Aihe: Harjoituksia bassolle
1 2
Johannes_t
17.06.2006 08:36:54

"Soita sitä B:tä." "No sitähän mää soitankin!" "Eiku soita sitä beetä." "No koko ajan... Eiku niin sää tarkotat H:ta!"

Tuohon tilanteeseen pääsee helposti samallakin kielellä. H on käytössä klasarissa ja B popissa, raakasti yleistäen.

H on saksalaisen nuotinnoksen juttuja, Suomessa taas otettiin ko. tapa käyttöön. Tuli ameriikan musiikki ja nuotit ja B, tässä ollaan.
Teijo K.
17.06.2006 09:23:06

Tuohon tilanteeseen pääsee helposti samallakin kielellä. H on käytössä klasarissa ja B popissa, raakasti yleistäen.

H on saksalaisen nuotinnoksen juttuja, Suomessa taas otettiin ko. tapa käyttöön. Tuli ameriikan musiikki ja nuotit ja B, tässä ollaan.

Juu, toihan on mielestäni varsin hassu juttu tuo H, koska se perustuu kirjoitusvirheeseen, eli on toisinsanoen arhementon varhaisimpia ilmentymisiä.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Jesus Muerte
17.06.2006 15:08:10

Joo, tämäkin on tullut huomattua, kun klassisen koulutuksen saaneen pianistin kanssa tuli jammailtua. Muutenkin oli alussa hieman kommunikaatiovaikeuksia, klasaripuolella kun ilmeisesti on vähän erilainen lähestyminen tuohon teoriaan. Mut kyllä se siitä sitten lähti.

No näinhän se taitaa mennä juu. Perhanan puolisokeat saksalaismunkit.
Sir Härö
29.06.2006 11:42:40
Jokohan jollakulla olisi niitä harjoituksia nelikieliselle?
Turpa kiinni ja kuuntele!
Sir Härö
01.07.2006 15:37:55
Mulla on ollu niin paljon muuta häsläämistä, etten oo ehtiny... Kyllä ne sieltä tulee ku osuu tylsä hetki.

kun tämä historiallinen hetki koittaa, niin heitä minua pikaviestillä. Jookos?
Turpa kiinni ja kuuntele!
Nieby
01.07.2006 16:26:02
kun tämä historiallinen hetki koittaa, niin heitä minua pikaviestillä. Jookos?

ja mua..? rokkenroll
more_groove
03.07.2006 18:07:47
Nyt tulee kuukauden verran keikkataukoa, että saattaa olla päivityksiä tulossa. En viitsi kaikille erikseen lähettää pikaviestejä, editoin vaan tuon alotusviestin :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)