Aihe: Onko se Larssi hyvä rumpali?
1 2 3 4 5 6
lkx
16.10.2003 21:47:05

Haloooooooooo! Lerssi se on....
There is no spoon...
jussiohman
16.10.2003 22:05:24
Ainakin sitä haukutaan enemmän kuin aihetta olisi. On se.
"Se pitää olla joku roti!"-Tulenkantajat
Liver-Box
16.10.2003 22:32:52

Ois vaan jatkanu sitä tenniksen pelaamista :D
"Space Monkey´s Cosmos"
Incarnation
16.10.2003 23:24:21
Katsokaa St. Anger DVD ja herätkää ajatukseen että Lars on hyvä rumpali. Nelikymppinen jätkä ja polkee tuplaa niin maanperkeleesti! Kyllä monen moni nuorempi jää taakse tuossa meiningissä.
Modernia vittuilua jo vuodesta 2003.
Liver-Box
17.10.2003 00:33:23

Nelikymppinen jätkä ja polkee tuplaa niin maanperkeleesti

Ja tämäkö on hyvän rumpalin kriteeri ?
"Space Monkey´s Cosmos"
Incarnation
17.10.2003 08:15:26 (muokattu 17.10.2003 08:15:35)
Ja tämäkö on hyvän rumpalin kriteeri ?

No lisätään sitten tekstiin vaikka että:
...hakkaa tomeja, lyö virveliä (klong) ja paukuttaa peltejä...
Nytkö ymmärsit mitä ajoin takaa?
Modernia vittuilua jo vuodesta 2003.
Aimo
17.10.2003 11:20:54
Metallican kuuntelusta on mennyt maku kun kaikki vaan miettii, että onkohan se nyt hyvä rumpali ja onko kirk huonompi kun petrucci. Eikö se ole ihan sama vaikka soittaisi ykköskomppia, jos se kuulostaa hyvältä.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
psj
17.10.2003 12:16:47
Ei se ehkä teknisesti mikään hirmu ole mutta sehän ei koskaan ole ollutkaan pääasia, vaan se että soitto palvelee biisejä. Kyllä mulle ainakin Larsin soitto kelpaa, sopii hyvin metallican biiseihin ja se riittää minulle.
-Billy Corgan, Smashing Pumpkins -Homer Simpson, smiling politely
Liver-Box
17.10.2003 12:35:48 (muokattu 17.10.2003 12:36:16)

Eikö se ole ihan sama vaikka soittaisi ykköskomppia, jos se kuulostaa hyvältä.

On. Muttakun Lars ei saundaa siinäkään kovin hyvälle. Se St. Anger DVDeehän o ihan vitun täynnä mokia by lars. (tai sitten Metallica o vaan menny vähä prokemmaks) Joo... ei se minusta ny kovin kummonen oo..
"Space Monkey´s Cosmos"
Mikko A
17.10.2003 14:49:22
Lars soitti aikoinaan (Justice) ihan kivasti, mutta nykyään se lähinnä kiilaa. Mopo kuulostaa koko ajan karkaavan käsistä. Levystä (Ankeri) en tiedä, mutta mitä oon livevetoa kuullu niin ei vakuuta. Ja kun nefillitkin on AINA niitä samoja... Tosin ei sillä oo mulle mitään merkitystä, onko se hyvä vai ei.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
U.F.O
17.10.2003 15:42:51
Mun mielestä se kyl on vetäny ihan jees uran.. Ja mitä kirk hammettiin tulee nii kyl se vaan on upein kitaristi mitä tiedän :)
Free your mind and your ass will follow!!.
Viceroy
17.10.2003 17:17:56

Meikäläisen mielipide:

Lars on vaikuttanut heavy- ja speed-rumpaleihin ihan julmetusti, ja vaikkei välttämättä mikään virtuoosi olekaan, omaa tietyn pelisilmän - tämä on ensiarvoisen tärkeää groovaavassa musiikissa (älkää naurako, kyllä Metallicakin groovaa!). Larssi on ottanut soittoonsa vaikutteita laajalti myös muista musatyyleistä.

Juho Juntunen sanoi Ulrichista joskus hienosti, ettei mies ehkä ole maailman nopein rumpali, mutta soittaa sitäkin ovelammin. Ja showmeiningistä: äijähän tempoo kannujaan asenteella ja värikkyydellä. Miinusta alkoholin vaikutuksen alaisena soitosta, jota melko usein Larsilla tapahtuu (tapahtui?).

Onhan se helvatan kova äijä - mielestäni top3 hevirumpaleissa ilman muuta.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Sgandalf
17.10.2003 17:18:23
JA ohan se Justise for alli mutta mutta mielipiteitä..

Pisin pätkä, mitä Lars on tuolla levyllä oikeasti soittanut, on muistaakseni (saatan muistaa väärin) about 20 sekuntia.

Lars on keskinkertainen, ei hyvä.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
jussiohman
17.10.2003 18:46:02
On. Muttakun Lars ei saundaa siinäkään kovin hyvälle. Se St. Anger DVDeehän o ihan vitun täynnä mokia by lars. (tai sitten Metallica o vaan menny vähä prokemmaks) Joo... ei se minusta ny kovin kummonen oo..

Enpä ole hoksannut. Voitko sanoa suunnilleen missä kohdissa/biiseissä niitä on?
"Se pitää olla joku roti!"-Tulenkantajat
tazka
17.10.2003 22:52:43
No ei kai sillä oo merkitystä kun sillä on jo FYRKKAA aivan vitusti.
Tapani L
17.10.2003 23:12:27
Mun mielestä Larsin soitto toimii aivan helvetin hyvin ja show-mieskin hän on, joten kyllä ainakin minä voin hyvällä omallatunnolla sanoa Larsia hyväksi rumpaliksi.
Anteeksi häiriö...
Mikko A
17.10.2003 23:58:47
Pisin pätkä, mitä Lars on tuolla levyllä oikeasti soittanut, on muistaakseni (saatan muistaa väärin) about 20 sekuntia.

Niin eikä sillä oo oikeesti ees käsiä, toinen äijä seisoo sen takana ja pitää käsiään Larsin hihoissa ja soittaa sen puolesta!

Kaupunkilegendoja. Mitenkäs se sitten olis ne livenä vetäny? Ja miksi ihmeessä se ei niitä olis soittanu??? Kyllä kai se nyt jumalauta sen verran osaa, eihän ne nyt mitään vaikeita edes ole. Vai meinaatko että se olis nauhottanu ne rumpuosiot 20 sek. pätkissä? Ja minkähän ihmeen takia taas? Kts. edelliset perustelut.

Sitäpaitsi Larsin Portnoyn kyrpääkin suurempi ego ei ois kestäny tollasta fuskua. Tai siis sitä että se on ite ollu mukana säveltämässä biisiä jota ei osaa edes soittaa!
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
asa
18.10.2003 01:21:39

Mielestäni AIVAN liian yliarvostettu soittaja. Äijä huhkii ja ylisoittaa ihan tavalliset kompitkin, näyttää helvetin koomiselta. Mitään kummallisia juttuja se ei ole koskaan soittanut, eikä ne tuplat niin nopeita sillä ole. Perus-OK rumpali.
UP THE IRONS!
JeeVes
18.10.2003 02:37:45
En tykkää ihan hirveesti "lerssistä" :)
"Artistivieras on välttämätön" (Kummeli aforismi nr. 10)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)