Aihe: Wahia?
1 2 3
wilzhu
29.06.2006 19:39:58 (muokattu 29.06.2006 19:40:55)
Nyt se 535Q sitten möllöttää tuossa lattialla enkä kyllä ole luopumassa! Melkein heti pääsin siihen wahittelun tynkään kiinni ja nyt tarttisi enää pientä vinkkiä hyvistä ja monipuolisista wahittelubiiseistä. Tosin tämä on kitarakamapuoli, eikä soitto.
Elämä off.
PoLFus
29.06.2006 19:58:16

Mistäs tuota 535q saisi ja mihin hintaan?
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
Pnctocn
29.06.2006 20:56:05
Mistäs tuota 535q saisi ja mihin hintaan?

hml:stä ostin tv-sävelestä, taisi maksaa jotain satakuuskymppiä.

http://www.thomann.de/thoiw3_dunlop_cry_baby_cb535q_prodinfo.html

t-kaupassa samoja hintoja
"kun on isot pussit, on kiva pussailla"
Mikaelo
29.06.2006 20:58:19

Bad Horsie.

Perustelen jos tarvetta.
Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41
oiva tumpeloinen
29.06.2006 22:20:49
Bad Horsie.

Perustelen jos tarvetta.

Perustelepa ihmeessä. Mikä siitä tekee voittajan lukuunottamatta optista lukijaa?
januszian
30.06.2006 15:34:24

Bad Horsie.

Perustelen jos tarvetta.

Nappaa Morley Horsie II tuolta:

http://koti.welho.com/jpappila/Omia_wah_nauhotuksia/

Ja sen jälkeen joku RMC.

Itse en välittänyt Vaista...
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
rytilahti
30.06.2006 15:53:19
Minulla on tuo vox ja ihan ok on se. Muita en ole edes kokeillut joten en voi verrata.. Toisaalta jos nyt ostaisin ekaa vahia ilman mitään tuntemusta niin varmaan halvin cry baby lähtis mukaan...
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
Mikaelo
30.06.2006 16:40:02

Perustelepa ihmeessä. Mikä siitä tekee voittajan lukuunottamatta optista lukijaa?

Vaikka tuolla ei saundillisesti olekaan merkitystä niin onhan se iso plussa.
Itse ainakin tykkään kun voi käyttää vuahia vaikka vain yksittäiseen bendiin.

Saundihan on sitten taas makuasia. Horsiessa ei mun mielestä ole "omaa" saundia, toisin kuin esim cry-babyssä. Jokainen sitten päättelee itse onko se hyvä vai huono asia, minulle ehdottomasti hyvä.

Ainoa miikka tulee cleanipuolelta, jossa on vaikeuksia saada "puhdasta" vuahia.
Itselleni tällä ei ole juuri merkitystä, mutta mainittakoon ettei mene liikaa hehkutukseksi.

Mikään vintage-wahi tää ei ole, eikä varmasti sellaiseksi ole yritettykään tehdä.
Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41
wilzhu
01.07.2006 00:43:16 (muokattu 01.07.2006 00:50:58)
Millaisilla asetuksilla saa mahd. lähelle normaalin cry babyn äänen tuolla 535Q:lla?

Edit: Tällä pedaalilla sai muuten helkkaristi sitä kaipaamaani"vintagea" yleissaundiin, kun tulee sellaista mukavan epädigiä surinaa, eikä sellaista, kuten V-ampista ja se, kun potikka rahisee sen verran vähän, että se toimii tavallaan mausteena siinä wahittelussa. Kumma, kun saundi paranee sillä surinalla ja rahinalla, mutta näin se vain V-amppiin tottuneelle on:D Ja radiotakin on kyllä jo tullut kuunneltua wahin kautta, ei siitäkään pahemmin haittaa tosin ole.
Elämä off.
wilzhu
01.07.2006 17:12:46
Ei manuaalissa olis tietoa?

Eipä taideta sanoa:/
Elämä off.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)