Aihe: Meri-Tuuli
1 2 3 4
Krice
30.06.2006 14:52:23

Luin just luotettavasta tietolähteestä (Katso-lehti) että Meri-Tuuli Lindström palaa tv:hen juontamaan jotain ruokaohjelmaa! Hyvä luoja.. toivottavasti tämä on totta..
Mechanizm
30.06.2006 15:34:35
Jahas, jahas. Nätti tyttö, ei mulla muuta kommentoitavaa. Toivottavasti käryttelee illunkarvojansa aina välillä MoonTv tyyliin, niin voisi ruokaojelma kiinnostaa hieman minuakin.
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
aleksi
30.06.2006 16:56:18
Nätti tyttö, ei mulla muuta kommentoitavaa.

Jep, voi olla, että jakso pari tulee joskus katsottua.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
omenamehu
30.06.2006 17:16:05
Kumma suuntaus tämä että aina jos pitää saada yleisen vaatimuksen perusteella joku henkilö televisioon vaikka väkisin, hänelle pykätään pystyyn ruokaohjelma! esim se yks big brother tyyppihän sai ruokaohjelman myös..
Voishan sitä periaatteessa katsellakin... :)
Keep on cock rocking!
Alpha
30.06.2006 17:23:49
Näitä ruokaohjelmia alkaa olla jo ihan liikaa. Tähän asti paras on ollu "Aaken ja Sakun kesäkeittiö"...:o)
Ritsie
01.07.2006 00:28:02
Näitä ruokaohjelmia alkaa olla jo ihan liikaa. Tähän asti paras on ollu "Aaken ja Sakun kesäkeittiö"...:o)

Eipäs kun Makupalat, jossa kokit pyöristyivät silmissä.
Musta Michael Jackson on paras.
Härski
01.07.2006 00:30:04 (muokattu 01.07.2006 00:30:24)
Eipäs kun Makupalat, jossa kokit pyöristyivät silmissä.

HOHO! Niinpä!

Mut... kyl oikeesti Aaken ja Sakun kesäköökki vie muita vastaavia ihan mennen tullen. Omassa sarjassaan painii sitten Madventuresin Mad Cook, tuo erilainen ruokaohjelma maailman ääriltä.
Tarkastaja
01.07.2006 02:21:30
Kokki kolmonen oli kuitenkin kaikkein paras.
Jormaz
01.07.2006 04:24:02
Tina Nordström - the one and only.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Techno-Allah
01.07.2006 06:07:15
Meri - Tuuli...mmmmmm...
Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict!
Eskimo
01.07.2006 07:52:14
Paras kokkiohjelma on se, missä ne kaksi läskiä akkaa vääntää välillä jotain leipää ja välillä ajelee mopolla.

En mä oo oikeen koskaan Meri-Tuulia niin ihmeellisenä pitänyt, mutta kyllä sitä nyt aina 100x enemmän katsoo/kuuntelee, kuin sitä nykyisen Listan juontajaa.
"You ever notice how people who believe in creationism look really unevolved?"
Kimmo72
01.07.2006 15:27:26

Komppia...
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Lennu
01.07.2006 16:35:48

Piti oikeen tsekkaa kuuklesta, mikäs yybemisu tää nyt oikeen on. Sanompa että .... nojaa.
NHR
01.07.2006 21:18:39

Sanompa että .... nojaa.

Niin nojaakin. ;)

En ole minäkään tuosta Meri-Tuulista ikinä jaksanut sen kummemmin innostua, juontajana kyllä ihan OK, mutta muuten ei mua pahemmin säväytä.

Mutta Sonja Kailassaari sen sijaan, se on sentäs aika vau munsta. Onko sitä telkun puolella vähään aikaan näkynyt, kun minä en muista aikoihin nähneeni?

Noita kokkiohjelmia en yleensä jaksa niin hirveästi katsella.
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Läpistö
01.07.2006 22:29:08

Tina Nordström rokkailee, mut kyl ainaki mulle kolahtaa ihan Jamie Oliverkin, vaikka se onki vähä sellane trendikokki. Sit se yks kakkoslta joskus tullu (joku englantilainen äijä juontamassa) on kans kova. Hitto ku en muista nimee.
"Every dream is a bridge burned down"
Kimmo72
01.07.2006 23:12:35
Mutta Sonja Kailassaari sen sijaan, se on sentäs aika vau munsta. Onko sitä telkun puolella vähään aikaan näkynyt, kun minä en muista aikoihin nähneeni?

Ei kolahda Sonja, mutta on kakkosella keskiviikkoisin Hiki nimisessä ohjelmassa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
slowdive
02.07.2006 01:10:28

On kyllä kokkien aatelia. DVD-boxia odotellessa...
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Rotuvaari
02.07.2006 11:27:36
On kyllä kokkien aatelia. DVD-boxia odotellessa...

Tämä alkaa mennä pelottavasti siihen suuntaan että kohta joku ottaa puheeksi YLE2 - kanavan jumppaohjelman ja kuinka nauhoittaa kaikki jaksot siitä. Itseis asiassa se olin minä joka otti tämän asian esille.. ja nauhoitan kaikki jaksot. On ne tytöt notkeita.

Meri-Tuuli on nätti tyttö. Kuitenkin siltä tuntuu puuttuvan jokin elementti niistä juonnoista. Tutkivaa journalismia kannattaisi harjoittaa ennen kuin pääsee haastattelemaan bändejä suoraan eetteriin niin ei livahtelisi lapsuksia tyyliin: "Tämä teidän ensimmäinen levy on juuri.. ai anteeksi siis kolmas levy.." Tai ylipäätään minua häiritsi Lista -ohjelmassa se kuinka paljon Meri-Tuuli mokaili pelkästään listaa lukiessaan. Harjoistus ei tee välttämättä metsuria mutta kyllä muurariksi on aina saumaa.

Ehkä oma kaikkien aikojen suosikkijuontaja näissä nuoremmille suunnatuissa ohjelmissa on ollut Micaela Metso. Se täti osasi kyllä ainakin Jyrki-aikaan hommansa niin että tölsyn ääressä viihtyi. Siitä huomasi välillä hyvinkin selvästi kuinka vittuuntunut se oli siihen hommaan haastatellessaan esim. XL5 -orkesteria kolmannen kerran saman vuoden aikana. Muutenkin välillä lakoninen, jopa kyyninen asenne toimi ainakin minun mielestäni. Tekopirteys oli kaukana ja monikaan juttu noissa hommissa ei rasita niin paljoa kuin hilipatihippan tekopirteys. En kuuntele myöskään radiota nykyään..
All work and no playing makes me a dull boy.
DaKiller
02.07.2006 11:30:24

Tämä alkaa mennä pelottavasti siihen suuntaan että kohta joku ottaa puheeksi YLE2 - kanavan jumppaohjelman ja kuinka nauhoittaa kaikki jaksot siitä. Itseis asiassa se olin minä joka otti tämän asian esille.. ja nauhoitan kaikki jaksot. On ne tytöt notkeita.

Tuo jumppa on muuten parasta viihdettä rapulapäivänä. Jotenkin sopii siihen hetkeen tuijotella lasittunein katsein ja aivot jäässä jotakin tuollaista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)