Aihe: Saksa 2006: yksittäiset ottelut ja virtuaalinen kisastudio
1 2 3 4 534 35 36 37 3866 67 68 69 70
tigrushka
30.06.2006 20:51:41 (muokattu 30.06.2006 20:51:57)
Nyt pitää aloittaa valmistautuminen illan Italia-matsiin. Ei muuta kuin kaapista AC Milanin pelipaita, poninhäntä-peruukkini ja Tolloa naamaan. Ja pieni mietiskelyhetki. Pizzat loppui jo.

XD

Valitettavasti ukrainalainen vodka on loppu eikä Obolonin virvokkeitakaan saa mistään tähän hätään... pitää kai turvautua puolalaiseen Zubrowkaan. ;)
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
Niskamies
30.06.2006 20:52:24
Hienoa! Hyvä fiilis! Tuntuu kuin oma isänmaa olisi voittanut.
More is more.
Deep Shadow
30.06.2006 20:54:39
Toivottavasti Ukraina pudottaa Italian tänään.

Päinvastoin. :)
"Ouch, I have lost myself again..."
Jani The Rock
30.06.2006 20:54:50

Tuntuu kuin oma isänmaa olisi voittanut.

Sieg Heil!

Joo-o. Jos Saksa ja Brassit on loppuottelussa, niin sitten on jo vaikea päättää kumpaa vihais enemmän. Mutta totahan ei onneksi tuu tapahtumaan.

Onneksi Coloccini pääsi kisoissa kentälle ja pelasi hyvin, siitä pitää olla tyytyväinen.
The road never ends for me, kid.
greshgurt
30.06.2006 20:58:14
Joo-o. Jos Saksa ja Brassit on loppuottelussa, niin sitten on jo vaikea päättää kumpaa vihais enemmän. Mutta totahan ei onneksi tuu tapahtumaan.

Tuo olisi niin huono juttu. Kannattakaa nyt Italiaa, niin saataisiin edes se Saksa sieltä kammettua :) Ukraina voi kyllä ehkä hyvänä päivänä kukistaa Italian, mutta tuskin Saksaa. Italia taas voi voittaa kummatkin.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Mr. Mustard
30.06.2006 20:58:33 (muokattu 30.06.2006 20:59:38)
Saksa on kone!!!! Tiesin että Saksa hoitaa homman kun tasoitus tuli. Sitä ennen Saksan peli oli melko nyhjäämistä: eka puoliajalla yksi laukaus maalia kohtia ja toka puoliajalla ei yhtään ennen kuin maali tuli. Saksa finaaliin!!!

Edit: Argentiina teki kardinaalimokan kun vaikhoi Riquelmen ja Crespon pois ja yritti siilipuolustuksella hoitaa homman.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Jani The Rock
30.06.2006 21:00:26

Saksa on kone!!!!

Joo, ens matsissa se leikkaa jo kiinni.
The road never ends for me, kid.
Härski
30.06.2006 21:02:42
Joo, ens matsissa se leikkaa jo kiinni.

Paskan vitut, öljyt vaihtuu jo tänä iltana.

Ukraina, vai Italia? Luulen, että Italia, mutta sinäänsä ois ihan mielenkiintoista nähdä, miten Ukraina tekisi käsittääkseni oman maansa jalkapallohistoriaa. Mut kyllähän tää on aika selkee peli, puulaaki vastaan Italo-Oscarpalkitut näyttelijät... ammattimaisuus vie tässä leffassa voiton, varmasti.
Ronnie James
30.06.2006 21:03:36 (muokattu 30.06.2006 21:21:52)

Saksa osaa kyllä aina yllättää mut. Ennen matsia uumoilin, että argentiinalaiset jyräisivät saksalaisten puolustuksen kunnolla, mutta eiväthän ne loppujen lopuksi montaa vaarallista tilannetta saaneet luotua. Hyvä näin.

E: Olipahan muuten varmaan elämäni jännittävin futismatsi. Pääsipähän kerrankin näkemään Saksan rankkarikisassa.

E2: Ei, kun '96 ne olikin rankkareissa Englantia vastaan. Muisti pätkii.
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
tigrushka
30.06.2006 21:06:21
Mut kyllähän tää on aika selkee peli, puulaaki vastaan Italo-Oscarpalkitut näyttelijät...

Si, si, teatteria tullaan taatusti taas pelaamaan... ;)

Mutta posmotrim.
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
jjylli
30.06.2006 21:24:44
italian futis on tylsintä mitä kuvitella saattaa. valitettavasti ukrainan mahdollisuudet on kyllä aika vähissä. kuusi entistä maailmanmestaria kahdeksan parhaan joukossa on kyllä masentavan tympeä tosiasia. ruotsi kyllä ansaitsi pudota. myönnetään. afrikka tulee vielä, joskus, toivottavasti.. ehkä..
greshgurt
30.06.2006 21:32:33
italian futis on tylsintä mitä kuvitella saattaa. valitettavasti ukrainan mahdollisuudet on kyllä aika vähissä. kuusi entistä maailmanmestaria kahdeksan parhaan joukossa on kyllä masentavan tympeä tosiasia. ruotsi kyllä ansaitsi pudota. myönnetään. afrikka tulee vielä, joskus, toivottavasti.. ehkä..

Kannattaa kannattaa Italiaa, niin on jänskättävää eli ei ole tylsää. Viime pelissäkin oli pulssi varmaan miljoonassa.

Tai miksei sitten vaikka Ukrainaa. Mulla ei ole ikinä ollut ottelua katsoessa tylsää, jos olen vain jompaakumpaa sydämestäni kannattanut.
leka
30.06.2006 21:36:14
Mitä ihmettä ne rähisi siinä lopuksi?? Ihme pelleilyä... Hävitty mikä hävitty.

Ämpyilikö ne siitä että saksalaiset eivät seisseet keskiympyrässä rankkarikisan aikana?
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus!
greshgurt
30.06.2006 21:37:45
Ämpyilikö ne siitä että saksalaiset eivät seisseet keskiympyrässä rankkarikisan aikana?

Mun käsittääkseni Bierhoff saattoi jotenkin provosoida argentiinalaisia. Tai sitten ne eivät vain pitäneet sen jostain paikalle tunkevasta naamasta. Eiköhän tuokin vielä selviä.
M-Juhana
30.06.2006 21:45:57

Hieno matsi, molemmilla mahkunsa. Saksa jarrutteli --> Argentina johtoon. Argentina varmistelee voittoa --> Saksa tasoihin !

Loppu + jatkoaika 50 / 50 peliä varovasti. Rankkareissa Saksan pelaajat oli kylmähermoisempia.

No mun kisat eikun kuumenee.....

Illan pelaaja : Jens Lehmann
1954 Bern 1974 München 1990 Rome 2006 Berlin ?
greshgurt
30.06.2006 22:05:52
ITAALIAAA!!!! ZAMBROTTA!!!!

Tylsää peliä?
Deep Shadow
30.06.2006 22:07:05
ITAALIAAA!!!! ZAMBROTTA!!!!

Aika nopeasti tuli sentään maali! Hyvä näin.
"Ouch, I have lost myself again..."
Mule
30.06.2006 22:08:26 (muokattu 30.06.2006 22:09:56)

Italia on - kuten aiemmin sanoin - mulle hyvin neutraali joukkue, mutta helmiä löytyy; koko bianconerin remmi, tietenkin. Ja tietenkin Gattuso. Ti voglio bene Zambrotta1!! (tai jotain)
äh.
greshgurt
30.06.2006 22:37:19
Eihän kukaan vain väitä, että Italia olisi ottelussa toistaiseksi filmannut yhtään?

Gattuso on kentän pinnassa jatkuvasti, ja ukrainalaiset kyllä protestoivat tuomioita. Voin kuvitella miten tuhansissa suomalais- ja vaikka minkämaalaiskodeissa sadatellaan Italian kevyitä neitejä. Mutta aika rumasti ukrainalaiset pelavat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)