FatSam 29.06.2006 14:03:22 | |
---|
On teillä kovat suunnitelmat. En suunnittele mitään, koska suunnitelmat eivät ole ennenkään pitäneet paikkaansa. Mennään mihin mennään kunhan Sodomin näkee. Näino. Piti joskus Provinssissa kytätä jotain 10 bändiä oikein huolella. Näin Slayerin, Dream Theaterista lähdin kesken pois. |
Emplate 30.06.2006 10:50:54 | |
---|
On teillä kovat suunnitelmat. En suunnittele mitään, koska suunnitelmat eivät ole ennenkään pitäneet paikkaansa. Mennään mihin mennään kunhan Sodomin näkee. Piti tosiaan lisätä, että harvemminhan nuo pitää, mutta näin alun suuruudenhulluudessa pyritään niihin. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Helvetinpartaterä 30.06.2006 11:44:15 | |
---|
Ittelle nyt on ihan sama mitä näkee, kunhan ainakin Venomista ja Sodomista olisi jotain muistikuvia. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Haraw 30.06.2006 23:12:44 | |
---|
Mitäköhän biisejä kannattaisi kuunnella venomilta, celtic frostilta ja sodomilta? Heittäkää pari pakkollista rallia sentään. |
Mitäköhän biisejä kannattaisi kuunnella celtic frostilta Circle Of The Tyrans, ungh! Deino vaan |
samuxul 30.06.2006 23:40:21 | |
---|
Mitäköhän biisejä kannattaisi kuunnella venomilta. Witching Hour Vanha suomalainen sananlasku, ''Rässiä perkele!!!'' |
Ze Kink 01.07.2006 01:57:12 (muokattu 01.07.2006 02:00:49) | |
---|
Ittelle nyt on ihan sama mitä näkee, kunhan ainakin Venomista ja Sodomista olisi jotain muistikuvia. Oot liian kalja medal sellaseen. Joo, tuli oltua aika perseet tänään. Mutta Wintersun ja Suburban Tribe tuli nähtyä. Anathema tuli missattua, mikä harmittaa vähän. Ei kuitenkaan paljoa, sillä en tunne bändin tuotantoa kovin hyvin. Huomenna vasta oikeasti alkaa festarit mun osalta. Toivottavasti tajuan jotain huomenna, tänään olin niin kännissä ettei esim. Sonata Arctican katsomisesta tullut yhtään mitään vaikka yritinkin. Harmi, oli yläasteella lempparibändejä, ja eka levy on yhä edelleen tosi kova. E: Jotain miees:iehiä tuli kyllä tavattua, esim. KTR ja Juzzu ainakin. Mutta osalta olin vähän liian tuubassa muistaakseni mitä tuli puhuttua. Joku saattoi ehkä spotata BTS -paita päällä röytämässä. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
kid ego 01.07.2006 08:05:56 | |
---|
E: Jotain miees:iehiä tuli kyllä tavattua, esim. KTR ja Juzzu ainakin. Mutta osalta olin vähän liian tuubassa muistaakseni mitä tuli puhuttua. Joku saattoi ehkä spotata BTS -paita päällä röytämässä. Meitsi bongasi yhden BTS-paidan mutta oli jonnekin kiire niin en tullut riehumaan. Jos näen uudestaan, tuun repimään. Ainoo foorumilainen johon törmäsin, oli Eemil. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
LexaR 01.07.2006 23:30:58 (muokattu 02.07.2006 00:48:36) | |
---|
Hiton kivaa oli... oli vähän kyl orpo olo ku olin ainoo häiskä kunnon corpsepainteis :( E: tuli pari kivaa uutta mustelmaa ku olin Opethin aikana fightpitin reunalla. Ihmeen lyhyen keikan veti, ehk pahin letdown ku Valpio ja Ellen hyökkäs heti sinne lavalle... ei tullu sitä Demon of the Fallia tai muutakaan encorea "We ask you this one pointed question; where does the beat start?!" - Devy |
gorgonoidi 02.07.2006 00:04:50 | |
---|
Hitto en nähny ketää m.nettiläsitä, mutta kyllä oli kivaa. Opeth tykitti saakelisti. Tosi mainion setin vetivät. Näkiköhän kukaan mua? Dream Theater -t-paita ja Opeth huppari ja siinä Opethin edessä olin riehumassa. |
pipo 02.07.2006 00:22:31 | |
---|
Mikässe oli, ettei Opeth siottanu kokonaista settiä? Vituttaa nyt kyllä tuo Diablo. Olin siinä oikeanpuoleisen (yleisöstä katsottuna) kaiutinkasan edessä ja bassoa oli niin perkeleesti, etten erottanut muuta kuin basson ja rummut. Enkä tajunnut siinä vaiheessa a) vaihtaa paremmat korvatulpat b) vaihtaa paikkaa. Vituttaa ihan tosissaan tuon Diablon 'missaaminen'. Onneksi Stam1na veti hyvän keikan. Jäi hyvin mieleen. |
gorgonoidi 02.07.2006 00:47:22 | |
---|
Mikässe oli, ettei Opeth siottanu kokonaista settiä? Vituttaa nyt kyllä tuo Diablo. Olin siinä oikeanpuoleisen (yleisöstä katsottuna) kaiutinkasan edessä ja bassoa oli niin perkeleesti, etten erottanut muuta kuin basson ja rummut. Enkä tajunnut siinä vaiheessa a) vaihtaa paremmat korvatulpat b) vaihtaa paikkaa. Vituttaa ihan tosissaan tuon Diablon 'missaaminen'. Onneksi Stam1na veti hyvän keikan. Jäi hyvin mieleen. Siis täh? Eikös Opeth ihan kokonaisen setin vetänyt? Stam1na tosiian tykitti myös todella hyvä setin ja kaikki jäi hyvin mieleen. Musta tuli samantien Stam1nan fani sen setin jälkeen. |
samuxul 02.07.2006 00:53:03 | |
---|
Mikä toi juttu tuskassa on ettei sais moshpittiä tehä. Aina tulee järjestelmänvalvojat siihe seisoo. Tänään Sourgerin aikana lens monta tyyppiä pihalle. Vanha suomalainen sananlasku, ''Rässiä perkele!!!'' |
kid ego 02.07.2006 01:59:51 | |
---|
Hiton kivaa oli... oli vähän kyl orpo olo ku olin ainoo häiskä kunnon corpsepainteis :( Taisin nähdä kaksi pingviinikaverusta. Toinen saatoit olla sä? Mikässe oli, ettei Opeth siottanu kokonaista settiä? Kyllähän Opeth soitti sen 1 h 15 min mikä niiden oli tarkoituskin. Vituttaa nyt kyllä tuo Diablo. Olin siinä oikeanpuoleisen (yleisöstä katsottuna) kaiutinkasan edessä ja bassoa oli niin perkeleesti, etten erottanut muuta kuin basson ja rummut. Enkä tajunnut siinä vaiheessa a) vaihtaa paremmat korvatulpat b) vaihtaa paikkaa. Alepa-auton luona oli vitu hyvät soundit. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
FatSam 02.07.2006 07:11:57 | |
---|
Pistäkääs Opethin setti, jos muistatte. |
Torniojaws 02.07.2006 10:23:15 (muokattu 02.07.2006 10:42:08) | |
---|
Pistäkääs Opethin setti, jos muistatte. The Grand Conjuration White Cluster The Leper Affinity Closure The Amen Corner Ghost of Perdition Deliverance Jotain tuonsuuntaista. Hitto en nähny ketää m.nettiläsitä, mutta kyllä oli kivaa. Opeth tykitti saakelisti. Tosi mainion setin vetivät. Näkiköhän kukaan mua? Dream Theater -t-paita ja Opeth huppari ja siinä Opethin edessä olin riehumassa. Jaa, olin siinä sinun takana jossain vaiheessa. Oliko sinulla Majesty-logoinen Dream Theater -hikinauha kädessä? E: Itsellä siis Fear Factoryn Fifteen Years of Fear -kiertuepaita. Mitä bändeihin tulee (harmittaa kun en voinut jäädä sunnuntaita ja Celticciä näkemään), näin seuraavat: Perjantai Mokoma = soundit käsittämätöntä sohjoa, en rehellisesti sanoen saanut mitään selvää Anathema = yllätti kohtuullisesti, sopivan progeilevahkoa meininkiä. En nyt levyjä lähtisi ostamaan, mutta kyllä kuunteli mielenkiinnolla loppuun Deathstars = alussa vaikutti hyvältä, mutta nehän soitti yhtä ja samaa biisiä kymmenkunta kertaa Sonata Arctica = neljättä kertaa tuli nähtyä, mutta mikäs siinä. Kunnon pelleilyä vetelivät ;) Arch Enemy = alussa pelotti soundit, mutta aika nopeaa ne selkenivät siinä ja oli Tuskan ensimmäinen Perkeleen Kova Keikka™. Soittivat pirulaiset vieläpä introna Dead Can Dancea ja setissä jumalauta Bridge of Destinyn loppusoolot! \m/ Lauantai Stam1na = ihan kohtuullista, ehkäpä ei vielä kerennyt tunnelma aueta jotta olisi täyden ilon saanut irti, olisi paremmin sopinut myöhempi aika. Pain Confessor = Tästä se sitten irtosikin, toinen P.K.K. ™ Diablo = ei oikein napannut, melko löysää menoa. Soundit olivat tosiaan hyvät Alepa-auton lähistöllä (ehkä hiukan lähempänä miksauskoppia) Norther (5 min) = äh, piti vain päästä varjoon ja vähän evästämään porotuksen jälkeen, muttei oikein iskenyt. Aika härskisti kuulosti identtiseltä noihin vanhempiin bodomin biiseihin Amorphis = noniin, tässä lähtikin kolmas P.K.K.™ Meininkiä riitti ja soittivat reilusti vanhempaakin matskua, eikä pelkästään parilta uudemmalta \m/ eturivien tienoilla riitti tunnelmaa koko keikan ajan. Metsätöll = uskomaton yllätys, bändin koko tuotanto lähti tilaukseen jo kahden ensimmäisen biisin perusteella, mahtavaa menoa ja mukavia tahtikikkailuita, vaikkei edes progea ole periaatteessa. Hieman jopa harmitti, kun joutui kesken setin lähtemään Opethia kuuntelemaan (!) Opeth = tämä oli sitten itselle se Tuskan pääbändi, ja eipä joutunut pettymään. Kovia biisejä toisen perään ja tunnelma katossa, tosin ei tuntunut kovin moni tietävän biisejä tai edes bändiä, vaikka aivan etutuntumassa olin, mikä hiukan latisti tunnelmaa. No, neljäs ja iso P.K.K. ™ Epica = varjoihin taas syöntipuolta hoitamaan, oli kyllä melkoinen Nightwish-wannabe. Ainoa ilo bändin katsomisessa oli laulajattaren ongelmat pitää rintavarustus piilossa :P Venom = ei ole bändiä tullut kuultua, mutta olihan siinä loistava meininki sitten. Mukavan kuuloista soittoa ja ensimmäinen "wall of sound" ;) |
Weke 02.07.2006 11:08:08 | |
---|
Oliko kukaan kattoo sitä Face Downia perjantaina? |
Incarnation 02.07.2006 12:11:18 | |
---|
The Grand Conjuration White Cluster The Leper Affinity Closure The Amen Corner Ghost of Perdition Deliverance Ei niin kauheasti harmita vaikka ei tullut lähdettyä, kun eivät edes The Drapery Fallssia tai Demon of the Fallia soittaneet. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
gorgonoidi 02.07.2006 12:22:29 | |
---|
The Grand Conjuration The Amen Corner White Cluster Closure The Leper Affinity Deliverance Ghost of Perdition Tuossa olisi oikea järjestys. Aah että oli nannaa. |
pipo 02.07.2006 12:23:47 (muokattu 02.07.2006 12:24:24) | |
---|
No minäku luulin. Kun Åkerfeldt sanoi siihen mikkiin hiukan yllättyneenä 'Well this might be our last song. We can maybe do 2. But if this is our last, don't hate us for it, ok?' Aika sitten tais kulua nopeempaa kun oli hauskaa :p |