masa
whoaaa,minäminäminä
11.10.2003 18:49:35
mä tilasin n. kuukausi sitten weezerin island in the sunin japan editin. saan sen ehkä kolmen kuukauden kuluttua, jos käy tuuri. mutta voi mennä pidempäänkin =P
"i'm not like them, but i can pretend the sun is gone, but i have a light the day is done, but i'm having fun i think i'm dumb, or maybe just happy" nirvana-dumb
tatska
16.10.2003 01:09:04
Weezeristä ei bändi voi paljoa parantua. Yksinkertaista, mutta helvetin tarttuvaa ja kestää kumminkin kuuntelua. Parhaat platat Green Album ja Pinkerton.
ten
16.10.2003 09:49:48
sitä olen vaan pohtinut, että eikö kukaan kuuntele weezeriä? vai liikunko vaan väärässä porukassa, koska aina kun oon jollekin sanonut kuuntelevani kyseistä yhtyettä, multa on kysytty "mikä se on?".
ja jos täällä on joku jolla on kenties tiedossa tai edes mitään hajua milloin weezer on julkaisemassa uutta materiaalia, niin olisin otettu jos kyseinen henkilö sen kertoisi.
tai jos kukaan haluaa keskustella mistään tähän bändiin liittyvästä, niin minusta saa juttuseuraa.. =w=

Ei, kukaan muu kuin sinä ei kuuntele Weezeriä! Ja levyjen julkaisuistä yms. ei tietenkään saa tietoa bändin kotisivuilta?

Juu elä ota henkilökohtaisesti. Huono aamu vain. ;)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
85423321
29.10.2003 00:49:19 (muokattu 29.10.2003 00:50:04)
Lainasin nyt just kirjastosta Blue albumin ja aikaisemmin jo Pinkertonin. Weezert tuntuu olevan vähän sellainen bändi, että osa biiseistä on loistavia, mutta jotkut taas hyvinkin keskinkertaisia. Esim tuolla Bluella tuntuu olevan selkeästi 3 parasta biisiä, nimittäin No one else, Buddy Holly ja Holiday. Tai ehkä nuo ovat vain tarttuvimmat, täytyy kuunnella levyä vielä huolellisemmin. Mutta ei prkl, että tuo No one else on mahtava biisi! Uskomattoman nerokkaita koukkuja noissa kitarariffeissä. Oli ihan pakko hakea tabit ja opetella soittamaan se samalta istumalta kun kuulin ensimmäisen kerran. Nyt se on valitettavasti jäänyt päähän soimaan, mutta hei, ei paljon haittaa kun on niin hyvä laulu.
So far, so good.. so not.
piiska
29.10.2003 10:24:25

Juu, pidän myöskin Weezeristä varsin paljon. Kaikki levyt löytyy. Tosin Maladroit ei oikeen sytytä. Pari hyvää biisiä. Mutta hitto kun siitä levystä (ja sen kansista) tulee mieleen Green Day! Ja jotenkin siitä levystä jää puuttumaan se "jokin Weezermäisyys".
haist vittu sit
29.10.2003 11:01:00
Juu, Weezeriä olen kuunnellut paljon. Olen saanut jostain sellaisen käsityksen että Cuomolla olisi nyt taas jotain muita bändejä mielessä, mutta ihan vaan sellainen mielikuva. Eli viidennessä levyssä saattaisi kestää vähän.
aivokuolio
15.09.2005 11:40:57
mustan huoneen testi.
Lego
15.09.2005 11:43:21
Weezer hajoamassa?

http://mesta.net/musa/uutiset/?aid=10621

Vitu.
Pushing little children, With their fully automatics, They like to push the weak around.
Guitar Hero
15.09.2005 11:59:50
Kyllä meikä diggaa. Nelisen vuotta sitten tuon Blue albumin ostin, mutta täydellisesti pankin räjäytti pinkerton. Oon siitä lähtien oottanu weezerin palaavan pinkertonin aikaseen "melankoliseen" powerpoppiin.

Pinkertonin jälkeiset levyt on ollu pettymyksiä. Ei löydy.

Bändi muuten nauttii myös kriitikoiden suosiota: Pinkerton äänestettiin Rolling Stone-lehden 'all time greatest albums' listalla sijalle 9(?) - tai jotain. Kuitenkin ansaitusti.
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)