ADM athlon 3000+ / 2,04 Ghz, kahella kovalevyllä. Muistia 1512. Äänikortti on 002 RACK. 1 stereo raita 3 monoa pituus noin 1,5 min. Ongelma Yritän äänittää yhden mono raidan lisää.. Ei mitään efektejä.. Kone ilmoittaa noin puolen minuutin jäkeen ettei kykene äänittämään tällä sample (64) lukemalla, vaan sitä pitää nostaa. Suuremmilla sample lukemilla kyllä toimii. Ei mielestäni kovin terveen oloista?? Pitäskö tuota muistin käyttöö jotenki säätää koneen suorituskykyasetuksista ja miten?? Pro tools ollut kaksi päivää, joten aika noviisi olen.. |
Kone ilmoittaa noin puolen minuutin jäkeen ettei kykene äänittämään tällä sample (64) lukemalla, vaan sitä pitää nostaa. Suuremmilla sample lukemilla kyllä toimii. 64 samplen bufferi on todella pieni, itse käyttelen Cubasea yleensä 256-512 samplen bufferilla projektin raitamäärästä riippuen, ja mulla on vielä järeämpi kone kuin sulla (ja rauta-ASIOta tukeva PCI-äänikortti, eikä firewire kuten 002). ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |