Aihe: Alto-studiolaitteet
1 2
Nousku
27.08.2003 13:00:17
Omistan ite ton HPA6:n ja hyvin on pelittänyt. Hyvä saundi ja monipuoliset tominnot. (suht kohtuu hintanenkin)
suosittelen.
mooch
16.10.2003 19:57:22
täältä löytyy myös tuo hpa 6, joka on toiminut jo kauan aikaa moittettoomasti, käytössä ollut yli vuoden. (tosin ei kovin kovassa käytössä..) tuoreena mikserinä löytyy myös alton s-16 missä on jotkut potikat ikävästi rutisseet mutta ollaan sillon aina palautettu ja on myyjä vähän rasvannu potikoita ja siinä se. mutta eikös se vissiin ole miksereissä aika yleistä, kun ne kuulemma saapuvat "kuivana" ne potikat? (ottakaa mun tekstistä selvää, noin vaan sanoi eräs myyjä.)
Roberto
16.10.2003 20:53:21

mutta eikös se vissiin ole miksereissä aika yleistä, kun ne kuulemma saapuvat "kuivana" ne potikat? (ottakaa mun tekstistä selvää, noin vaan sanoi eräs myyjä.)

Juuei... myyjä sanoi sen sulle koska se oli paras meriselitys siihen kohtaan. Toivoi vaan ettei joudu ottamaan takasin sitä vehjettä.
Mikael
16.10.2003 22:28:46

mutta eikös se vissiin ole miksereissä aika yleistä, kun ne kuulemma saapuvat "kuivana" ne potikat?

Ei nyt saatana... kuivat potikat, heh! Enempi se kertoo jotain niiden altojen komponettien tasosta, mikäli ne jo uutena rutisee - tuttua hommaa tuolta behringerin leiristä.

"Hyvä hintaisekseen!"
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Fortune
17.10.2003 18:02:40
Ei nyt saatana... kuivat potikat, heh! Enempi se kertoo jotain niiden altojen komponettien tasosta, mikäli ne jo uutena rutisee - tuttua hommaa tuolta behringerin leiristä.

"Hyvä hintaisekseen!"

Eräälle seurakunnan bändikämpälle ilmestyi viime talvena Alton efektimylly, jotain niitä puoliräkkilevyisiä. 2 viikkoa oli käytössä, itse en päässyt kokeilemaan kun vedimme akustisesti siinä vaiheessa. Sitten oli mennyt mykäksi omia aikojaan.

Laatupelejä :)
mooch
23.10.2003 13:53:22
Juuei... myyjä sanoi sen sulle koska se oli paras meriselitys siihen kohtaan. Toivoi vaan ettei joudu ottamaan takasin sitä vehjettä.

huh? en kyllä ihan usko? oon kyllä monelta viisammaltakin kuullut että se on joskus ihan normaaliakin, että niitä potikoita joutuu rasvaamaan koska niissä väleissä on kaikenlaista mömmöä.

nomutta asiasta toiseen, mietin vaan että nyt tossa on joku paljon suurempi häikkä, nimittäin ykkös-auxin sendi-volyymi vaikuttaa main outtiin todella kummasti :O kello yhden kohdalla menee aika hiljaseks ja muualla miten mitäkin...meneepä jälleen kauppaan takaisin :)

mutta, eikös altoja ja behringereitä varten oo keksitty asia nimeltä takuu?
Roberto
23.10.2003 14:35:09 (muokattu 23.10.2003 14:35:24)

huh? en kyllä ihan usko? oon kyllä monelta viisammaltakin kuullut että se on joskus ihan normaaliakin, että niitä potikoita joutuu rasvaamaan koska niissä väleissä on kaikenlaista mömmöä.

Toi nyt on sori vaan pahinta potaskaa pitkään aikaan... :P

mutta, eikös altoja ja behringereitä varten oo keksitty asia nimeltä takuu?

On (kai?).
Aki
29.10.2003 10:31:30

oon kyllä monelta viisammaltakin kuullut että se on joskus ihan normaaliakin, että niitä potikoita joutuu rasvaamaan koska niissä väleissä on kaikenlaista mömmöä.

Ihan nyt siltä varalta täytyy selventää, ettei joku lukeva noviisi oikeasti lähde ruikkimaan mitään voimariiniä potikoihin:

Rasva ja kaikenlainen öljy aiheuttaa sellaisenaan jo pieniä lisärahinoita (ne tukkivat potikan sähköä johtavien materiaalien kontaktin) ja lisäkseen rasva potikassa kerää kaikennäköistä pölyä ja muuta mömmöä vielä entistä pahemmin, jolloin rahinat takuulla pahenevat ja potikan elinikä loppuu.

Rahisevia potikoita on mahdollista yrittää PUHDISTAA elektroniikan puhdistusspraylla ( tai ns. contact cleanerilla), tai muulla, joka HAIHTUU täysin kuivuessaan. CRC-merkillä saa myös elektroniikan puhdistajaa, Biltemassakin sitä myydään nykyään.

Sitten aiheesta:

Mulla on 2kpl Alton kompuroita. Soundiin olen oikein tyytyväinen, mutta toisessa tuli pientä tilapäistä rahinaongelmaa taipaleen alkuvaiheella. Meni ohi, ei takuuseuraamuksia. Käytän näitä paljon mieluummin kuin esim sitä halvatun Alesis 3630:aa.

-Aki.
Ostakaa mun GX-60 kitaracombo! :o)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)