kagee 01.07.2006 12:52:49 | |
---|
morjes! mulla on autossa kasettisoitin(eikä rahaa hyvään CD-soittimeen) ja ostin just uuden creativen mp3 soittimen ja haluaisin kuunnella musaa sen kautta myös autossa. tiedän että on olemassa sellaisia kasetteja johon on integroitu johto ja sen johdon saa sit mp3:een kiinni ja siis pystyy kuunteleen mp3 soittimen musaa kasettisoittimesta. jos joku tietää mistä tämmösiä kasetteja saa niin oisin tosi kiitoliinen jos joku vastais, nettikauppa, liike, tms..oon etsiny jo monesta paikkaa eikä mistään tunnu löytyvän KIITOS jo etukäteen.. |
32788 01.07.2006 12:58:36 | |
---|
Ootko kattonu Clas Ohlsonin ja Bilteman? Ainakin jommasta kummasta luulis löytyvän... |
south_of_heaven 01.07.2006 13:43:12 | |
---|
Tuolla Clas Ohlsonissa sellanen setti on myynnissä, olisiko hinta ollut muutamia kymppejä. itki south_of_heaven |
Mulla oli samalla tavalla oma Creative autossa kiinni, oli todella toimiva. Muistakaa pitää johto kurissa sillä jos se lojuu jalkatiloissa on ajan kysymys koska se on jonkun jalassa ja poikki. nimim. been there, done that Kysymykseen: Turussa löytyi keskustan Anttilasta, hinta taisi olla muutaman sentin vajaa parikymppiä. äh. |
32788 01.07.2006 14:08:57 | |
---|
Haa, tuosta Clas Ohlsonin läpyskästä löytyi, hinta 16,90 euroa... |
Läpistö 01.07.2006 14:49:01 | |
---|
Noiden lisäksi ainakin Oulun SP-elektroniikasta löytyy moisia. Ostin omani muistaakseni about kympillä, hyvin toimii. "Every dream is a bridge burned down" |
kagee 01.07.2006 15:56:03 | |
---|
KIITOKSIA PALJON!!!! tämä helpottaa mun elämää kovasti, nyt tulee autolla ajelusta paljon mukavampaa kun alan jo kyllästyyn Shakiran Hips Dont Lie ja Juanesin La Camisa Negraan...:) |
Coach 01.07.2006 15:59:52 | |
---|
Joskus ajattelin itsekin ostaa tuommoisen, mutta sitten tulin siihen tulokseen että en kahtakymppiä tuollaisesta maksa kun näin millainen se on. Tein sitten itse. Yksinkertaista: vanhan mankan äänipää, joku jonninjoutava kasetti, johtoa ja plugi. Äänipää tulee siihen kasettiin siten että se on sen automankan äänipäätä vasten. Tietenkin on oma vaivansa tehdä tuommoinen siististi ja hyvin mutta jos tykkää askarrella niin onhan se hauskaa. Ehkä tiesitkin jo miten se toimii ja etsit nimenomaan valmiiksi tehtyä, mutta ajattelinpahan varmuuden vuoksi mainita. No itselleni jäi turhaksi kun huomasin että kannettava cd-soittimeni hyppii autossa. Tulipahan kokeiltua silti. |
J.Ahonen 01.07.2006 16:09:24 | |
---|
morjes! mulla on autossa kasettisoitin(eikä rahaa hyvään CD-soittimeen) ja ostin just uuden creativen mp3 soittimen ja haluaisin kuunnella musaa sen kautta myös autossa. tiedän että on olemassa sellaisia kasetteja johon on integroitu johto ja sen johdon saa sit mp3:een kiinni ja siis pystyy kuunteleen mp3 soittimen musaa kasettisoittimesta. jos joku tietää mistä tämmösiä kasetteja saa niin oisin tosi kiitoliinen jos joku vastais, nettikauppa, liike, tms..oon etsiny jo monesta paikkaa eikä mistään tunnu löytyvän KIITOS jo etukäteen.. Lidl myi kannettavaa cd-soitinta (hitech : ) 29e hintaan. Siinä tuli mukana tuollainen. Soitin on paskana. Ylläri pylläri. |
Läpistö 01.07.2006 17:34:26 | |
---|
KIITOKSIA PALJON!!!! tämä helpottaa mun elämää kovasti, nyt tulee autolla ajelusta paljon mukavampaa kun alan jo kyllästyyn Shakiran Hips Dont Lie ja Juanesin La Camisa Negraan...:) Eihän Shakiraan voi kyllästyä, ainakaan ulkonäkönsä puolesta ;D mut Juanes kyllä toistaa pahasti itteään, sillä kun on se sama riffiki niis paris biisis :P "Every dream is a bridge burned down" |
pardy 01.07.2006 19:11:07 | |
---|
Eihän Shakiraan voi kyllästyä, ainakaan ulkonäkönsä puolesta ;D mut Juanes kyllä toistaa pahasti itteään, sillä kun on se sama riffiki niis paris biisis :P Ai onko sillä soinut radiossa useampikin biisi? Helkutti, luulin että se on se sama ralli koko ajan ollu. |
Läpistö 01.07.2006 22:24:47 | |
---|
Ai onko sillä soinut radiossa useampikin biisi? Helkutti, luulin että se on se sama ralli koko ajan ollu. La camisa negra ja sit se joku adios "Every dream is a bridge burned down" |
dixi19 03.07.2006 17:37:15 | |
---|
anomus.com |
aksiom 03.07.2006 17:50:21 | |
---|
Lidlistä sain moisen jonkun huippuhalvan mp3-cdsoittimen kylkiäisenä. Monessa tilanteessa hyvin käyttökelpoiseksi vekottimeksi huomattu. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |